Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Trials Motor Yapımına Başlıyoruz,bakalım Ne çıkacak.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ta5chf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deponun asıl dayanıklılıgını saglayan üzerine kaplamış oldugumuz fiber malzemedir. yeterince dayanıklıdır.
    Dostum sana eski bir fiberci olarak şunu söyleyeyim.(kendi teknelerini kendi yapan biriyim naçizane).
    Fiber kaplama usulunüz depodan beklentilerinizi tam olarak asla karşılamaz
    çünkü:
    1-Depo yapımı için örgü elyaf kullansaydınız daha sağlam olurdu,sizin kullandığınız elyafın parçalı geometrik şekillerden oluşması sağlamlığı azaltır.
    Kaba elyafın örgü elyaf gibi dayanabilmesi için kat sayısının fazla olması gerekir
    depoda GRP yani cam takviyeli polyesterin Cam takviye ayağı bence eksik kalmıştır.
    2-En üstte kullandığınız plastik esaslı tavan döşemesi malzemesi polyesterin içinde tüm özelliğini yitirmiştir.Polyesterin içinde plastiğin işlevi dolgu malzemesi olmaktan ibarettir.Onun yerine herhangi bir pamuklu kumaş,mesela kot kumaşı daha fazla işe yarardı aslında Burada kullanılması gereken doğru elyaf çeşidi ise korteldir.
    3-Bu depoyu ben yapsaydım sizin saçtan yaptığınız kalıbı karton yada tenekeden erkek kalıp olarak kullanır,iki parçalı döküm yapardım,Sonra iki parçayı birleştirirdim,veya tam tersi dişi kalıp olarak kullanır ilk kata Jelcoat+kortel+sonra 2 kat örgü elyaf+son kat jelcoat atılırdı bu şekilde de deponun dış yüzeyi çok düzgün olurdu.
    Kolay gelsin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    OSMANİYE/KADİRKİ
    Motosikleti
    DT 125
    savaskayan bey
    önerileriniz için çok teşekkür ediyorum benim fiber konusunda pek tecrubem yok. örgü elyafın bu iş için daha uygun olacagını biliyorum
    fakat bulundugumuz yerde bulmak biraz zor. bunu buldugumuza şükrediyoruz. aynen dediginiz gibi tavan malzemesi dolgu amaçlı kullanıldı.
    (Jelcoat+kortel) bu malzemeleri daha önce duymadım nerden bulabilirim bunda araştıracagım
    fiber konusunda bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. yapnak istedigim motorun
    biçok aksamı fiber olacak, çamurluklar depo vs. açıklayıcı bilgileriniz için teşekkürler.

  3. #23
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    kolay gelsin arkadaşlar

  4. #24
    marwel114 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Bmw G650 Xmoto
    yamahanın yabancı bir sitesinde görmüştüm, çok cüzi bir paraya satılıyor oralarda

    Bisiklet gibi her ayara gelir, ne güzel


    Haydi size kolay gelsin, inşallah sonuçta güzel birşey çıkar
    Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.

  5. #25

    Üyelik
    02 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara/Çankaya
    Motosikleti
    MZ 1968 es175/2
    hocam bu işte bi yanlışlık var depoyu lehimle birleştirmişsiziniz ama kaynak lazım hatta depoyu paslanmaz sacdan yapacaanız için elektrot kaynağı patlatıcaktır sacı tig kaynağı gerekir o da ustalık ister
    başarılar diliyorum
    ::xrock::"No Matter What You Ride, it's All The Same Wind."::xrock::

  6. #26

    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    OSMANİYE/KADİRKİ
    Motosikleti
    DT 125
    arkadaşlar sagolun teşekkürler inşallah bizde güzel bişe çıkacagını düşünüyoruz
    evet yabancı ulkelerde uygun fiyatlara var ama burda listelerde adı bile geçmiyor.

