yaparsan bile vibrasyon daha fazla olacaktır ve motorun kırılmadık dökülmedik yeri kalmaz.
bana kalırsa yapsın çünkü sonucunu merak ediyorum
Değmez arkadaşım..Değmez..
"Bizim Usta" dediğin adamada git motosikletini orjinaline uygun toplamasını söyle..
Tabi toplayabilirse..
Nasıl bir esnaflık anlayışı..Nasıl bir ustalık anlayışı..Allahım..
Hem usta aradı..Bulamadı..Bulamadık diyorsun..
Hemde hâlâ bekliyoruz diyorsun..Pes yani..Pesss..
Konuyu bir defa teknik bölüme bile açman olmamış..Bunun teknikle ne alakası var..
Sen bu topici sohbet bölümüne açıp fikir ednecektin.
200cc yapınca ne olacak..Niye 200cc?.
- Orjinal pistonları mı yok piyasada?.
- Farklılık yaratmak mı istiyorsun?.
- Daha verimli birmotosiklet mı olmasına mı çalışıyorsun?.
- Daha hızlı mı gitmek istiyorsun.?
Yani senin amacın ne yöndedir ..
De bana..Ben sana çözüm üreteyim.
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
dostum sen otomobil modifiye etmiyorsun;etsen herkes yardım eder,git roket tak derler...ama yaptığınında bi amacı olmalı; herkes iyi kötü yorum yapmış ama bence en mantıklı ve duyarlısını muratgergerli yazmış...
mantıklı bişeyse,olacak bişeyse herkes yardım eder yaparız bişeyler; örnek olur. ama seninki.... risk'ten öte hiçbirşey değil... sen bi daha düşün derim!!!
gömlek inceleceği için hararet gibi bi sorunda ortaya çıkablir
151 rs yı 200cc yapmabencede yapma
ya sev ya terket...
ewet konu acmakla hata yaptım buna emınım alt tarafı bişey danıştık maşallah yazan yazana ne dıyım ustama söz söyletmem ustalıgı war parca bekleme sebebımız parcacının aradıgımız parcayı tarif ettık oda war amaelımde yok dedı getiririm dedı 2 tane gtirdi onlarda olmadı neyse geek yok bılgıye bn akıl akıldan ustundur dedım sordum yapana yada bilene baktım kı kendı aklım ustun
konunun kılıtlenmesını yada sılınmesını rıca edıyorum yonetımden.
(bide bi arkadaş ustaya laf yapıyodu kaçtane ustanız 3teker motor yapıyo merak ettım daha dogrusu)
kardeş iş pistonu ve gömleği büyütmekle bitmiyor ona göre kalbülatör olması lazım ayrıca gömlek saplama aralığına 200cc piston nasıl sığacak öyle bi gömlek nerede bulacak piston bulmak kolaydır ama gönlek sibob aralığı kalbülatör egzantik derecesi krank ve piston kolu ona göre olmalı kısaca 200 cc bi engine bulup takmanız lazım bu işler öyle düz mantıkla olmaz ayrıca o motora masrafı boşa yapıyorsun kusura bakma sen laf aramışsın bişey söylenincede küsüyorsunuz ayrıca 151rs e seri diyen arkadaş hiç scooter görmemiş sanırım
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
''hamama giren terler'' derler...bu yorumların az çok geleceğini bilmen gerekirdi... son olarak usta'na laf etmek istemiyorum ama; bunun olmayacağı net ve kesin birşey... üstelik (bence) can ve mal güvenliğide yok gibi... bu tip şeyler planlanırken teorik olarak hesaplanır ve uygunsa pratiğe dökülür. senin usta 2'sinide yaptımı acaba? yoksa sadece sen gidip YAP'mı dedin...
buda son yorumumdu;allah yolunu açık etsin...
BN yapanı gordüm ama profsyonelce ve de buna ozel gömlek, piston v.s kit halinde bu kitin içinde ne ararsan var adamlar alıp takıyor sadece sora marşabas 200 cc oldu. ole MRP die bi marka satıoo bu kiti Türkiyede varmı bilmiyorum saygılar
ya gardas ben yanlısmı okudum senmi yanlıs yazdın motorda cc yukseltmekmi varmis alala bi yasima daha yeni girdim cc yukseltilir ama bu sekilde deil motor degistirerek. boyle sacma bisey olurmu ustan seni resmen kandiriyor dolandiriyor bu zamanlarda boyle seylere rastlanıyor hep para icin insan insani satar uyan sen daha ne diyim
sen kendine gülücük atma ile başla istersen bu işe . bnm 160 + kg lık caraccal 200 cc yı durduracam dıye canım çıkıyor bazen . mondial rs 151 en fazla 120 kg lik bır motor şase sistemi frenaj sistemi 151 cc ye göre tasarlandığı için freni tutmaz demiyorum lütfen dikkatli gözle okuyalim tutmaz değil yeterli olmaz diyorum . ve o şase ye 151 cc lik motor uygun görüldüğü için 200 cc taktıgın zaman şase bunu kaldırmakta güçlük çekecektir . vel hasılı kelam fren bisiklet frenı olmasada bır rs 151 ın fren sıstemı o hıza o güce o şase ye yeterli gelmeyecektir .
arkadasım bırak kendi tabudunu hazırlama saygılar
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
güzel fikir ama rüzgarı hesaplaman lazım çakılırsın sonra . .
olur olur neden olmasın ama cok ugrası gerektıren bıse ornegın bız mobılete 51 lık tı 81 lık yaptık bu basıt bı ornek ıstedımı her sey olur bence ınanmak ve o ısı yaparım demek onemlı senı desteklıorum hemde deısık bıse olur
arkadaşım merak ettim son durum ne ?
böyle bir soruyu burada insanlara sormaman lazımdı ,
daha bir çoğu beygir ne ,tork ne ? bilmeyen insanlara böyle bir soru sorarsan ,
senin uzay mekiği yaptığını zannedeceklerdir doğal olarak ve karşı çıkacaklardır.
Bu tip bir modifiye çoğu kişiye "fazla" gelir ,zorlar
Belkide 150cc 10 beygirlik motoru 200cc yapınca güç 250 beygir falan daha artacak diye düşünüyor ve o yüzden frenler tutmaz !!! diyorlardır belkide ne bileyim ?? olmadı "arkaya paraşüt takarız "
maddi olarak olamasamda ,manevi olarak kesinlikle yanındayım
bilmeni istedim ..
Sen olayı yap bitir ,sonra buraya resimleri ve açıklamanı yaz ,
ondan sonra baksın millet "aaaaa oluyormuş" desin .
(tabi uygun piston bulabilirsen)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)