Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

hussar problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Mart 2008
    Şehir
    antalya/merkez
    Motosikleti
    kanuni hussar 2004
    arkadaşlar bende 2004 model kanuni hussar scooter var...motor aldığımda tek marş çalışıyordu...servise verdim ayarları,kayışı bujisi,yağı değiştirmek için servisten çıktı motor kendini buldu....servisten çıkalı neredeyse ikibuçuk ay oldu motorum şimdi tek marşta çalışmıyor....gaz vermeden elimle gaz verip ısıtana kadar motor çalışmıyor....ısındıktan sonra yine normal seyrine dönüyor....motor ısınık olarak marşa basarsam tek marşta alıyor ama...bujiyi değiştirdim,hava filtresini değiştirdim,benzin filtresini değiştirdim...bujiyi takınca ilk marşta aldı....güsel dedim sorun bujideymiş sabah kalktım marşa bastım yine almadı tek marşta...sizce sorun nedir?ne yapabilrim?bu değiştirdiğim(buji-hava filt.-benzin filtresini 10-06-2008 tarihinde değiştridim yani yeni)
    [COLOR="black"][COLOR="Red"]facebook-mt antalya sizde katılın----group317122@hotmail.com[/COLOR][/COLOR]:cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Karbüratör ayarına baktır zengin yada fakir karışım olabilir. Bu da ilk marşta zor çalışmasına sebep olur. Bakımdan sonra egzostunda kurum bağlama gibi bir durum oldu mu? Böyle ise zengin karışım olabilir. Buji isleniyomu buda zengin karışımın göstergesidir. Egzostundan siyah duman çıkıyosa keza zengin karışım demektir.



    not:

    Konu başlığında sorunu belirtsen daha iyi olur acil yardım, yaracam gibi başlıklar açıklayıcı olmuyor.

  3. #3
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Kullandığın yollar çok önemli.Çok fazla tozlu yolda motorun hava filtresi ve bujisi daha çabuk kirlenebilir.Aslında bakarsan servisteki bakımdan sonra ilk marşta çalışıp 2,5 ay içerisinde tekrar eskiye dönüyorsa söylediğimin doğru olma ihtimali yüksek.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  4. #4

    Üyelik
    18 Mart 2008
    Şehir
    antalya/merkez
    Motosikleti
    kanuni hussar 2004
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratör ayarına baktır zengin yada fakir karışım olabilir. Bu da ilk marşta zor çalışmasına sebep olur. Bakımdan sonra egzostunda kurum bağlama gibi bir durum oldu mu? Böyle ise zengin karışım olabilir. Buji isleniyomu buda zengin karışımın göstergesidir. Egzostundan siyah duman çıkıyosa keza zengin karışım demektir.



    not:

    Konu başlığında sorunu belirtsen daha iyi olur acil yardım, yaracam gibi başlıklar açıklayıcı olmuyor.
    evet bujide islenme oluyor eski bujiyi bir ara çıkarıp biraz zımparaladım..tekrar taktım bir haftaya yine islenmiş hemde acayip isleniyor bilmiyorum ama bir buji bu kadar islnemez...ama benzini çiğ atıyor bundan eminim..tam yakmıyor...egsozda sorun olduğunu sanmıyorum ama şöle 20-25 km hızla giderken egsoz iki zamanlı egsozların sesi gibi çıkıyo normalde 4 zamanlı motorların sesi 2 zmanlıya göre farklı çıkar...hızlı giderken bir sorun yok ama hızım 20-25 e düştümü 2 zmanlı gibi çıkıyor sesi ama bu ses hep vardı...tek marşta alırkende...
    [COLOR="black"][COLOR="Red"]facebook-mt antalya sizde katılın----group317122@hotmail.com[/COLOR][/COLOR]:cat:

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    sat o motoru saaatt..

  6. #6
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Yakıt hava karışım ayarı ve rölanti ayarından olur bu problem..
    Üç boyoz bir kola

  7. #7

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    geçmişim 2 silindir geleceğim 4 silindir olacak:))
    büyük olası karbüratörün pis.yada hava ile benzin karışımında bir sorun var.benzini çiğ atması normal bişey değil...
    LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:

  8. #8
    everlasting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    aynı olay bende de var hatta ben krburatoru bıle değiştirmiştim 600 km oldu aynı sorunlar bende de başladı krburator ayarımı dır sizce. bende asya 150 t1 var

  9. #9

    Üyelik
    18 Mart 2008
    Şehir
    antalya/merkez
    Motosikleti
    kanuni hussar 2004
    Alıntı 06bluedragger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sat o motoru saaatt..
    olum ben satmıcam len sana inat bu motoru

    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt hava karışım ayarı ve rölanti ayarından olur bu problem..
    valla abi rölantsi normal ama büyük ihtimal tek bir şık kalıyor hava ayarı...zaten servisten sonra adam demişti 15 gün sonra bidaha getir..ayarlarına tekrara bakalım motor tam sağlam olsun diye ama ben götürmedim....tekrar ayar zamanı geldi..çünkü devalı motor üzerindeyim...ayarların bozulması büyük ihtmal...
    [COLOR="black"][COLOR="Red"]facebook-mt antalya sizde katılın----group317122@hotmail.com[/COLOR][/COLOR]:cat:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)