Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

arkadaşlar yardım:(:(

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    aprila rs 125
    aprila rs 125 motorumun pistonlarını değişmesi için servise vermiştim bu gün öğlen saatlerinde aldım
    ilk etapta bi problem yoktu sonra gaz yememeye başladı.sonra düzeldi..

    akşamda iş çıkışı taksimden balata kadar sorunsuz geldim tam balata gelmıstım kı motor bı anda boğuldu ve öne yığıldı...sonra nekadar yuklenırsem yükleniyim 6000 devrin üstüne cıkmadı kı motorun perfonmansı 6000 devirden sonra başlıyo zaten atak sistemi 6000-7000 arası devreye giryo..ve bu pğroblemden sonra gaziosman paşaya kadar motoru bağırta bağırta gittim.her neyse gazi osaman paşada motoru bıraktım ve bi saat kadar oyalandım eve gitmek için bindiğimde hiç bi problem yoktu herşe gereginden iyi çalışıyodu.fakat 15-20 dk surdu sonra yıne aynı on lastıgın ustune bı yıgılma ve ne yaparsan yap 6000 devir
    bütün morelım tabi sıfır oldu sizce neden dir arkadaşlar neden böyle yapıo olabılır tahminleriniz nelerdir
    yorumlarınız için şimdiden teşk.. iyi forumlar herkeze..
    kim demiş sarhoşluk kötü diye!!!!
    ben herşeyimi ayıkken kaybettim....[I][B][/B][/I]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    ısındıkça sıkışıyor olabilir mi?
    genleşmeden dolayı pistonlar silidirde sıkışma yapıyordur...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  3. #3

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    aprila rs 125
    eet bende şime ihtimalini düşündüm ama bilgisizlik işte bi yorum getiremiyosun
    ayrıca motor haddinden fazla ısınıo ondan kaynaklanıyo olabılrmı eger onden sa o neden ısınıyo
    kim demiş sarhoşluk kötü diye!!!!
    ben herşeyimi ayıkken kaybettim....[I][B][/B][/I]

  4. #4
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Karburatör ayarlarında bir sorun olamazmı?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  5. #5
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karburatör ayarlarında bir sorun olamazmı?
    bencede olabilir sonucunda servis maliyeti en ucuza indirip cok para alır yanı motora kalitesiz pis benzin koymuş olabilir bence
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  6. #6

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    aprila rs 125
    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede olabilir sonucunda servis maliyeti en ucuza indirip cok para alır yanı motora kalitesiz pis benzin koymuş olabilir bence
    kanka yakıtı ben aldım benzinliğe kadar lazım olan yakıtı usta kendı 600 f 'nden cektı ayrıca motoru yapan usta arkadaşım öyle aman aman bi para almadı benden yarın ona bi göstercem ama önce size danışmak istedim
    kim demiş sarhoşluk kötü diye!!!!
    ben herşeyimi ayıkken kaybettim....[I][B][/B][/I]

  7. #7
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı tic_ket adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanka yakıtı ben aldım benzinliğe kadar lazım olan yakıtı usta kendı 600 f 'nden cektı ayrıca motoru yapan usta arkadaşım öyle aman aman bi para almadı benden yarın ona bi göstercem ama önce size danışmak istedim
    o zaman bi sorun olabilir ya sen pistonları değiştirince tekrar rodaj gerekir mı bende bunu sorayım
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  8. #8
    okanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf 250
    Bildiğim kadarıyla motorunuz su soğutmalı, motor çok ısınırken fanı çalışmıyor veya soğutma sıvısı eksik olabilir mi? Basit ve motoru toplarken kolayca unutulabilecek bir ihtimal.
    Okan Kılıç (Vreon)
    Havada Karada Yurtta Cihanda itinayla uçulur

  9. #9

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    aprila rs 125
    yarına kadar uyku tutar işallah yarın göstericem bakalım işallah önemli bişe dildir
    kim demiş sarhoşluk kötü diye!!!!
    ben herşeyimi ayıkken kaybettim....[I][B][/B][/I]

  10. #10
    okanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf 250
    Alıntı tic_ket adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fan? ya ben motorda fan görmedim
    Fan yoksa, radyatörün suyu eksik veya devirdaiminde bir problem olabilir. Acizane tavsiyem, fazla zorlamadan, ufak ufak servise gidip bir baktırmanız, aşırı ısı, motorda deformasyona yol açmadan halledilir böylece.
    Okan Kılıç (Vreon)
    Havada Karada Yurtta Cihanda itinayla uçulur

  11. #11
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    yeni piston atılan makine sıfır gibidir birden yüklenmek yanlış,kademeli olarak gaz vermen gerek birden 90 yapma önce pistonlar yer yapsın 3-5 km 60 la git sonra 1-2 km 70 e çıkar direk gaza yğklenirsen motor yığılma yapar
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  12. #12
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    soğutma sistemi hava yapmış olabilir. hava alınarak sorun kolayca çözülür. umarımki pistonlar takılıyoken bi yanlış,ters takma işlemi olmamıştır (böyle bi hata yapacaklarını sanmıyorum ama bi ihtimal)

  13. #13
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Bence sogutma sıstemınde bı problem olabılır devırdaym etmıyor olabılır sogutma sıvısı ve makına sısıyor olabılır...
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  14. #14
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Benim ilgi alanım çıktı sonunda
    Arkadaşım motor soğukken güzel gidiyor daha sonra yığılma yapıyor diyorsun ki sorun kesinlikle karbüratördür memelerden birisi tıkalıdır..
    sonrada hava ayarlarına bakın ve sonrada bujini değiştir bujin ısındıkça ateşlemeyi kesiyor olabilir..
    Motor şişme yapsa 6000 devire çıkmaz ki şişmez motor
    Soğutmada hava yapmaz zaten fazla suyu atması için çıkışıda mevcut
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  15. #15
    North_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    starbucks
    Motosikleti
    Cf Moto CLX-700 sport
    hiç su soğutmalı motorum olmadı ne desem yalan olur :S:D

