Boğulmuş motora ne yapılır?
Reklamlar
-
10 Haziran 2008, 18:45
#21
yucika adlı üyeden alıntı
gaz vermeden vurdurarak çalıştırabilirsiniz.
Şimdi bu yazının altına bir sürü arkadaş aman motorunuzu vurdurarak çalıştırmayın çok zararlı pistonu patlar şanzımanı yarılır gibi şeyler yazacak. Onlarada inanmayın.
Kardeş sen Gidip bi B sınıfı ehliyeti al ARABAYI VURDURURARAK ÇALIŞTIRMAYA KALKARSAN ARABANIN ŞAH DAMARI OLAN TRYGER KAYIŞINI KOPARTIRSIN VE EĞER HIZLI İSEN İMAMIN KAYIĞINDASIN DEMEKTİR bilginize.....
busra_bjk adlı üyeden alıntı
benim bildiğim arabadan yani,debriyaja basılır...asla gaza basılmaz...debriyaja basılı araba çalıştırılır...taki rahatlayana kdr motor....sonra yürü git ztn
Bildiğiniz tamamen yanlış hanımefendi ehliyet kursundaki dersi dinlemiş, lakin karıştırmışsınız sizin bahsettiğiniz araç ilk çalıştırılıken rahat bir şekilde çalışması için araç kullanacak olanlara ilk aşamada öğretilen debriyaj a basarak kontak çevrilir ve araç çalıştırılır. Lakin motor boğulması çok farklı bişey karbüratörlü motorlarda karbüratöre fazla yakıt ve hava girmesi nedeni ile motor boğulur ve ateşlemez bunu genelde üst üste kontak yaparsak olur araç çalışmadığında üst üste kontak yapılırsa her yapılışta karbüratöre 1/15 oranında benzin/hava alınır bunun engellenmesi için gaz pedalına/koluna sonuna kadar basılır/çevrilir ve karbüratördeki karışımın tamamen piston/pistonlara inip ZENGİN karışım olarak yanması sağlanır ve motor çalışmaya başlar. Saygılar iyi akşamlar....
Reklamlar
-
10 Haziran 2008, 19:42
#22
bogulmuş motora suni tenefüs ii olur bence
-
10 Haziran 2008, 19:57
#23
zamanında yüzme öğretmezseniz böyle boğulur motosiklet
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
10 Haziran 2008, 21:47
#24
Poturdak
-
Öncelikle sakin olmak gerekir. Ayakla çalıştırıp bir kaç dakika rolantide çalıştırmak en iyisidir.
-
cikleyi sıfır konumuna getir, gazı hafifçe açık tut 3 ,4 saniye arayla marşa bas, ateşleme başladığı anda gazı kademeli olarak artır.tecrübe çok önemlidir zamanla kazanılır. saygılar.
-
-
başlığı görünce "suni teneffüs" demek geldi içimden
-
bujiyi sokup biraz bekleyip bujiyii kurulayip taktinmi calismasi lazim benim
taktik bu
-
ben açıklayım bari kesin çözüm;
benin daha önceden java m vardı ben motor boğulduğu zaman ilk önce bujiyi söker ıslak,yağlı olduğunu görürdüm buji sökük halde iken benzini kapa ayak marşı ile marşa baş 2 dk filan böylece içindeki fazla yakıt buharlaşı uçar gider,sonra bujiyi benzinle ısla ve tak ateşleme varsa çalışacaktır selamlar
-
aydin67 adlı üyeden alıntı
ben açıklayım bari kesin çözüm;
benin daha önceden java m vardı ben motor boğulduğu zaman ilk önce bujiyi söker ıslak,yağlı olduğunu görürdüm buji sökük halde iken benzini kapa ayak marşı ile marşa baş 2 dk filan böylece içindeki fazla yakıt buharlaşı uçar gider,sonra bujiyi benzinle ısla ve tak ateşleme varsa çalışacaktır selamlar
Bujiyi sokup temizledikten sonra neden tekrar benzinle islatiyorsun???..
Motorlarin bogulmasi diye birsey yoktur bu bir tabirdir asiri benzin bujiyi islatir
Atesleme yapmasini engeller,bujiyi kurulayip yerine takmaniz yeterli..
Eger sokmeye zaman yada tecrube yoksa tam gaz acilir marsa basilirki fazla hava kurutsun
Yanma odasini vede buji elektrodunu..
-
jesse adlı üyeden alıntı
bogulmuş motora hayat öpücüğü de verebilirsiniz ..
sonra kalp masajı .. baktınız gene olmuyor .. demekki kıbleyi hesaba katmamışsınız ((((((((((:
hahahahaha akşam akşam iyi geldi
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)