Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyo Gt 250 R'a 4 Silindir Motor Atılırmı??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    GakkosAtalay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    2006 SUZUKİ GSX 600 F
    Merhaba ArkadasLar. iLginc Bir Konu Actım farkındayım ama, Hakikaten Yapmak istediqim Seylerden biride Bu.. Hyosung GT 250 R Motosiklete Motoru indirip 4 silindir 600 lük Motor Eklenebilirmi... Bu konuda bilgisi oLan Yada Benım gibi AkLına TakıLan Varmı??..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda CBR600F,Kanuni Windy S
    neden böyle bişey yapma ihtiyacı duydunki,zaten 4 silindir komple motoru 3 4 bin liradan aşağı alamazsın,artı grenaj küçük gelir ,komple şaseyle oynaman gerekir tornaydı falan 1 2 bin lirada öyle masraf edersin,hadi bunları ego için yapıyosun masrafa bakmıyosun, o şase lastikler o motora kesinlikle dayanamaz...sen en güzeli 4 silindir orjinal bi motor al

  3. #3
    sofuoglu-54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul \ Gaziantep
    bence hiç uğraşma git bi tane gt 650 r al en mantıklısını bu bence adamlar zaten yapmışlar babacım ya sen zahmete girmeyesin die



  4. #4
    sametrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    hyosung 650 R bile 2 silindir diye biliyorum ne gerek varki ?
    İki kişinin bindiği motor değildir.

  5. #5
    GakkosAtalay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    2006 SUZUKİ GSX 600 F
    Hyo 650 cc Cift Silindir.. Şase Değişik, Vede su SogutmaLı.. Onu Hiç düşünmem.. 250 R bana Göre Ondan Dahada Cazip....

  6. #6

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    4 silindir li bi eşşek ile 2 silindirli bi eşşek aynı kulvara konmaz, çünkü birim zamanda biri 2 güçlü itiş yaparken dieri 4 kez krank miline basınç/kuvveett uygulayacak..

    ivmelenme, hadi ivmelenmeyi geçtim, sıralı 4 silindirin sesi çok farklı.. bu sebeple gtr race görünümünde kaldı benim gözümde, alışılmışlığın dışında bi melez race oldu..

    bence güzel bi değişiklik olur ama nekadar orjinal ve güvenilir olur orası soru işareti oluşturuyor bende....

  7. #7
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Bu olay benimde aklımdan geçti(fiiliyata dökmeyi düşünmeksizin) ama motorda epey tadilat,modifikasyon isteyebilir bu durum.

    Şaseyi güçlendirme,ruhsat değiştirme vs. derken bir sürü masrafı beraberinde getirir.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  8. #8
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Yaparsın ; ama o masrafa değmez ! Motor ustasıysan zamanla uğras için deneyebilirsin !
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  9. #9

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 250 c
    Bence 4 silindirli motoru mobilete takacan aslında görüntü düsünsene mobiletle racinge kafa tutuyon
    :cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
    :bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]

  10. #10
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Uğraşmaya değmez. Al bir tane 98 model CBR, üstüne hyosung grenajı at, daha kolay.

  11. #11

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    kaldırmaz ki..........

  12. #12
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    bi kere motor tamircisine filan hiç sorma hemen kaldırmaz filan der.
    bence zamanın ve paran varsa yap ben kendim klx 250 ye 350 jawa motoru attım
    hiç bişey olmadı tabi motor; cross yapa yapa dağıldı ama şase hala sapa sağlam
    (ama 2 silindirli motorla 4 silindirli motor arasında dağlar kadar fark var ona göre)
    MoToCroSS RuLeZZ

  13. #13
    GakkosAtalay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    2006 SUZUKİ GSX 600 F
    SaoLun ArkadaşLar.. Sadece Paylaşmak istedim.. Yapıcam Birgün Arkadaslar Çok SAglam birsey cıkaracam. Yaptıgımda Bütün MT ye Sunumunu yaparım (:

  14. #14
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı sofuoglu-54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence hiç uğraşma git bi tane gt 650 r al en mantıklısını bu bence adamlar zaten yapmışlar babacım ya sen zahmete girmeyesin die
    o da çift siilinidr
    Orgazma Dudak Büktürür

  15. #15

    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul.bahçelievler.BARAN
    Motosikleti
    .MOTOR USTASI
    kendi motoruyla zaten 140 km hıza ulaştınmı lastikler yerdae kesiliyi arti şase zayıf zaten adamlar bütün tasarımı dengeleri ustündeki motora göre ayarlayıp uretmişler artı yapmaya kalsan maddiyönden iyi para gider


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)