  16. #16

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    yamaha jc100
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ilgi alanım çıktı sonunda
    Arkadaşım motor soğukken güzel gidiyor daha sonra yığılma yapıyor diyorsun ki sorun kesinlikle karbüratördür memelerden birisi tıkalıdır..
    sonrada hava ayarlarına bakın ve sonrada bujini değiştir bujin ısındıkça ateşlemeyi kesiyor olabilir..
    Motor şişme yapsa 6000 devire çıkmaz ki şişmez motor
    Soğutmada hava yapmaz zaten fazla suyu atması için çıkışıda mevcut
    Walla kardeş ExTReMa adlı arkadaş Aprilia konusunda ne diyosa katılırım çünkü ben onun kırklareli civarında aprilia konusunda iyi olduğnu duymuştum hatta kendisindede rs50 var. Benim ekleyeceğim şeyde pistonlar yeni birazcık rodaj görmesine izin ver motorun.

  17. #17
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    Alıntı tic_ket adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eet bende şime ihtimalini düşündüm ama bilgisizlik işte bi yorum getiremiyosun
    ayrıca motor haddinden fazla ısınıo ondan kaynaklanıyo olabılrmı eger onden sa o neden ısınıyo
    piston yeni değişti diyorsun, tabiki aşırı ısınır, 6000 devrin üstüne çıkmıyor demişsin demekki daha öncesi zorladın.motorun şu an sıfır motor o gözle bakmalısın, 4000-5000 devirleri geçmemelisin.en azından 1000-2000 km alıştır pistonu boşa zorlama
    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman bi sorun olabilir ya sen pistonları değiştirince tekrar rodaj gerekir mı bende bunu sorayım
    yukarıdan cevap aldın sanırım.
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  18. #18

    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Anatolian side
    Motosikleti
    Suzuki GS 500
    Alıntı tic_ket adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aprila rs 125 motorumun pistonlarını değişmesi için servise vermiştim bu gün öğlen saatlerinde aldım
    ilk etapta bi problem yoktu sonra gaz yememeye başladı.sonra düzeldi..

    akşamda iş çıkışı taksimden balata kadar sorunsuz geldim tam balata gelmıstım kı motor bı anda boğuldu ve öne yığıldı...sonra nekadar yuklenırsem yükleniyim 6000 devrin üstüne cıkmadı kı motorun perfonmansı 6000 devirden sonra başlıyo zaten atak sistemi 6000-7000 arası devreye giryo..ve bu pğroblemden sonra gaziosman paşaya kadar motoru bağırta bağırta gittim.her neyse gazi osaman paşada motoru bıraktım ve bi saat kadar oyalandım eve gitmek için bindiğimde hiç bi problem yoktu herşe gereginden iyi çalışıyodu.fakat 15-20 dk surdu sonra yıne aynı on lastıgın ustune bı yıgılma ve ne yaparsan yap 6000 devir
    bütün morelım tabi sıfır oldu sizce neden dir arkadaşlar neden böyle yapıo olabılır tahminleriniz nelerdir
    yorumlarınız için şimdiden teşk.. iyi forumlar herkeze..

    Servise sorsan Hatta servisi utandırsan, saysan, köklensen, Gebertsen azdır.
    Cevabı almadan adamı gebertme o şimdilik lazım

  19. #19

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    aprila rs 125
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ilgi alanım çıktı sonunda
    Arkadaşım motor soğukken güzel gidiyor daha sonra yığılma yapıyor diyorsun ki sorun kesinlikle karbüratördür memelerden birisi tıkalıdır..
    sonrada hava ayarlarına bakın ve sonrada bujini değiştir bujin ısındıkça ateşlemeyi kesiyor olabilir..
    Motor şişme yapsa 6000 devire çıkmaz ki şişmez motor
    Soğutmada hava yapmaz zaten fazla suyu atması için çıkışıda mevcut
    aynen öyle abicim motor ısınana kadar eskisinden kat be kat iyi perfonmans gösteriyo ama belli bi süre sonra ses toklaşıyo ve 8-9 bınden bırden 6 bın devırın altına düşüyo bugun işe gelirken daha önce 3 vitesle cıktığım yokuşu bu gun 1 de ıkına ıkına çıktım..
    demirgursel;
    çok fazla yüklendiğimi sanmıyorum ama 6 bin devri altında da kullanmıyorum motoru
    en cok 8-9 bin falan belki bu bile çoktur bu akşam gidecez bakalım tekrar servise..
    kim demiş sarhoşluk kötü diye!!!!
    ben herşeyimi ayıkken kaybettim....[I][B][/B][/I]

  20. #20
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    17 Şubat 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KV 250 AGUİLİA
    Anlattığın olay, tamamen hararete dayalı, bir sıkışma olayıdır! Gömlek-Piston-Segman üçlüsünün uyumsuzluğu söz konusu olduğunda bu durum yaşanır. Kullanılan parçaların birinde veya birkaçında uyumsuzluk olduğu kesin! Eğer gömleğe bir müdahale yapılmadan sadece piston değişilmiş ise kullanılan segmanların seçiminde hata yapılmış olabilir. Yani segmanlar ısıdan dolayı genleştiklerinde silindire yapışıyor olabilirler.

    Bu şekilde zorlayarak kullanmaya devam edersen silindirde çizik türü kalıcı hasarlar oluşabilir. Vakit kaybetmeden, hemen servisine götürmelisin!
    ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)