    Alıntı MasterFK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu işte bi yanlışlık var depoyu lehimle birleştirmişsiziniz ama kaynak lazım hatta depoyu paslanmaz sacdan yapacaanız için elektrot kaynağı patlatıcaktır sacı tig kaynağı gerekir o da ustalık ister
    başarılar diliyorum
    hocam ordaki ince sac ve lehim sadece depoya kalıp olsun diye deponun asıl
    maddesi uzerine kaplanan fiberdir.

  7. #27
    erdincpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2007
    Şehir
    İST / ATAŞEHİR
    Motosikleti
    şuan da motorsuzum
    walla emeginiz için şimdiden teşekkürler
    harika bişi çıkıcak bence
    kolay gelsin allah yardımcınız olsun
    seriii üretime geçersiniz umarım :D
    DRİFT RELİGİON
    4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ta5chf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaskayan bey
    önerileriniz için çok teşekkür ediyorum benim fiber konusunda pek tecrubem yok. örgü elyafın bu iş için daha uygun olacagını biliyorum
    fakat bulundugumuz yerde bulmak biraz zor. bunu buldugumuza şükrediyoruz. aynen dediginiz gibi tavan malzemesi dolgu amaçlı kullanıldı.
    (Jelcoat+kortel) bu malzemeleri daha önce duymadım nerden bulabilirim bunda araştıracagım
    fiber konusunda bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. yapnak istedigim motorun
    biçok aksamı fiber olacak, çamurluklar depo vs. açıklayıcı bilgileriniz için teşekkürler.
    o kullandığınız dolgu malzemesi polyesterin mukavemetini azaltacaktır.Keşke hiç
    kullanmasaydınız.
    jelcoat ve kortel'i sanayide bulamazsınız.Sanayideki bir çok usta bunu bilmez Za
    ten bunları kullananlar da büyük işletmeler olduğu için toptancılar onlara doğrudan satarlar. İstanbul da persembe pazarında bulunuyor
    Diğer hususlarda da her zaman yardımcı olabilirim.

  9. #29

    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    OSMANİYE/KADİRKİ
    Motosikleti
    DT 125
    sagolun bizlerde güzel bişe çıksın diye ugraşıyoruz inşallah olacak

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kullandığınız dolgu malzemesi polyesterin mukavemetini azaltacaktır.Keşke hiç
    kullanmasaydınız.
    jelcoat ve kortel'i sanayide bulamazsınız.Sanayideki bir çok usta bunu bilmez Za
    ten bunları kullananlar da büyük işletmeler olduğu için toptancılar onlara doğrudan satarlar. İstanbul da persembe pazarında bulunuyor
    Diğer hususlarda da her zaman yardımcı olabilirim.
    istanbulda perşembe pazarı dedinizmi söz biter orda yok yok ne ararsanız
    bulursunz yaklaşık 4-5 yılım istanbulba geçti
    jelcoatı bikaç firmada buldum 18litrelik tenekelerde internet üzerinden ama kortele rastlayamadım
    bu nasıl bi malzemedir yerine ne kullanabiliriz

  10. #30
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Arkadaşlar öncelikle tebrik ederim sizleri güzel bir düşünce inş yaparsınız alt motor konusunda bende fikrimi söylemeık istiyorum alt motor için rx 115 düşünmüşsünüz ben olmaz derim nedenı ise rx 115 motor olarak biraz agirdir bagladıgınız şaseyı kıra bilir nede olsa sizn yaptınız motor kg bakımından hafif olmalı yanılıyormuyum yoksa ...
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  11. #31
    Osmaniye İl Temsilcisi
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    OSMANİYE
    Motosikleti
    YAMAHA WR 426 F - SUZUKI GN 125
    Alıntı AYDEMİR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle tebrik ederim sizleri güzel bir düşünce inş yaparsınız alt motor konusunda bende fikrimi söylemeık istiyorum alt motor için rx 115 düşünmüşsünüz ben olmaz derim nedenı ise rx 115 motor olarak biraz agirdir bagladıgınız şaseyı kıra bilir nede olsa sizn yaptınız motor kg bakımından hafif olmalı yanılıyormuyum yoksa ...
    Abi kesinlikle yanlış düşünmüyorsun, trial motorda en çok ön plana çıkan unsur hafiflik. Ağır olursa tabiki uygun olmaz, aslında 115 lik motor düşünülüyor durumu yok orda da, yalnızca tavsiyeler değerlendiriliyor, değerlendirmeye tabi tutuluyor, yapılan tavsiyeler ve verilen ternik bilgiler neticesinde en doğrusunu, en uygununu bulmaya çalışcaz inşallah. Tabiki bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşların da yardımlarıyla.
    YuSuF - YuZuF - YZF:wiinkk:

