Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

hava ayarı nasıl yapıcaz

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    AntaLya
    Motosikleti
    speedfıght2
    arkaşlar speedfıght 2 ım var bılmeyen klmadı heralde

    sımdı motora nasıl hava ayarı yapıcaz bunu bılen anlatabılırmı artık tamircilere para vermiyoruz.Hakkıyla yapsalar helal olsun ama yapmıyorlar bi anlatırsanız iyi olr
    [COLOR="RoyalBlue"][B]Ya Sev Ya Terket[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Kendin oturacan hava vidasını kurcalayıp yapacan gaz verdiğinde patırdarsa havayı cok vermiş oluyon eğer boğulur siyah duman atarsa hava ayarını aç demek gerisi sana kalmış top sende.
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  3. #3

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    motorun sesinden nlarsın. tarif edilmez aslında ama hava ayarını tam tutturduğunda motorun redline'a tam girer yani orta sehpada iken tam gaz açtığında motorun sesi kulağına güzel geldiği ve tekerleğinin son hızda döndüğünde tamamdır

    bence karburatorle oynamamalısın ama yok ben öğrencem dersen de bişe diyemem

  4. #4
    caner22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne ve Çevresi
    +tam gaz yaptığında motor teklemeyecek şekilde olması lazım

    Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn

  5. #5
    Boğaçhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2006
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    Mondial 162 MC
    Motor rölantideyken; Hava ayar vidasını Sağa doğru çevir, Motor teklemeye başlar. Dur. Sola doğru yavaş yavaş çevirmeye başla, motorun düzgün ve sarsıntısız çalıştığı yerde bırak. Olay tamamdır.
    Veya aynı şeyi motoru rölanti üstü bir devire çıkarıp da yapabilirsen. Çok daha iyi olur. Bu ayarda sorun; Gaz elciğinin sabit tutulabilmesindedir.
    Kolay gelsin.
    [B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]

  6. #6
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    vidayı sonuna kadar sık daha sonra 1,5 tur çevir ve bırak standart ayarları bunlardır iki zamanlıların
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  7. #7

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    AntaLya
    Motosikleti
    speedfıght2
    eywallah abi sende olmasan valla :D
    [COLOR="RoyalBlue"][B]Ya Sev Ya Terket[/B][/COLOR]

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    karbüratör ayarı dediğiniz şey sadece bundan ibaretmi..

  9. #9
    extreme1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Tam 35(!)
    Motosikleti
    Yamaha X Max250 & Yamaha Cygnus X
    2 zamanlı scooterlarda 1,5 tur
    4 zamanlı scooterlarda 3,5 tur oluyor genellikle
    Tüketici yaşamak iyi değildir. Üretici olalım Mustafa Kemal ATATÜRK

  10. #10
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    o vida tam olarak nerede hava filtresinin üzerindemi ???

  11. #11
    everlasting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    karburatorun ustunde arkadasım genellikle karburatorun sağ tarafında alt kısımda yer alır.

  12. #12

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    oyna ve boz ; bozmadan hıcbır seyı ogrenemezsın
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    len o ayar vidası rolanti için değilmi baska ne ayarı yapılıyor bu merete..

  14. #14

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    Alıntı 06bluedragger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    len o ayar vidası rolanti için değilmi baska ne ayarı yapılıyor bu merete..
    hava ayarı yapıyoruz keremcim rolanti deil unutmaki biz atomların hava ayarıda var

    bakım kitabı yokmu kardeş sende onda mutlaka hava ayarının nasıl yapıldığı yazıyordur yanlış hatırlamıyorsam vidayı sonuna kadar sıkıyorlar sonra 3,5 tur çeviriyorlar ama dediğim benim motor için her motorun ayrıdır hava ayarı hiç bilmiyorsan bir ustaya sor illa kendim karıştırıcam diyorsan motorun sesini iyi dinlemelisin rolantide teklememeli tam gaz açtığında motor öksürmeyecek rahat çalışacak ok. bu ayardan sonra motorun olmazsa sorumluluk kabul etmem
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cg 125 rr
    lanet olsun bende aynı şeyle ugrasıyorum ne ayarmış bu böyle :D ya duman atıyor ya calısmıyor ya patırdıyor ılk motorumda o vida düşmüşdü ne oldugunu bılmıyodum yerıne kirbit cöpü sokmusdum o halde bile calısıodu şimdi cevir cevir cevir bi hal oldum parmaklarımda dişler acıldı cevirmekten bu gaz verince patırdama olayını kesemedim b, türlü ama bu konudaki bilgiler cok yardımcı olcak ty

  16. #16
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vidayı sonuna kadar sık daha sonra 1,5 tur çevir ve bırak standart ayarları bunlardır iki zamanlıların
    tamda olay budur 1.5-2 tur arasıdır ayar.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cg 125 rr
    benım vidanın sonunakadar sıkılmış hali net deıl ondan tutmuyor sertleşiyo ama zorlayınca sıkılıyo :S ama olayı cozdum oldu gıbı bu sefer

  18. #18
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    zaten tam ayar tutturamazsan motor kalkışta ve ya uzamada fark eder.hızlı kalkar geç uzar-ve ya yavaş kalkar sonradan uzar ayar hassas ,kolay gelsin.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  19. #19

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    mterayes26
    DEMİŞKİ:
    oyna ve boz ; bozmadan hıcbır seyı ogrenemezsın
    İşte bu.Yani bir motorcu yetişiyor.Vidayı bulunca sık devir aptallaşıca dur.Sonra açmaya başla ama turları say.Örnegin dört tur sonra tekrar aptallaştı gene dur.iki tur geri gel yani iki sapmanın tam ortası .bu dört zamanlı için.İki zamanlı için sonuna kadar sık ,sonra gevşetmeye başla yavaş yavaş tın tın net vurmaya başladıgında olay tamamdır.Hava filtren ve bujin temiz olsun.Yoksa yaptıgın ayar bi işe yaramaz.Kolay gelsin.

  20. #20
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Ybr de de mi aynı..Ezbere değil mi öyle önce sağa tam kapat sonra 3 tur aç..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)