Honda Cbf 250 yakıt sorunu.!!!
Reklamlar
-
Merhabalar Arkadaşlar Benim motosikletin Yakıtını bir türlü tutturamadık şehiriçi ve dışı karışık kullanımda 100 km de 5 litre benzin yakıyor karbüratör ve temizlendi hava fitresi değişti buji değişti ama bir türlü yakıt tüketimini düşüremedik tavsiyelerinizi bekliyorum yada tavsiye edebileceğiniz iyi bir usta varmı (Mecidiyeköy, Şişli, Gültepe,civarında) şimdiden teşekkürler
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
Reklamlar
-
Dostum kesinlikle birşey var motorunda,normal bir cbf 250 1lt ile 25 km gider oda eşittir 4lt-100km'ye.
-
Bu konu hakkında geniş bilgiyi aşşağıdaki başlıkta bulabilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/moto...cbf-250-a.html
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Dostum kesinlikle birşey var motorunda,normal bir cbf 250 1lt ile 25 km gider oda eşittir 4lt-100km'ye.
bence yanlışın var dostum.honda 250 lerin ortalama yakıtı bu, ben motorumu almadan önce bayağı bir zaman bu motora niyetli olarak araştırdım
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
Lastik havaları inik değil, öyle değil mi? Farklı yerden benzin alsan da sonuç hep aynı mı?
-
04 Haziran 2008, 14:50
#6
demirgursel adlı üyeden alıntı
bence yanlışın var dostum.honda 250 lerin ortalama yakıtı bu, ben motorumu almadan önce bayağı bir zaman bu motora niyetli olarak araştırdım
Abiciğim yakıtı bu derken .....yani ne olmalı teşekkürler
Orhanko adlı üyeden alıntı
Lastik havaları inik değil, öyle değil mi? Farklı yerden benzin alsan da sonuç hep aynı mı?
Abiciğim Benzini devamlı sheelden 95 oktan alıyorum ve lastiklerin basınç ayarlarıda normal değerlerde sizce kaç oktan almalıyım teşekkürler
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
04 Haziran 2008, 15:09
#7
demirgursel
Bu mu ?..Dalgamı geçiyorsun..Mz Etz 250 4 Lt yakarken cbf 250'nin 4lt yakması bile fazla..
-
04 Haziran 2008, 15:13
#8
GT250R da bende 4 lt tüketiyordum, hemde şehir içi. Ayrıca 2 silindirli olduğunu da hatırlatayım.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
04 Haziran 2008, 15:13
#9
kn hava filtresi iridium buji tak bunlarda etkiler yakıtı ve kullanıma görede yakıt çok farklılık gösterir. Aynı makine bir başka kullanıcıda daha farklı yakar
-
04 Haziran 2008, 20:10
#10
bence karbratör fşeklerini en alta indir ve önemli olan bujilerin....
bujileri sök kapkara çıkıyorsa zengin karışım yaptığın için fazla yakıyorsun demektir ama bujiler beyazsa hiç kurcalama!!!!!!!!!!
sorun yok demektir çok devirli kullanıyor olabilirsin........
-
04 Haziran 2008, 20:47
#11
mete_han dıyorkı,
bende 4 Leventdeyim 537 335 22 33
ücretsiz bir durum tesbiti yaptırcağım
ara sen ılgılenecek mete_han senlen, servisine gönderecek seni kankası Gökhan Konşuk'a yollayacakmış...veya vakti olursa beraber gideriz diyor
-
06 Haziran 2008, 00:56
#12
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
demirgursel
Bu mu ?..Dalgamı geçiyorsun..Mz Etz 250 4 Lt yakarken cbf 250'nin 4lt yakması bile fazla..
abi benim kullanan arkadaşım var en fazla hız 145, oda yokuş aşağı.yakıtıda bende mz varken kendisiyle çok muhabbetini yaptık, mz gibi yakıyordu, yani 100 km ye 4-5 litre civarı
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
16 Haziran 2008, 17:24
#13
Karbüratörü temizletsem düzelirmi yakıtı sizce. Arkadaşlar
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
16 Haziran 2008, 17:34
#14
Arkadaşlar bu cbf de ne sorunlu bir makineymiş böyle.Göstergesi bozulur 1000+, şimdi de yakıtta sorun olduğunu duydum.İleride düşünüyordum ama tercihimi hyo'dan yana kullanırım heralde...
-
16 Haziran 2008, 21:28
#15
mhyen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu cbf de ne sorunlu bir makineymiş böyle.Göstergesi bozulur 1000+, şimdi de yakıtta sorun olduğunu duydum.İleride düşünüyordum ama tercihimi hyo'dan yana kullanırım heralde...
Abi sorunlu makina değil bence Honda taş gibi motosiklet ben sadece bana göre çok yakıyor dedim. Ayrıca her motosikletlerde zaman zaman sorunlar sıkıntılar yaşanır ama Honda da senede 1 defa sıkıntı yaşarsın ama Hyo da her ay sıkıntı yaşarsın sen Hyonun topic ine bir göz at istersen orada Hyonun ne gibi problemlerle boğuştuğunu görürsün. Şimdiye kadar kimin gösterge paneli bozulmuş ya düşüp panelin çerçeveyi kırmıştır yada kendisi kurcalarken bozmuştur. Bugün bir yazıda okudum arkadaşımızın teki benzin göstergesi çalışmıyor demiş acaba deponun içindeki şamandrayı kontrol etmişmi sorun bence şamadrada onu kontrol ederse bence olayı çözer. Sen yinede düşün Hyo mu? Hondamı?
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
18 Haziran 2008, 22:11
#16
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Merhabalar Arkadaşlar Benim motosikletin Yakıtını bir türlü tutturamadık şehiriçi ve dışı karışık kullanımda 100 km de 5 litre benzin yakıyor karbüratör ve temizlendi hava fitresi değişti buji değişti ama bir türlü yakıt tüketimini düşüremedik tavsiyelerinizi bekliyorum yada tavsiye edebileceğiniz iyi bir usta varmı (Mecidiyeköy, Şişli, Gültepe,civarında) şimdiden teşekkürler
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
CBF kaç yaşında ya da kaç Km de?
ölçüm yapılam ortalama sürat kaç km/s? önemli detaylar..
Yeni bir motosikletin herzaman daha fazla yaktığını unutmayalım
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
18 Haziran 2008, 22:31
#17
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Merhabalar Arkadaşlar Benim motosikletin Yakıtını bir türlü tutturamadık şehiriçi ve dışı karışık kullanımda 100 km de 5 litre benzin yakıyor karbüratör ve temizlendi hava fitresi değişti buji değişti ama bir türlü yakıt tüketimini düşüremedik tavsiyelerinizi bekliyorum yada tavsiye edebileceğiniz iyi bir usta varmı (Mecidiyeköy, Şişli, Gültepe,civarında) şimdiden teşekkürler
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
hocam asla shell den benzin alma... sana bilimsel açıklama yapacak kadar ilmim yok ama, amiyane tarzda tecrübemi aktarayım..
bende innova motor vardı, sürekli bp veya shell den benzin alıyordum 95 octan..
bir kere denedim, depoyu fulleyip istanbuldan bursaya gittim, baktım benzin daha yalovada bitti, çok yakmaya başladı çünkü benzin çok kaliteli, yanması daha hızlı oluyor çünkü, aynı şey bp için de geçerli..
aynen bu şekilde depoyu fulledim, bu sefer petrol ofisinden, ve 100 km 3,5 litre yakan motor 2 litre yaktı.. bunu defalarca denedim, 4 aydır petrol ofisinden alıyorum, yaklaşık 3000 km dir PO dan alıyorum ve yakıt sarfiyatında büyük tasarruf meydana geldi.. shell & BP : mesafe aynı, aldığım yakıt 10 ytl.. Petrol ofisinden aldığım benzinle ise 6 ytl.. bunu çok denedim..
sende dene istersen ama her gördüğün yerden alma bence, bazı yerler 3 kağıtçı olabiliyor.. bu arada sürekli aynı yerden benzin alıyorsan orada bir sorun olabilir.. burada cbf250 kullanan 6 kişiye sordum hepsi de 110-120 ykr arası yakıyor dediler.
bişeyler yazdım ama inşallah anlamışsınızdır..
-
19 Haziran 2008, 11:56
#18
250 cc lik bir makina 100 km de 4 lt yakıyorsa bana göre anormal nedenmi
800 cc lik benim makina 100 km de 5 lt yakıyor ozaman bir problem var demektir,sibop ayarından olabilir karburatör ayarından olabilir yanlış hesap yapmış olabilirsin
-
19 Haziran 2008, 12:49
#19
Merhabalar.
Motorunuzun fazla yakıt tüketmesinin belirtilerini bulmak gerekir. Egsozdan duman atımı var mı? Arkadaşların da dediği gibi buji çok siyah yada ıslak mı? Motorun gaz yemesi nasıl? Gaz kesmelerde patlama yaşanıyor mu? Manifold kaçağı kontrol edildi mi? Sübab ayarları çok sıkı olabilir mesela..kontrol edilmeli. Ancak hassa bir hava + yakıt ayarı ile buji tırnak aralığı 0.6-0.7 mm ayarlandığında sorun 3.5-4 litre civarına inecektir.
-
19 Haziran 2008, 14:19
#20
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)