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ta5chf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sagolun bizlerde güzel bişe çıksın diye ugraşıyoruz inşallah olacak



    istanbulda perşembe pazarı dedinizmi söz biter orda yok yok ne ararsanız
    bulursunz yaklaşık 4-5 yılım istanbulba geçti
    jelcoatı bikaç firmada buldum 18litrelik tenekelerde internet üzerinden ama kortele rastlayamadım
    bu nasıl bi malzemedir yerine ne kullanabiliriz
    kortel bildiğin elyafın daha incesidir,tül gibi bir elyaf şimdilerde bazı ocak üstü aspiratörlerde kullanılan bir filtre var yapı olarak ona benziyor,hatta berberlerin
    kullan at cinsi havluları var neredeyse onun gibi ama havlular kağıt,kortel cam esaslı.
    jelcoat ın 1 kg lık olanı da vardır.
    Bu jelcoat teknelerde son kat malzemedir,tekne üretilirken doğrudan renkli çıkar.

  13. #33

    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    OSMANİYE/KADİRKİ
    Motosikleti
    DT 125
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kortel bildiğin elyafın daha incesidir,tül gibi bir elyaf şimdilerde bazı ocak üstü aspiratörlerde kullanılan bir filtre var yapı olarak ona benziyor,hatta berberlerin
    kullan at cinsi havluları var neredeyse onun gibi ama havlular kağıt,kortel cam esaslı.
    jelcoat ın 1 kg lık olanı da vardır.
    Bu jelcoat teknelerde son kat malzemedir,tekne üretilirken doğrudan renkli çıkar.
    az önce polyester aldıgım yerdeydim sanayide malzemeleri aldıgı yere tlfon açtık
    bütün malzemeler varmış jelkoad, kortel, örgüelyaf hepsinden sipariş verdim geliyor. fakat sonradan kafama takılan bi nokta oldu? jelkoat ında sertleşmesi için polyester gibi katkı maddesi varmı aceba?
    sorularımla sizi sıkmıyorsam ögrenmek istedigim bikonu daha var biçokyerde karşıma çıkıyor örgü elyaf kukkanılmış fakat üzerine dökülen madde şeffaf polyester deyil, beyaz bi madde sanki alçı gibi tabi sert, bi farklısıda genelde kalın dökülüyor taş gibi sert açık kahve renkli. bu maddeler benim işime yarayacak türdem ama bilmedigim için kullanamıyorum.

  14. #34
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    çok iyisiniz ya dewam edin takiptesiniz kolay gelsin en kısa zamanda biter umarız sabırsızlık la beklıyorz

  15. #35
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Kolay gelsin arkadaşlar, bu motorları bende çok seviyorum.

    Bu konuyu gördükten sonra Gas-Gas sitesindeki motorların özelliklerine baktım. Genel olarak 125-250-300cc motor hacimleri, 3L benzin deposu, 65kg ağırlıkları ve oldukça alçak şasileri var. Güç olarak birşey yazmamışlar.

    Şase şekli mopedleri andırıyor, Yamaha'ya baktım onun için. Şekil tamam, ağırlık 58kg. Üzerinde oynanabilinir.

