Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

bişi sorcam motor rektefe ile ilgili

    REKLAM ALANI
  1. #1
    musti81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ÇAYIROVA/KOCAELİ
    Motosikleti
    Seyhan 125
    şu motorun silindirini büyültyürlar ya
    mesela 125liği rektefeye sokup 135 cc ye felan çıkıor
    ona göre piston bunu nerde yaptırabilirim
    bide güvenli olurmu
    şişmesin iki gün sonra


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    shadow-vt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul.
    Motosikleti
    Honda Shadow
    öncelikle bisanin "farklı" pistonu piyasada varmı bakmak lazım ,bence 10 cc'lik bir fark için silindiri zayıflatma derim sana sadece fazla yakıt yaktıracak fazla bir avantajı olmaz .motorun orjinallığını kaybettırme derim.
    Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!

  3. #3
    Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    KTM RC 390
    ayrıca gelecekte motoru satmak istediğinde de yaptırmak istediin bu iş sana sorun çıkartıcak. almak isteyen adam illa ki kıllanacak nie bööle bişi yaptı acaba pistonların nesi vardı die. bence de motorun orjinalliğini bozma

  4. #4
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    bence bulabilirsen(servisten falan)çıkma bi silindir al.çizik falan.denemelerini onda yap ancak silindir çapını büyütürsen kompresyon oranını arttırmış olursun.bu da biel kolu ve krank miline aşırı yük verir.ilerde daha büyük masraf açarsın ona göre...
    diğer arkadaşların dediği de doğru.kimse rektifiyeli motoru tercih etmez.ellenmemiş,açılmamış arar benim gibi...

  5. #5
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer

    Rektifiye

    Merhaba

    Yaptırmayı düşündüğün işlemle ilgili bazı bilgiler vermek siterim.

    Öncelikle silindri taşlayarak yapacağın çap büyültmenin belli bir sınırı olacağını ve geri dönüşü olmadığını söylemek isterim. Ayrıca bu çapa uygun piston (eğer özel yapım psiton kullanmıyorsa) alıp takmayı düşündüğünü belirtmişsin. Çapı büyük bir piston haliyle daha ağır bir piston olacaktır. Bu ağırlık hassas ayarlanmış olan krank, biyel kolu ve yatakalra yük bindirir özellikle yüksek devirlerde. Bu nedenle aynı hafiflikte bir piston ayarlaman gerek. Eğer sıkıştırma oranını arttırıcam dersen ona uygun yükseklikte ve dayanıklılıkta piston (forget diye adlandırılır) gerekli. Tüm bunları doğru yaparsan sorun çıkmaz.

    Şişme falan yapmaz. Şişme olayı ısınma ile ortaya çıkar. Şişecek kadar ısınan bir motor bitmiş demektir.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  6. #6
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    şimdi benim anlamadığım bu işlemden ne sonuç bekliyosun.125cc bi motordan nekadar güç çıkar sanıyosun.çıkmaz diye bişe yok,yeterli bütçeyle güç kazanırsın fakat sonuç değermi.galiba senin motor bitik.madem açıcam rektefiyeden geçicek bari çapı büyütiyim diyosun.bence iki ker masrafa girme elinde kalmasın motor.normal revizyondan geçir.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı _Si_BeMoL_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    MT - Eskişehir
    Motosikleti
    '91 Mz 251 ETZ
    gerek yok hocam dusundugunu yapmaya.eger 10 cc artırmayı dusunuyosan hıc elleme daha ıyı.orjınal her zaman ıcın ıyı olandır.

  8. #8
    musti81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ÇAYIROVA/KOCAELİ
    Motosikleti
    Seyhan 125
    yorumlar için saolun motor bitik diilde
    ne bilim insanoğlu hep fazlasını ister
    saolun
    bir ara deneyecem sağlam bir ustaya yaptıracam


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler