görsel modifiye kolay, iş mekanikte!
Reklamlar
-
28 Ağustos 2008, 23:49
#1
motosikletinizin yürüyen aksamında ve elektrik sisteminde yaptığınız modifikasyonlar, performansa ve güvenliğe etkileri ile ilgili genel bir başlık bulamadım. varsa her türlü mekanik modifikasyonlarınızı ve etkilerini paylaşmanızı can-ı gönülden diler, saygılar sunarım.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Reklamlar
-
29 Ağustos 2008, 00:18
#2
dostum bizim atölyemiz var.mekanik kaporta modifikasyon + kazalı motorlar motor kitleyenler aklına ne gelirse işte kafamıza göre yapıp ugraşıyoruz
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
29 Ağustos 2008, 00:23
#3
bende makinacıyım kaptan, ama imalat, böyle işlerle uğraşasım war hepde ön dişli değiştirmeye bile fırsatım olmadı. güzel meslek. ne wakit geçer be!
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
29 Ağustos 2008, 00:33
#4
-
29 Ağustos 2008, 01:06
#5
benımde işim makıne imalat,
bende size dükkanımla alakalı resimler atardım ama,
300 mt2 zor olur sanırım,
ama mekanıkle alakalı hiç modifikasyon yapmad,
görsellik olarak çok var ama:D:D
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
29 Ağustos 2008, 01:08
#6
abi dişli değiştirendemi yok!!! sitikır modifiyecileri siziiii.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
29 Ağustos 2008, 01:18
#7
etiketleri bi okur musunuz arkadaşlar
BAŞKALARINI SIK SIK AFFEDİN, AMA KENDİNİZİ ASLA
-
29 Ağustos 2008, 10:38
#8
tamir atolyem yok ama rahatlıkla motor indirebilirim..
ama mekanik modifikasyonlara girmemenizi tavsiye ederim çünkü motorun ömrü azalıyor..
şekil itibarı ile renk desen egsoz hava filitresi gibi modifikasyonlar işinizi fazlasıyla görecektir..
benim motorum gitmiyo şunun alt motorunu indirip güçlendirelim demeyin
motorunuz size yetmiyorsa en iyi modifiye model yükseltmektir çünkü elinizdeki motoru güçlendirmek için harcadığınız paraya daha yüksek bir model motosiklet alabilirsiniz..
-
29 Ağustos 2008, 12:53
#9
benimde kendime kadar bi atölyem var orada her türlü motoor söküp toplama işlerine bakıyoruz bir arkadaşımla.fotolarını çekkip buraya koyacam.Biraz küçük ama bize yetiyo...
[COLOR="Red"]:):):)KARA YOLLARINDA DEGİL!! sENİN KOLLARINDA ÖLEYİM.ÖLÜMLE DANS EDEN ŞÖFÖR YAMAHA R6..):):)[I][B][/B][/I][/COLOR]
-
29 Ağustos 2008, 13:14
#10
[QUOTE=06bluedragger;1228856]tamir atolyem yok ama rahatlıkla motor indirebilirim..
ama mekanik modifikasyonlara girmemenizi tavsiye ederim çünkü motorun ömrü azalıyor..
Zamanın da iki zamanlı 251 MZ ler modifiye ediliyor sorunsuz bi şekilde biniliyordu. Agabimde bizzat gördüm. Bu dört zamanlı motrlar için neden gecerli olmasın saglam bi usta bulup yaptırdıktan sonra guvenli ve uzun omürlü olma ihtimali yok mu??? Konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşmasını rica ederim....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
29 Ağustos 2008, 23:16
#11
yeni çalışmalarımızın resimleri en yakın zamanda eklenecektir
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler