Depoma Sulu Benzin Basmışlar
-
abi nereden alıcam ki benzini artık?
Bp den alıyordum işin çıvığı çıkardılar motosiklet performanstan düştü artık ordan almıyorum..
2 aydır totalden alıyordum 2 hafta öncesine kadar iyiydiler ama 2 haftadır su basıyorlar.. şikayet edincede patrona söyle demeye başladılar.
Shell istasyonu çok uzak buraya yakın olsa ondan alıcam..
Yakında elmimde pet şişe ile benzin almaya gidicem hem su varmı diye bakarım hemde hava mı basıyorlar acaba korkusu kalmaz..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Reklamlar
-
arkadaşlar 2 gun once kireçburnu tarafındaki shell'den depomu full ledim ve 2 gundur motor can çekişiyor..en kotude e-5 den topkapıya bağlanırken virajda yatış esnasında ani bir tekleme ve gaz kesme sonucu dengem fecahat boyutlara ulaşmıştır! bu adamlar sadece motorun değil surucunun de hayatıyla oynuyor.. ayrıca en kotusu de kimin ne yaptığının hiç bir standardı yok..
burada shell, orada bp, ötede total, beride po hangisinin ne verdiği belli değil..
aynı firmanın bir istasyonu diğeriyle aynı değil..
mümkünse herkes bozuk yakıt aldığı istasyonları yazsın en azından o istasyonları haritamızdan silelim...
kireçburnu shell den uzak durun!
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
Anladıgıma gore bu ısın BP PO Shell Total i yok bence o bayılgı alanların karakterı sahtekarlıkları ıle alakalsı sanırım benzını aldıktan sonra uzerıne nerler katıyolarr kım bılırr..Bence güvenilir işletmecilerlden almakk lazım...
Buyrun hersey ortada değilmii...
Akaryakıtın yüzde 70'i kaçak çıktı
Verilen soru önergesi skandalı ortaya çıkardı.
12.04.2008 16:35
Skandal: Pompadan satılan akaryakıtın yüzde 70'i marker'siz çıktı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler, yapılan denetimler sonucu 451 tesisten alınan 821 numunenin 572'sinde Ulusal Marker'ın bulunmadığının tespit edildiğini belirterek, bunlarla ilgili yasal işlemlerin sürdüğünü bildirdi.
DSP İstanbul Milletvekili Süleyman Yağız'ın soru önergesini yanıtlayan Güler, Ulusal Marker'e ilişkin, ilk kez 91 personelle 8 Haziran 2007 tarihinde başlatılan denetimler kapsamında, 18 ilde, 72 tesiste denetim yapıldığını belirterek, şunları kaydetti:
''Bilahare, yurt genelinde bulunan 11 bin 584 istasyonlu akaryakıt bayisi tarafından piyasa faaliyetine konu edilen akaryakıtın yeterli şart ve seviyede Ulusal Marker içerip içermediğinin tespit edilmesi amacıyla Emniyet Genel Müdürlüğü, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı personelinin katılımıyla denetim programı hazırlandı. 14 Haziran 2007 tarihinden itibaren istasyonlu akaryakıt bayilerinde denetimler başladı. Bu denetimlerde toplam 60 bin 555 adet ölçüm yapıldı. Sahada yapılan ölçüm sonucu geçersiz çıkan 541 tesisten alınan 821 adet numune TÜBİTAK ve Ulusal Metroloji Enstitüsü'ne gönderildi. Söz konusu akaryakıt numunelerinin referans cihazla yapılan ölçüm sonucuna göre ise, 821 adet numuneye ilişkin ölçüm sonucundan 572 adedi geçersiz, 249 adedi de geçerli çıkmıştır. Ulusal Marker oranı geçersiz çıkan tesislere ilişkin yasal işlemler devam etmektedir.''
Bakan Güler, petrol konusunda yapılan denetimlerin tatminkar olduğunu, bu uygulamaların vergi ve gümrük kaçakçılığı ile ölçü-ayar düzensizlikleri ve benzeri denetimlerle de desteklenmesi halinde, elde edilen başarı düzeyinin daha da artacağını söyledi.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
chocolateman adlı üyeden alıntı
Prometheus
Numuneyi aldım, akşam boşaltcam komple depoyu. Motor 2. viteste 85 yapıyor o stop etmeleri hariç sapıkça çalışmaya başladı, eksoz duman kokusu da berbat.
1 yıldır aynı bayiden yakıt alırım hiç sorun olmamıştı.
işte bu yüzden bu memlekette enjeksiyonlu makina alınmaz...aynı şey İstanbuldada oluyor çünkü...
OPET deyince iiyice şaşırdım...en güvendiğim istasyondur...ama Anadoluda herşey olur inanırım...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
benımde aynı sey basıma geldı motoru bır an tekledı sonra calıstı stop ettı motorcuya goturdum karburator bozulmustu ve depodan benzınden cok su cıktı
-
Ne Sanayi Tic. Bakanlığından ne Opet yetkililerinden ses var. Depodaki yakıtı komple boşalttım, başka bayiden yeni yakıt aldım. 2. kez karbüratörü temizlettim. Şu an normale döndü motor.
mete_han akaryakıt istasyonlarında çalıştım, marka hiç birşey tamamen işletmeci ile alakalı. Shell in online istasyonları hariç diğer markaların kontrolü yetersiz. Sayaçları kontrol etseler de kaç litre satmış kaç litre almış göremiyorlar. Araya bir iki tanker kaçak yakıt girdi mi ruhları bile duymaz. Olan sana bana olur.
Şikayetvar.com da bir kaç şikayet okudum, adam arabamın motoru gitti enjeksiyon pompası bozuldu diyor. Cevaben ürünümüzde hata bulunamamıştır yazıyor Yapanın yaptığı yanına kar kalıyor.
-
[COLOR="DarkOrange"][B]L a T i F[/B][/COLOR] :bounce:
-
Arkadaşlar ben de aynı durumu İzmir'de araba ile yaşadım. Araba benzin alır almaz sürekli teklemeye başladı. Sonra o benzinliğin yakınındaki bir araba tamircisine gittim, tamirci herşeyi naklen anlattı arkadaşlar. Benzincinin bazen kaçak benzin kullandığını bu durumdan birsürü şikayet olduğunu vs. Tamircinin tavsiyesi şöyle; benzininizi herzaman çok merkezi ve sürekli müşterilerinin sayısının çok olduğu benzin istasyonlarından almamız.
-
o zaman aradığınız yerleri bırakıp enerji piyasası düzenleme kuruluna dilekçe yollayın arkadaşlar
http://www.epdk.gov.tr/tuketici/petrolsikayet.htm
ama benzin aldığınız zamanki fatura veya yazarkasa fişini ibraz etmelisiniz...
[COLOR="DarkOrange"][B]L a T i F[/B][/COLOR] :bounce:
-
LTF06 adlı üyeden alıntı
yok hocam bununki kesin tolyon dur
bence sen deponuda bi temizlettir ... emin olmadanda kişi kurum ve kuruluşların adını yazma ziraa hiç bir akaryakıt istasyon sahibi benzine su karıştırıp satacak kadar embesil değildir...bir sürü madde varken
Arkadaşım peryodik zamanlarda akaryakıt tankları kontrol edilir, sıcak soğuk etkileşimleri ve yakıtın durağan kalması, bekleyen bir aracın deposunda bile buharlaşmadan dolayı su oluşmasına neden olur, yakıt kalitesine göre de bu değişir. Sürekli sirkülasyon olan yakıt deposunda bu olmaz . İstason tanklarındaki pompalar tabandan çekmeye başladığı için ilk çekeceği de su olur. Bu noktada embesillik başlar.
Ayrıca yakıt sorunsuz olsaydı, karburatörü ilk temizlememizde tabanda su çıkmaz, yakıtı komple boşaltıp yenisi ile değiştirip, ikinci karbüratör temizliğinden sonra da motor düzelmezdi.
-
Benzin alırken şunlara dikkat ediyorum
Yol üstü mü?
Kaç tane benzin pompası var kaçı dolu
Haftanın her günü sirkulasyon nasıl . Bunu onunden geçtiğim benzin istasyonlarında gözleyebiliyorum ve PO dan alıyorum .
Hiç sorunum olmadı , Bir başka sapa yerden yine PO dan aldım bir sonraki benzinliğe kadar araba hırlaya hırlaya gitti , basınca gitmiyordu ( limit mi koymuslar ne ) .
Yani marka değilde benzinlik önemli gibi sanki.,
Saygılar
-
chocolateman adlı üyeden alıntı
Arkadaşım peryodik zamanlarda akaryakıt tankları kontrol edilir, sıcak soğuk etkileşimleri ve yakıtın durağan kalması, bekleyen bir aracın deposunda bile buharlaşmadan dolayı su oluşmasına neden olur, yakıt kalitesine göre de bu değişir. Sürekli sirkülasyon olan yakıt deposunda bu olmaz . İstason tanklarındaki pompalar tabandan çekmeye başladığı için ilk çekeceği de su olur. Bu noktada embesillik başlar.
Ayrıca yakıt sorunsuz olsaydı, karburatörü ilk temizlememizde tabanda su çıkmaz, yakıtı komple boşaltıp yenisi ile değiştirip, ikinci karbüratör temizliğinden sonra da motor düzelmezdi.
bu konuları iyi bildiğin belli arkadaşım ziraa ne kadar olursa olsun o pompa tankın dibinden çekmez 30.000 litrelik bir tankta 1.500 litre azami yukarıdan çeker pompa hava yapsa bile içinde yaklaşık azami bu kadar mal kalır...
[COLOR="DarkOrange"][B]L a T i F[/B][/COLOR] :bounce:
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Valla, ben onu bunu bilmem.. Tek bildiğim şey; Su benzinden daha ağır olduğu için benzinle karışmadığı ve dibe çöktüğüdür. Buradan yola çıkarak, sizlere önerim: Depolarınızdaki rezerv bölümünü kullanmamaya özen göstermenizdir. Yani benzininiz rezerv seviyesine düşmeden deponuzu fullemeyi alışkanlık haline getirin. Çünkü, rezerv musluğunu her açtığınızda öncelikle deponuzun dibinde biriken su (varsa) direk olarak karbüratöre veya enjektörlere yürüyecektir.
Aldığınız benzinde, benzinin kalitesine göre mutlaka bir miktar su veya su buharı bulunur. Bu sebeple her benzin alışınızda deponuzun dibinde su damlacıkları birikmeye başlar. Bu birikim ne kadar artmış ise risk de o derece artmış demektir. Suyun karbüratöre veya enjektöre zarar vermemesi adına gidilebilecek iki yol var:
1- Mecbur kalmadıkça rezervi hiç kullanmamak ve yılda bir kez (tercihen sezon başında) benzin musluğunu yerinden sökmek suretiyle deponun dibinde biriken suyun dışarıya atılmasını sağlamak. Bu işlemi, deponun içine bir miktar temiz benzin koyup çalkalayarak tekrarlamak önerilir!
2- Rezervi her seferinde kullanmak... Rezerve düşmeden benzin alıyor olsanız dahi depoyu her fullediğinizde, kısa bir süre rezerv musluğu açık vaziyette sürmek! Bunu her seferinde yaparsanız, deponun dibinde tehlikeli olabilecek miktarda suyun birikmesine mani olabilirsiniz. Çok az miktarlarda su damlacıklarının karbüratöre veya enjeksiyonlara ulaşması motorda önemli bir problem yaratmaz, zira benzinle birlikte hareket ederek yanma odasına giderler ve yok olurlar!
Son olarak şunu söyleyeyim: Bu topiği açan arkadaşımız, uzun süre rezerv musluğunu kullanmadığından deposunda su birikmiş olabilir. Yani en son benzin aldığınız istasyonu suçlamak her zaman doğru olmayabilir.
Umarım yeterli bilgiyi verebilmişimdir. Artık boşuna boğuşmayın şu marka iyidir bu istasyon kötüdür falan diye... TR de sahtecilik almış yürümüş; herkes kısa yoldan köşe olma peşinde... Güvenmeyin hiçbir markaya ve istasyona, siz en iyisi kendi tedbirinizi alın arkadaşlar!
NOT: Bakalım Mete kardeş bu yorumumun dibine de dinamit koyacak mı?
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
Bugün Sanayi ve Tic. Bakanlığından telefon aldım. Yeni düzenlemelere göre denetimin EPDK ya geçtiğini yetkileri dışında olduğunu ayrıca, tekrar böyle bir durumla karşılaştığımda, alışveriş fişini elimizde bulundurmamızı, yakıt aldığınız pompayı aklımızda tutmamızı, aractaki yakıtı boşaltmamanız gerektiğini ve EPDK ya direk başvuruda bulunup yetkililerin gelmesini beklememizi söylediler.
Bu şekilde yapılan şikayetlerin hızlı bir şekilde denetlendiğini belirttiler.
-
Benim hala tekerin içinde hava yerine yanlışlıkla su basıldı, ne olacak bilmiyorum ama henüz bir etki göremedim.
-
LTF06 adlı üyeden alıntı
bu konuları iyi bildiğin belli arkadaşım ziraa ne kadar olursa olsun o pompa tankın dibinden çekmez 30.000 litrelik bir tankta 1.500 litre azami yukarıdan çeker pompa hava yapsa bile içinde yaklaşık azami bu kadar mal kalır...
Peki kardeşim ürün boşaltımı sırasında bu dipte kalan mal belli bir sirkülasyona uğramaz mı? Sirkülasyon sonrası dibe çökmesi yine belli bir zaman almaz mı?
Şayet bunlar olmaz diyorsan, Hiç yatmamış sürekli kullanılan bir araçta karbüratörede su birikmesi neden? Yakıtı komple boşaltım yeni yakıt alınca neden motosiklet normale döndü? Bilgilerini paylaşırsan sevinirim.
-
Bu benzin istasyonu seçme işi iyice çığrığından çıktı.Genelde opet i öneriyorlar.Ben Adana da opetten aldığımda makine iyi gitmiyor.Aman ne zaman po dan alsam arada bariz fark var.Hatta dün otobana çıktım 143-145 gibi bir hız yaptım.Redline a giriyordu bıraktım.Adamlar roket yakıtımı koymuş nedir.Değişiyor işte.Bulunduğununz ilde sağlam bi tane saptayıp hep ona gideceksinz en iyisi
-
en pahalı benzin bizde bari adam gibi benzin satın insanlara şerefsizler...
-
-
benzin olmuş 3.45 ( 97 oktan ) iyiye gitmiyor memleket..
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)