Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

as125t yardım

    REKLAM ALANI
  1. #1
    nvd27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2005
    Şehir
    ist-tuzla
    Motosikleti
    saLcano yy150-t4
    selam motorumu alalı yaklaşık 2 hafta oldu ama ben 1600km ye geldm bile.. motorun rodajına uymaya çalıştım elimden geldiği kadar benm sorunum motorumla yolda giderken 60 la 80 arasında hafif bi titreme oluyo.. daha çok ayaklarımda ve selede hissediyorum.. yani direksiyondan kaynaklanan bi problem diğil gibi. ama 60 dan düşünce veya 90 ı geçince titreşim bitiyor. ikincisi ise motorun max hız 90 yazıyo ama günden güne bana dahada hızlanıyo gibi geliyor. geçen gün tek 120 görmüştüm. bugün 2 kişi 130 gördüm. ve çok rahat çıkıyor 2 kişi 120ye. tekken bi kere hız yapmak istedimde yokuş aşşağı 140 ı bitirdi. ama dip gaz 1 veya 2 dk gittikten sonra resmen gaz kesiyo. motor yavaşlamaya başlıyo gaz yememeye başlıyo o an. bu konu başka bi topicte daha vardı biliyorum ama o mondial di. bnm motor asya olduğundan belki fark wardır diye düşündüm.. o yakıt musluğunu değiştirerek çözüm bulmuştu acaba benim sorunumda mı o? ayrıca nikelaj yerlerimde benimde pas başladı kolayı gerçekten öneriyormusunuz? sonra sinekli motor diye ün yapmayalım şimdiden teşekkürler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Tam cevabın değil ama bu kadar yeni bir motorda ve o küçük lastiklerle çok yüksek hızlara çıkmamanı tavsiye ederim sana.O titreme balanstan diyeceğim ama,dinlemek, hissetmek lazım .
    Herkes hakettiğini yaşar.

  3. #3
    SuperDude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650A
    Bu motorla daha fazla ne kadar sürat yapmak isterdin? Motor 180km ile gidebilse basar mıydın o kadar? : O küçük tekerleklerle?.. Ama bir kaza yaşamak istiyorsan sana tavsiyem, Anadolu yakasındaki servis 125 T lere 150T1 motoru takıyormuş. 300YTL'ye. İstersen taktır. Zaten ağırlığı T1 lerden düşük olduğu için kazaya çıkardığın davetiyeyi "yaldızlı davetiye" şekline dönüştürebilirsin.
    Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Lastiğin küçük olması büyük hızlara engel mi
    mesela uçak pisti gibi yolda pirelli lastik takıp bu motorla 150 bassak lastikler patlar mı ?

  5. #5
    ariulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    asya 150t
    birader o motor as 125t 140 vursun ben sana benim ybr yi vereyim olurda bu kadar olmaz ya benim eski motorum oydu ama nedense 100 ü gecmiyordu hem sizin o ibreler yanlış gösterio

  6. #6

    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Motosikleti
    103 as 125t
    ariulu ıbre yanlıs gostermıo ben denedım hemde kamyonla benım motorum as 125 t nvd 27 rampa asagı gazı yedırerek bas sonra tam gaz verme cok az pay bırak o zaman yıgılmıo emın ol 2 tane daha motorum var ama en guselı as125t


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler