Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

151 rs yı 200cc yapma

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    29 Ekim 2008
    Şehir
    Erenköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda Transalp XL650V
    Bence fren adaptasyonu hız ve ağırlık ile ilgilidir. Bu nedenle öncelik arz etmeyebilir. Ancak motor dışındaki diğer aktarma organları (kavrama, şanzıman, zincir, pinyon-çark) güç ve tork artışına göre kontrol edilmeli. Bunun dışında ısınma meselesinden ötürü conta vs gibi sızdırmazlık konuları düşünülmeli, yanma odasında esaslı bir tadilat yapılmış.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    05 Kasım 2008
    wooow ne çok mühendis varmış yaa ))

  3. #43

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yapmak isteyen arkadaşa sözüm yok fakat bu işler ne kadar basite indirgeniyor hayret ediyorum. Bir piston değiştirip iki torna yapınca iş bitecek sanki. Yeni piston eskisinden daha ağır ve ağırlık merkezi farklı yerde. Dolayısıyla hareketli kollardan oluşan sistemin de kütleleri ve tüm dinamiği değişecek. Bunun etkisi ne olur belirsiz, belki de yüksek devirde krank kolunu kıracak. Öte yandan motorun sıkıştırma oranı, avans ayarı hepsi değişecek. Burada insanın aklına gelmeyen daha bir sürü etki var. Tamamen belirsizliklere tesadüflere dayalı bir iş bu. Bu yazdıklarıma ne alakası var diyenler zaten konudan çok uzaktırlar. Üzerine binip gezilmeyen bir araç olsa birşey demeyeceğim ama yolda giderken birşey olsa ve arkadaş kaza yapsa bunun hesabını usta mı verecek ?

    Frenler için endişe etmeye gerek yok çünkü performansta zerre kadar artış olmayacaktır, motorun son hızı da artmayacaktır. Artarsa şanstır başka da birşey değildir.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)