dostum bilgiler için teşekürler ama bu verdiğin bilgiler ingilizce ingilizce bildiğim için pek fazla zorluk çekmedim. ama resimlere hayran kaldım özellikle kırmızı R1
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
1.si delik konusunda haklısın silindir demesi lazım yanlış anlaşılabilir.
2.si kusura bakma kardeşim ama bence kendin 2 zamanlı kullandığın için böyle yazmışsın.İki zamanlı motorların verimsiz olduğu, çevreyi çok daha fazla kirlettiği besbelli.Bunu sende biliyorsundur zaten.Aprilia rs125, yamaha 125 z modellerini bilmiyorum açıkçası.Ama aynı performansa sahip 4 zamanlı bi motordan çok daha fazla yaktığına eminim.Çünkü bildiğim bütün 2 zamanlılar böyle.Gilera bildiğim kadarıyla 4 zamanlıya döndü zaten.Tamir konusunda da haklısın 2 zamanlıda fazla masraf olmaz.Ama değmez sürekli yağ yakıyor, çiğ benzin atıyor çevreyi kirletiyor, yaktığı kadar da gitmiyor tek avantajı aynı hacimdeki 4 zamanlıdan daha performanslı.
Kullandığım rx115 ile kanuni cheetahı test ettik..
Gittiğimiz yol 150 km civarı sonuç olarak
Kanuni 12 ytl
Yamaha 15 ytl
Arada 3 ytl benzın farkı var
Ama aldığım zevk daha fazla bence değer..
Bu arada bende aynı cc deki 2 ve 4 zamanlılar arasında 2 zamanlıların herzaman daha güçlü olduğunu söyledim
Daha güçlü olmak senin dediğin verimsizlikle uyuşmuyor
Ben hala verimli olduğu kanısındayım..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Verimden kastım cc'ye göre verim değil yaktığına göre verim.Yazdıkların doğruysa bişey diyemem.Ama genel olarak performanslarına göre çok yakıyorlar.Sen ya motoru çok yavaş kullandın ya da senin motor çook çok iyi.Tekerin düz bassın.
Ne diyeyim öyle olsun.Ama genel olarak 2 zamanlılar hakkındaki kanım değişmedi.
dohtor bu nee....................
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Topiği açan arkadaş motordan anlamıyor ama iyi resim yüklemiş...Ellerine sağlık.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Bende RX 115 kullanıcısıyımm 2 zamanından dolayı hiç bi problem yaşamadımm daha aksine 250 liklerin yanından gazlayıp geçiyorsunn onlarda yediremiyoo böle abuk sabukk 2 zamanlılara karalama yapıyorlar... Bende sıktığım zaman 12ykr yakıyorum ibre 130 da ybr poposunu yırtıyor yaptığı 100 ve km reyede 10ykr yakıyoo bırak artık da o kadar fark olsun bende basmasam ybr nin peşinden gitsemm yakıtımız aynı olacak 2zamnlıya binemeyenler bu duyguyu anlayamaz tavsiye ederim
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
Ben de 2 zamanlı kullanmıştım çok kaliteli bir motor değildi. Buna rağmen işimi iyi gördü ve çok ağır zorluklarda dahi tık demedi,hatta bir seferinde yolda kalan mobiletli arkadaşımı eğimli bir yolda iple çektim bu sırada onun da artçısı vardı benimde artçım. Şimdi 4 zamanlı motorla o yolları yalnız geçiyorumda heyt be diyorum.
Ama 2 zamanlı motorum çok gürültülü ve kirli oluyor. Eksoz dumanı eski zamanlardaki sinek ilaçlama makinesine benziyor, bir de uzun yolculuklarda bir zamandan sonra traktöre biniyormuş hissi veriyor,zira titreşim çok fazla oluyor.:D
bu sistem bir çok araçta mevcur olmasına rağmen sadece ve sadece egsoza giden yanmış yakıtın bi parçasını motora gönderir...birçoklarnızın duyduğu üzere Turbolu araçlar vardır.Turbonun amacı nedir? motor içerisinde yanmış olan ve yanmamış olan gazları egsoza göndermeden tekrar motora göndererek daha iyi bir yakış ve sıcak ortam oluşturarak performans artışını sağlar...yani faydalı bir sistemdir...saygılar...heytbecom;61750[b adlı üyeden alıntı
Yıldırım
Hızlı gitmek istiyorsan araca değil cesarete ihtiyacın vardır...
Klasik turbo; eksozdan elde edilen basınçla motora daha fazla hava göndrmek için değil mi,yanlışsam düzeltin? Yeni sistemlerde var galiba o,hdi,tdi,gti...
Yazdıkların gerçekten birçok motorcuya faydalı olur.
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
resimler guzelmis hort..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)