    Niçin depo imalatından başladığınızı anlamadım. Çok basit plastik bir şişe kutu vs depo niyetine kullanabilirsiniz. 3L olmasında 1.5L olsun başlangıçta.

    DT125 şasesi bu iş için uygun değil gibi. Sele ve depo yokken fotosu varmı?

    Kolay gelsin, çok zevkli bir çalışma.

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ta5chf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce polyester aldıgım yerdeydim sanayide malzemeleri aldıgı yere tlfon açtık
    bütün malzemeler varmış jelkoad, kortel, örgüelyaf hepsinden sipariş verdim geliyor. fakat sonradan kafama takılan bi nokta oldu? jelkoat ında sertleşmesi için polyester gibi katkı maddesi varmı aceba?
    sorularımla sizi sıkmıyorsam ögrenmek istedigim bikonu daha var biçokyerde karşıma çıkıyor örgü elyaf kukkanılmış fakat üzerine dökülen madde şeffaf polyester deyil, beyaz bi madde sanki alçı gibi tabi sert, bi farklısıda genelde kalın dökülüyor taş gibi sert açık kahve renkli. bu maddeler benim işime yarayacak türdem ama bilmedigim için kullanamıyorum.
    jelcoat koruyucu ve genellikle renkli olan son kattır.
    Teknelerin en üst katı jelcoattır.Tekne dişi kalıp içine dökülerek yapıldıgı için önce beyaz jelcoat kalıba sürülür ardından kortel serilir tekrar jelcoat.Jelcoat katı ne kadar kalın olursa o kadar iyi olur.
    Jelcoat GRP gibi hazırlanır ve GRP nin koruyucusudur.Karışimi da aynıdır
    kobalt(hızlandırıcı) ve mek peroksit(sertleştirici)katılır.Ayrıca içine pigment
    katılarak renklendirilir.
    Jelcoatın temel görevi GRP yi korumak olup renkli olması ürün görselliğine yarar
    jelcoat sonrası bir kat kaba elyaf(sizin kullandıgınız sonra
    Kompozit ürünlerde amaç dolgulu bir mamul üretmekse (mesela mutfak tezgahı)
    o zaman polyester+mermer tozu+pigment kullanılır.(granit görünümlü mutfaklar)

    gelelim sizin deponun GRP katlarına

    1-jelcoat Fırcayla kalın 2 yada 3 kat
    2-kortel
    3-jelcoat Fırcayla 1 kat
    4-kaba elyaf veya örgü elyaf(100 gr/m2 örgü elyaf bulamazsanız kaba elyaf olur)
    5-Polyester 1 kat
    6-örgü elyaf
    7-polyester 2 kat
    8-kortel.
    9-jelcoat 1 kat
    bu işlem icin ucuzundan bir kac adet sert uclu boya fırcasını onceden edinmek faydalıdır.

    2 kere jelcoat 1 kere polyester icin karısım yapılacak.en dogru karısımı deneme yanılma ile yapabilirsiniz
    ben bir ara neredeyse her gun tek basıma 5-10 kg polyester dokuyordum ve kendi kendime iddiaya
    girerdim kuruma suresi için

  17. #37
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı ta5chf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet tesbit dogru, genelde arge çalışmaları yapıyorum,telsiz amatörü konusune gelince hala telsiz amatörüyüm.
    gelelim depo konusuna resimlerdeki açıklamalarda mevcut, sac ve lehim sadece depoya kalıp olsun diye.
    Deponun asıl dayanıklılıgını saglayan üzerine kaplamış oldugumuz fiber malzemedir. yeterince dayanıklıdır.
    Hocam polyesteri de farkettim de onu depo olarak düşündüğünüze ihtimal vermemiştim.

    Grenaj felan yapıyorlar heralde diye düşündüm.

    Polyester kırılgandır, kırılgan bir depo doğru bir seçim değildir, kaza sonrası yangın riski halen geçerli.

    Ezilsede şeklinden taviz versede sızdırmazlığından taviz vermeyen bir yapı kullanmanızı öneririm.

    Hatta onada tam güvenmeyip, tam sızdırmaz bir metal yapı içersinde plastik bir depo şeklinde daha güvenli bir depo yapabilirsiniz.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  18. #38
    Osmaniye İl Temsilcisi
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    OSMANİYE
    Motosikleti
    YAMAHA WR 426 F - SUZUKI GN 125
    İlyas abi kolay gelsin, teknik bigiler teker teker geliyor, bu arada bulduğun yeni kasa süper, bence bu iş için biçilmiş kaftan, ama ayrıca motor da almak gerekir. Bu hafta sonu depo ve oturakla bir deneme yapalım sonuç ne olacak.
    YuSuF - YuZuF - YZF:wiinkk:

  19. #39

    Üyelik
    02 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara/Çankaya
    Motosikleti
    MZ 1968 es175/2
    Alıntı ta5chf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ordaki ince sac ve lehim sadece depoya kalıp olsun diye deponun asıl
    maddesi uzerine kaplanan fiberdir.
    peki dışına parça parça yapıştırdıınız cam elyafı ve polyester mukavemeti o denli arttırır mıbence bikaç düşüşte parçalanır gibi...
    ::xrock::"No Matter What You Ride, it's All The Same Wind."::xrock::

  20. #40

    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    OSMANİYE/KADİRKİ
    Motosikleti
    DT 125
    Alıntı caracalstar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok iyisiniz ya dewam edin takiptesiniz kolay gelsin en kısa zamanda biter umarız sabırsızlık la beklıyorz
    inşallah bizde öyle umuyoruz malzemeleri toparlamaya çalışıyoruz

    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin arkadaşlar, bu motorları bende çok seviyorum.

    Bu konuyu gördükten sonra Gas-Gas sitesindeki motorların özelliklerine baktım. Genel olarak 125-250-300cc motor hacimleri, 3L benzin deposu, 65kg ağırlıkları ve oldukça alçak şasileri var. Güç olarak birşey yazmamışlar.

    Şase şekli mopedleri andırıyor, Yamaha'ya baktım onun için. Şekil tamam, ağırlık 58kg. Üzerinde oynanabilinir.

    Niçin depo imalatından başladığınızı anlamadım. Çok basit plastik bir şişe kutu vs depo niyetine kullanabilirsiniz. 3L olmasında 1.5L olsun başlangıçta.
    DT125 şasesi bu iş için uygun değil gibi. Sele ve depo yokken fotosu varmı?
    Kolay gelsin, çok zevkli bir çalışma.
    DT125 esasında uygun deyil elimizde bu var çatı kısmını yeniden düzenlemeyi
    düşünüyorduk fakat bu iş için daha uygun çatılı motorlar var ucuz yollu bişeler arıyoruz.
    depo meselesine gelince onu sadece deneme amaçlı yaptık. DT125in koltugunu ve deposunu sökup bu depoyu koyacagız bide koltuk vari bişeler şöyle bi turlayacagız ne deyişiyor görme amaçlı.


    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jelcoat koruyucu ve genellikle renkli olan son kattır.
    Teknelerin en üst katı jelcoattır.Tekne dişi kalıp içine dökülerek yapıldıgı için önce beyaz jelcoat kalıba sürülür ardından kortel serilir tekrar jelcoat.Jelcoat katı ne kadar kalın olursa o kadar iyi olur.
    Jelcoat GRP gibi hazırlanır ve GRP nin koruyucusudur.Karışimi da aynıdır
    kobalt(hızlandırıcı) ve mek peroksit(sertleştirici)katılır.Ayrıca içine pigment
    katılarak renklendirilir.
    Jelcoatın temel görevi GRP yi korumak olup renkli olması ürün görselliğine yarar
    jelcoat sonrası bir kat kaba elyaf(sizin kullandıgınız sonra
    Kompozit ürünlerde amaç dolgulu bir mamul üretmekse (mesela mutfak tezgahı)
    o zaman polyester+mermer tozu+pigment kullanılır.(granit görünümlü mutfaklar)

