Hyo Gt 250 R'a 4 Silindir Motor Atılırmı??
-
30 Ağustos 2008, 13:41
#1
Merhaba ArkadasLar. iLginc Bir Konu Actım farkındayım ama, Hakikaten Yapmak istediqim Seylerden biride Bu.. Hyosung GT 250 R Motosiklete Motoru indirip 4 silindir 600 lük Motor Eklenebilirmi... Bu konuda bilgisi oLan Yada Benım gibi AkLına TakıLan Varmı??..
Reklamlar
-
30 Ağustos 2008, 13:56
#2
neden böyle bişey yapma ihtiyacı duydunki,zaten 4 silindir komple motoru 3 4 bin liradan aşağı alamazsın,artı grenaj küçük gelir ,komple şaseyle oynaman gerekir tornaydı falan 1 2 bin lirada öyle masraf edersin,hadi bunları ego için yapıyosun masrafa bakmıyosun, o şase lastikler o motora kesinlikle dayanamaz...sen en güzeli 4 silindir orjinal bi motor al
-
30 Ağustos 2008, 13:57
#3
-
30 Ağustos 2008, 13:57
#4
hyosung 650 R bile 2 silindir diye biliyorum ne gerek varki ?
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
30 Ağustos 2008, 14:10
#5
Hyo 650 cc Cift Silindir.. Şase Değişik, Vede su SogutmaLı.. Onu Hiç düşünmem.. 250 R bana Göre Ondan Dahada Cazip....
-
30 Ağustos 2008, 14:21
#6
4 silindir li bi eşşek ile 2 silindirli bi eşşek aynı kulvara konmaz, çünkü birim zamanda biri 2 güçlü itiş yaparken dieri 4 kez krank miline basınç/kuvveett uygulayacak..
ivmelenme, hadi ivmelenmeyi geçtim, sıralı 4 silindirin sesi çok farklı.. bu sebeple gtr race görünümünde kaldı benim gözümde, alışılmışlığın dışında bi melez race oldu..
bence güzel bi değişiklik olur ama nekadar orjinal ve güvenilir olur orası soru işareti oluşturuyor bende....
-
30 Ağustos 2008, 14:33
#7
Bu olay benimde aklımdan geçti(fiiliyata dökmeyi düşünmeksizin) ama motorda epey tadilat,modifikasyon isteyebilir bu durum.
Şaseyi güçlendirme,ruhsat değiştirme vs. derken bir sürü masrafı beraberinde getirir.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
30 Ağustos 2008, 15:39
#8
Yaparsın ; ama o masrafa değmez ! Motor ustasıysan zamanla uğras için deneyebilirsin !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
30 Ağustos 2008, 21:26
#9
Bence 4 silindirli motoru mobilete takacan aslında görüntü düsünsene mobiletle racinge kafa tutuyon
:cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
:bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]
-
30 Ağustos 2008, 21:36
#10
Uğraşmaya değmez. Al bir tane 98 model CBR, üstüne hyosung grenajı at, daha kolay.
-
30 Ağustos 2008, 21:38
#11
-
30 Ağustos 2008, 21:38
#12
bi kere motor tamircisine filan hiç sorma hemen kaldırmaz filan der.
bence zamanın ve paran varsa yap ben kendim klx 250 ye 350 jawa motoru attım
hiç bişey olmadı tabi motor; cross yapa yapa dağıldı ama şase hala sapa sağlam
(ama 2 silindirli motorla 4 silindirli motor arasında dağlar kadar fark var ona göre)
-
30 Ağustos 2008, 23:25
#13
SaoLun ArkadaşLar.. Sadece Paylaşmak istedim.. Yapıcam Birgün Arkadaslar Çok SAglam birsey cıkaracam. Yaptıgımda Bütün MT ye Sunumunu yaparım (:
-
30 Ağustos 2008, 23:27
#14
sofuoglu-54 adlı üyeden alıntı
bence hiç uğraşma git bi tane gt 650 r al en mantıklısını bu bence
adamlar zaten yapmışlar babacım ya sen zahmete girmeyesin die
o da çift siilinidr
Orgazma Dudak Büktürür
-
30 Ağustos 2008, 23:43
#15
kendi motoruyla zaten 140 km hıza ulaştınmı lastikler yerdae kesiliyi arti şase zayıf zaten adamlar bütün tasarımı dengeleri ustündeki motora göre ayarlayıp uretmişler artı yapmaya kalsan maddiyönden iyi para gider
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)