herkes ne oldugunu bilmeden atıyor ben de çakacak varmı die baktım extrema çaktın
herkes ne oldugunu bilmeden atıyor ben de çakacak varmı die baktım extrema çaktın
öncelikle yazıma cevap veren herkese teşekkürler..
CDi denen kutuyu değiştirdim ve bobin buji kablosunu değiştirdim denedim ateşleme var benzin filtrelerini değiştirdim, hava filtresini değiştirdim, karbürütör yeni 1,5 tur ayarını yaptım, manifold kaucugundan olaqcağını sanmıyorum çünkü delik yada açıklık bulamadım. motor arada bir çalışır gibi oluyo ama çalışmıyo har har har ediyo tık yok dumanda çıkmıyo hiç bişi yok ayak marşından denedim yine olmadı başka ne kaldı bu motoru çalıştırmak için ?
sübap ayarı bozulmuş olabilirmi??
10PY253
Bu kadar seyi degistirdin de hic benzini degistirmeyi denedinmi peki? Ya aldigin benzin bozuk ise.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Benzin mi ?? arabayada aynı yerden alıyorum benzinden olabilirmi gerçekten!! ama benzinden olsa diğer zamanlarda çalışmazdı aynı benzin hala var fullemiştim onla baya bi gittim saten benzin pis olsa karburütörü filtreleride değiştirdim bence benzin olamaz ..
bence sen ustaya götür sana pahalıya patlaycak bu
walal bugün az kalsın motor üsr kapağı açıyordum anlamıyorum ama belki pistonlar yanmış olabilir die
yav usta inat etmede götür şu motorunu eminimki küçücük bir sorundan çalışmıyordur motora benzin gittiğinden eminmisin? motoru çalıştırabilene ne vericeksin yarışma programlarına döndü yahu motoru çalıştırana bir küçük altın hediye falan motorun ateşlemeyi yapıyorda zamanında ateşleme yapıyormu bunları nasıl bileceksin avans ayarı bozulmuştur duman çıkmıyor diyorsun abi yakıt yansa zaten duman çıkar yakamıyorki ne çıksın benzinini değiştir birdaha dene
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
elimde iterek gidicem kasımpaşa bi tane var oda adamın kendinden haberiyok bide mondail servisi olucak alibeyköyde varmış oraya daha yakınız 5 km
Konjektörün arızalı senin....Eğer motorun yüksek devirdeyken stop etmeden çalışıpta rolantiye düşünce stop ediyorsa tek neden budur...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ne alaka abi ya?
cdi kullanıyor bu motorlar aküye ihtiyaç duymadan kendi elektriğini üretiyorlar ve bobine yolluyorlar.
Kısacası konjektörle motorun çalışmasının alakası yok
Akü olmasada çalışıp giderler rolantide de tıkır tıkır sayar sorunsuz
Konjektör sadece aküyü dolduruyor aküde ışıkları ve marş motorunu besliyor sadece başka bir fonksiyonuda yok bunlarda.
Senin sorununa gelince arkadaşım karbüratör manifoltundan hava alabilir.
Manifolttaki ufak delikleri sen göremezsin vede manifoltun altındaki contaya bir bak.
Sorun bunlardan değilse eğer benzinle ilgili herşeye bak derim hava ayarlarını tam yaptırdıktan sonra..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
usta yolu gözüktü ozaman, herkese saygı ve sevgiler yazanların elleri dert görmesin teşekürler
ilk sayfaya resim koydum
Yalnız bişey daha söyliyim karbüratör hava ayarı kim 1,5 tur dedi ki?
Hava ayarı 2,5-3,5 tur civarı bunlarda
Daha doğrusu motoru çalıştırırsın daha sonra vereceği performansa göre ayar yaparsın
Birde benzin musluğuna bak çalışıyor mu çalışmıyor mu diye
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
senin alttaki yorumun olmasaydı herşey çözülecekti. salama yapıyosun sen hep forumlarda görüyorum seni.
patron_58 neyin olur hacı
yardımlaşmak sevaptır
merak etme götürcek....
senin arızan bence karbüratör üzerindeki vidalardan. bunların bi de içlerinde conta gibi lastik parçalar da oluyor. sen daha fazla oynama motorla yoksa marş da bazmaz hale gelcek şimdi
saten marş basmaz hale geldi bile akü bitti :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)