    gelelim sizin deponun GRP katlarına

    1-jelcoat Fırcayla kalın 2 yada 3 kat
    2-kortel
    3-jelcoat Fırcayla 1 kat
    4-kaba elyaf veya örgü elyaf(100 gr/m2 örgü elyaf bulamazsanız kaba elyaf olur)
    5-Polyester 1 kat
    6-örgü elyaf
    7-polyester 2 kat
    8-kortel.
    9-jelcoat 1 kat
    bu işlem icin ucuzundan bir kac adet sert uclu boya fırcasını onceden edinmek faydalıdır.

    2 kere jelcoat 1 kere polyester icin karısım yapılacak.en dogru karısımı deneme yanılma ile yapabilirsiniz
    ben bir ara neredeyse her gun tek basıma 5-10 kg polyester dokuyordum ve kendi kendime iddiaya
    girerdim kuruma suresi için
    savaskayan kardeşim vermiş oldugunuz bilgiler çok faydalı bilgiler inanın çok işimize yarayacak, nekadar teşekkür etsem azdır. polyesterin karışım oranları konusunde epey bi tecrubem var ben elektonikçiyim yapmış oldugum bir elekronik devreyi polyester kalıp içerisine alıyorum hava şartlarından etkilenmemesi için dolayısıyla sıksık polyester döküyorum.

    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam polyesteri de farkettim de onu depo olarak düşündüğünüze ihtimal vermemiştim.
    Grenaj felan yapıyorlar heralde diye düşündüm.
    Polyester kırılgandır, kırılgan bir depo doğru bir seçim değildir, kaza sonrası yangın riski halen geçerli.
    Ezilsede şeklinden taviz versede sızdırmazlığından taviz vermeyen bir yapı kullanmanızı öneririm.
    Hatta onada tam güvenmeyip, tam sızdırmaz bir metal yapı içersinde plastik bir depo şeklinde daha güvenli bir depo yapabilirsiniz.
    aYe hocam ilginiz bizleri sevindirdi
    polyester tek başına kırılgandı ama camelyafı ile göçlendirildiginde sert ve esnek hale geliyor, depo konusunda sac depodan daha dayanıklı olacagına inanıyorum ama polyester konusunda
    savaskayan arkadaşımız daha tecrubeli bence son söz kendisinde

    Alıntı yusuf_tb5cks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlyas abi kolay gelsin, teknik bigiler teker teker geliyor, bu arada bulduğun yeni kasa süper, bence bu iş için biçilmiş kaftan, ama ayrıca motor da almak gerekir. Bu hafta sonu depo ve oturakla bir deneme yapalım sonuç ne olacak.
    yusuf kardeşim evet bencede DERBİ SENDA şasesi ve yapısı bu iş için biçilmiş kaftan

    Alıntı MasterFK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki dışına parça parça yapıştırdıınız cam elyafı ve polyester mukavemeti o denli arttırır mıbence bikaç düşüşte parçalanır gibi...
    cam elyafı parça parça yerleştirmek yanlış bunu biliyoruz fakat o an elimizde örgü elyaf yoktu, kaba elyafada şekil vemek zor. bu depoyuda bu haftasonu motorun uzerine takıp bikaç tur atacagız ve tekrar çıkaraçagız.
    düşüp kırılma ve çatlama riskini göz önünde bulundurarak ince sactan kalıp yaptım ve sızdırmaz şekilde lehimledim. bi darbe esnasında polyester kırılır fakat saç içe çöker benzin sızmaz


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler