150 mondi tipi(Tam gaz verince boğuluyor)
Reklamlar
-
28 Ağustos 2008, 20:46
#1
Selam yine Ben
Arkadaşlar bende yamoto 150 diye mondial tarzı bişey var biliyorsnuz.Yeni sorunum çok can sıkıcı ve nedenini bilmek zor gibi motorda tam gaz verince motor boğuluyo gaz yemiyor ve duruyor ve motor uzun bi süre çalışmıyor sonra kendiliğinden marşa uzun süre basınca zaman geçince çalışıyor sabit 40-50 arası gidince sorun yok ama gazı tam tur çevirdinmi iş bitiyor...
Aklınıza gelenleri paylaşırsanız sevinirim...
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
Reklamlar
-
28 Ağustos 2008, 20:55
#2
motorunuz emme manı folt tun dan hava alabılrır
vakum muslugun da patlak ola bılır
kar bıra tor temizligi ni yap
spap ayar larını kont rol et
-
28 Ağustos 2008, 21:08
#3
bujiyle bi alakası yoktur değilmi ???
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
28 Ağustos 2008, 21:17
#4
hava filitresini temizle birde benzin yetersiz geliyo olabilir hortumu ve karb. kontrol et
bujiyle alakası olabilir ama her zaman cekıs dusuk olurdu buji olsa
-
28 Ağustos 2008, 21:19
#5
bu dediklerinizden anlıyacak ve kazıklamayacak bi motorcu varmıdır antalyada?=?
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
28 Ağustos 2008, 22:17
#6
Antalya da yoksa başka yerde de yoktur herhalde Tam köklemeyeyim yavaş yavaş versen gazı ? Bujilerdende olabilir tam yanma olmuyor olabilir . Servise götüreceksin . Ne dediyse vereceksin ama serviste acemi gibi durma motorun etrafında falan gez bilir kişi ayaklarında motorlara alıcı gözüyle falan bak mesela o zaman kazıklamaz
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
28 Ağustos 2008, 22:25
#7
%99.9 benzin pompası veya benzin hortumları yada 0.01 ihtimal gaz teli
-
29 Ağustos 2008, 04:12
#8
slm
%90 Diaframdan.Götür herhangi bir ustaya ilk önce diaframını kontrol ettir.
40 50 i geçince motor stop eder gibimi yığlama yapıyor?Yoksa tekleye tekleyemi?
Motorun kaç km de şu an?En son bakımını ne zaman yaptırdın.Uzun süre çalışmamasının sebebi motor boğulduğundan.Tekleme,pısma varsa bujin kurum bağlamış olabilir.İlk önce diaframa mutalak baktır.
Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin!!! 151 RS
-
29 Ağustos 2008, 04:46
#9
dostum eğer onların hiçbirinden çözülmezse çok sıkıştırdığın için sibob ayarı kaynış olabilir
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
29 Ağustos 2008, 08:34
#10
Selam
Buna benzer bi olay başıma geldi ama benimki gaz verir vermez duruyordu..
1. hava filtresini temizle ( değişsende olur 4 liralık biş zaten )
2. seleyi sök ve hava ve benzin ile ilgili tüm hortumları kelepçeleri kontrol et ezik varsa düzelt.. ( zaten dandik kelepçeler tutuyor )
3. hava filtresinin kutusunun etrafını iyice bi kontrol et. genelde hava filtresinden motora doğru giden boru gibi şey hava filtresi kutusuna bağlandığı yerden çatlıyo ve hava alıyo.. o çatlak olan yerleri şeffaf silikonla bi güzel kapat.
bunlardan sonra eğer hala aynı sorunu veriyorsa tamirciye git. bu dediklerimi çok rahat sende yaparsın.
kolay gelsin
Arabada VOLVO , Motorda KYMCO... Kalite ve sağlamlıktan vazgeçmeyenler için..
-
29 Ağustos 2008, 09:59
#11
Bu bahsettiğiniz olay bana günlük geliyor..
1-buji bozuk ve kalitesiz olabilir.
2-hava filitresi selenin altındaysa onu iptal edip mon.125mtdeki gibi debriyaj kapağının üzerine yeni bi hava filitresi takarak sorunu çökebilirsin.
3-karbüratör diyaframı deforme olmuş olabilir...
-
29 Ağustos 2008, 10:06
#12
benim tahmimin de diyaframdan yana.
birde emme manifoldu (karbüratördeki siyah dirsek şeklinde boru) çatlamış olabilir.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
29 Ağustos 2008, 10:30
#13
Eski sanayide uzman motor vardı orada hep bütük motorlara bakıyorlar ama bn oraya götürüyorum orda hallederler ucuza
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
29 Ağustos 2008, 10:30
#14
okancım selam
bujini temizle yada ver 5 ytl değiştir
hava filitreni temizle
karbüratörünü temizle ve hava ayarını yap
emme manifoldu hortumunu kontrol et
subab ayarı yaptır..
kesinlikle bunlardan biridir..
muhtemel arıza hava hortumları ve filitredendir neden dersen asırı havayı çekince motor yığılma yapar çagatayın hussardan bilirsin..
bujini değiştireli çok olduysa bujini değiştirmekte fayda var..
bu arada eski sanayide çöl ticaret arkasında köftecinin yanında motorcu var mıchelın lastikçinin çaprazı lastikçi ile köfteci arasında kalıyor yanında kaportacı var sen oraya benim adımı ver mehmet yada ismail usta sana yardımcı olur..
-
29 Ağustos 2008, 13:19
#15
bogulma olayı büyük ihtimal karışım oranından olur.Karbüratör ve hava filtreni iyi bi temizle bakalım.Sorunun gitmesi lazım...
[COLOR="Red"]:):):)KARA YOLLARINDA DEGİL!! sENİN KOLLARINDA ÖLEYİM.ÖLÜMLE DANS EDEN ŞÖFÖR YAMAHA R6..):):)[I][B][/B][/I][/COLOR]
-
29 Ağustos 2008, 14:16
#16
-
29 Ağustos 2008, 21:09
#17
Bakıcaz vallahi bu dediklerinizin hepsi olabilir ilk para elime geçtiğinde baktırıcam ;)
Sinir ediyor binilmiyorda böyle...
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
31 Ağustos 2008, 10:36
#18
Belli bi devirden sonra elektrik kesiyo olabilir...hava filtresi ve karbüratörü temizletmende de yarar var arkadaşım...
-
karbratöre toz kacmıs. . . fıLtren dandık dE oLabLr
-
benim başımdan aynı olay geçti bende nımızı 150 var gazı yarım tutunca bişi yok normal kökleyince motor boguluyor oldugu yerde fren yapmış gibi yavaşça yumulup kalıyor ve stop ediyordu bujiyi degiştim düzeldi ama sadece bujiden yapar diyede bişi yok havafiltresine giden hortum yırtıksa ondanda yapar karbüratör ve motor arasındaki plastik dirsekde delik olabilir karbüratöre pis benzin gider tıkanmışda olabilir bunları kontrol et %99 düzelir burdaki arkadaşların motorlarını hep ben tamir ederim genelde bunlardan olur bu arızayı başka biyerden veren scutur daha görmedim :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)