Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

cbr 125 lastiklerini kalınlaştırmak..

    REKLAM ALANI
  1. #1
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    arkadşlar üstündeki lastikler arka 100 lük, ön 80 lik.. bunları arka 120-130, önüde 100-110 yapmak istiyorum.. motor performansında ve hızında düşüş olurmu? jantlarıda değiştirmem gerekirmi? fiyatı ne olur?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    performans belki az bi düşebilir ama yol tutuş değişir. Birde arka maşa genişliği o lastiği kaldıracak kadar geniş mi? Ona bir bak bence. 130 lastik güzel dururu ama.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  3. #3
    Peril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2004
    Şehir
    istanbul-pendik
    valla ben en son bu konuda dün akşam ,Honda da çalışan bir abimle konuştum.
    özellikle bu makinayı yeni başlayanlar tercih ediyor ve lastiklerin kalınlaştırması viraj kabiliyetini azaltır dedi..
    Öncelikle orjinalinde pişmek gerektiğini belirtti.Bende son derece katılıyorum kendisine bu konuda..

  4. #4
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    makine tahminimce kaldırır ya arkada çok boşluk war zaten.. perilcigim lastiklerin kalınlaşmasıyla viraj kabiliyetinin azalacagını sanmıyorum.. bence çok hoş olur ama bu bana ne kadara patlar onuda bilmek isterim..

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı ozaktasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2004
    Şehir
    Kilis-Nizip Belkıs Trafo
    Motosikleti
    HondaCB900F,HondaCBR125,Kymco Süper8,Sym Xs125
    Ortalama olarak lastiğin markasına göre fiyat değişir 170 YTL ye mal olur arkaya 120 öne 100 takarsın cantları değiştirmeye gerek kalmaz.Zaten değiştiremezsinde yani bir 120 lik lastik alırsan arkayıda öne takarsın bu iş olur

  6. #6
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    ozaktasi, hocam ama lastiklerin üstünde rear - front faln yazıyo.. yani ön arka farkediyo galiba.. bu arada gencmoto.com da cadde yarış lastiklerinin fiyatına şöyle bi göz gezdirdim bayadı pahalı teki 170 euro falan..

  7. #7
    Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    KTM RC 390
    walla hem motosiklet hem de araba için yere bastığın parçaların orjinal olmasından yanayım (jant-lastik-amörtisör-yay vs vs). yani "yok ben bu lastiği beğenmedim daha büyüğünü veya küçüünü taktıriim" demek çoğu zaman sürücünün tatmini dışında araca pek bi faydası olmuo hatta zararı bile olabilir. zaten yapan adamlar parçaları kafasına göre birleştirmio o parçaların testleri yapılıo. ama kafaya taktım illa ki yapıcam diosan bence honda nın servisinde işi bilen adamla bunu konuş ya da honda ya mail at. onlar en olur açıklamayı yaparlar die düşünüorum
    0 Rh +

  8. #8
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Caesar, oke teşekkürler...

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı _Si_BeMoL_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    MT - Eskişehir
    Motosikleti
    '91 Mz 251 ETZ
    PcKopatGhostRider, kardes bence degıstırme orjınal kalsın.motor almaya cok yaklastıgım bı donemde aynı soruyu bende sormustum.ve banada orjınal kalsın honda bu en ıyısı neyse onu yapmıstır dedıler.ve dıyenler gayet tucrubelı ınsanlardı.bende bu ınsanlara katılıyom.bırak orjınal kalsın..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler