Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Asya 150 T6A ile ilgili sorunlar.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Yaklaşık yedi ay önce sıfır olarak aldığım, Asya 150 T6A Scooter'ım var. Bununla ilgili bir kaç sorunumu yazmak istiyorum. Yardımcı olacak bilgi sahibi arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    1-Motor yıkandıktan sonra uzun süre çalışmıyor. 1 Saate yakın uğraşıyorum çalıştırmak için.
    2-Sanırım karbüratöre bağlı olan 10 cm. uzunluğunda dirsek biçiminde bir hortum var. İç kısmı döküm gibi, dışı lastikten yapılmış bir parça. Bu parça sürekli bir yerinden çatlama yapıyor ve motorun çalışmasında sorun yaratıyor. Şu anda dördüncü kez çatladı ve garantiden değiştirilecek. Ancak bu sorun devam edecek gibi görünüyor. Tüketici yasasına göre aynı parçanın 4 kez arızalanması gözönüne alınarak üretici firmadan (Malın iadesi vs.) hak talep edebilir miyim?
    3- Arka amörtisörler hiç bir esneme yaylanma yapmıyor. Kasislere, çukurlara girdiğimde içim dışıma çıkıyor. Neredeyse arka amörtisör yok gibi yani. Denemek için başka bir scootere bindiğimde traktörden inip mersedese binmiş gibi oldum.Bunu servis yetkililerine sorduğumda " o öyle olur, amörtisörler için bi ayar veya müdahale yapılamaz, yaylanmaması daha iyi " gibi cevaplar aldım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    motor yıkandıktan sonra çalışmaması çoook normal tavsiyem kablo bağlantılarına hava tuttur,o hortum dediğinin çatlaması çok normal o hortum hava filtresine gidiyor titreşimden yırtılması yada çatlaması normal hammadde nin kalitesiyle alakalı yapacak bişey yok

  3. #3

    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Motosikleti
    Mondial Hs150
    kardeş anladığım kadarıyla bahsettiğin parça emme manifoltu yani karbüratör motor arasındaki parça bendede mondial 150hs var oradan biliyorum 11000km de benimde çatladı bende 8ytl ye aldım değiştim. o sadece karbüratörü taşıyo yani birtek karbüratör yükü var onda eğer montajda bi yanlışlık varsa yani karbüratörü aşağı bastıran bi yük varsa dediğin gibi sık sık üst kelepçenin yanından çatlar. sen karbüratörün hava filtresine bağlandığı n yerdeki hortumuda kontrol et karbüratöre aşağı doğru baskı yapıyomu. bide gaz teeli karbüratörü biraz geri doğru çekiyo onu kontrol et belki gaz teli hatalı takılmışsa karbüratöre baskı yapıyodur.

  4. #4
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    çatlama normal çoğu scooterda bu olay görülüyor baskıyla falan alakası yok zaten malzeme kalitesiz birde benzini görünce cabuk çatlama oluyor.
    en sağlıklısı başka bir markanın manifoltunu denemek biz genelde belderia manifaltolarını takarız onların çatladığını görmedik daha
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  5. #5
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Birde ben birşey ekleyim sıcakken motoru yıkamayın yada motora su tutmayın elinizden geldiği kadarıyla bezle silin,sildikten sonra kaporta bölümünü gaz yağıyla silin 1 saat beklesin suyla temizleyin motor ilk alındığı parlaklığa geri dönüyor.
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)