Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

4 zamanlı sıfır bir motorsiklet acılma asamasında iken nasıl kullanılmalı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    1.vites = 15
    2. vites = 30
    3. vites =50
    4. vites =65
    5. vites =80 motorunda devir göstergesi olmadığından motorlu zorladığını anlamayabilirsin (gerçi ses var )...bu hızları geçmezsen motorunu zorlamıyosun demektir...

    bide sürekli aynı vites ve aynı devirde kullanma makinanı...rampa çıkma, 2 kişi binme


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    ilk yağ değişimi için sakın 1500ü falan bekleme
    motorun içindeki ilk yağ bilerek pek kaliteli koyulmaz, parçalar aşınıp birbirine alışsın diye
    750 km de falan yap sen yağ değişimini
    yağ değiştirmek motor için gayet iyidir, illa kmsini beklemene gerek yok rodaj sonrası da
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  3. #23
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı Luxor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk yağ değişimi için sakın 1500ü falan bekleme
    motorun içindeki ilk yağ bilerek pek kaliteli koyulmaz, parçalar aşınıp birbirine alışsın diye
    750 km de falan yap sen yağ değişimini
    yağ değiştirmek motor için gayet iyidir, illa kmsini beklemene gerek yok rodaj sonrası da

    Not Mesajı: .@Luxor , @casper_07 , @fatihsevim ve sadece yağ değişimi dışında da
    @TuğrulÖzbek kardeşlerime katılıyorum..

    Ayrıca; aşağıda belirtilen rodaj devresi enfazla 4 zamanlı 200cc'ye kadar olan
    ve genelleme yaparak yazılmıştır..Dikkatli okuyup bilgilenin..

    -Öncelikle, aldığınız motosikleti iyi tanıyın, kullanma kılavuzunu mutlaka okuyun,
    bazı markaların rodaj süreleri uzun yada kısa olabilir.
    -Motorsikletinizi çalıştırır çalıştırmaz yola çıkmayın, soğuk havalarda 3-4 dakika,
    sıcak havalarda 1-2 dakika rolantide çalıştırın.
    -Yola çıktıktan sonra ilk 1-2 kilometrelerde sakin ve yavaş gidin tam gaz, yarım
    gaz yapmaktan kaçının.
    -Daha sonra kademeli olarak hızınızı arttırın, 70-80 km geçmemeye özen gösterin.
    -Dik yokuşlarlara tırmanmamaya ve iki kişi binmemeye özen gösterin. (küçük
    hacimli motorsikletlerde bu konuda daha dikkatli olmalısınız)
    -Rodajı mümkünse, otoyol veya şehirlerarası karayolunda yapmaya çalışın.
    Sıkışık trafikten mümkün olduğu kadar kaçının.
    -İlk yağ değişimine kadar (600-900 km arası) fazla devir göstermemeye çalışın,
    bu kilometreler arasında bir yada iki kere 6000-6500 devir/dakika yapın.
    -Sürüş esnasında 1000 devir yükseltip, sonra tekrar 1000 devir düşürün,
    bunu süratinize göre kademeli olarak yükseltin.(vites büyütüp kütülterek
    yavaş yavaş hızlanın)
    -Sürekli aynı hızda seyretmemeye özen gösterin, 10 km yukarı, 10 km aşağı
    sürmeye gayret edin ki, motorunuz hem normal hemde tersine çalışsın
    (diğer bir deyişle sürüş esnasında sürekli kompresöre bırakın)..Hadi rast gele..
    Murat GERGERLİ
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  4. #24
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    ARKADAŞLAR VERMİŞ OLDUGUNUZ BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.MOTOR SUAN 850 KM YE GELDİ BUGUNE KADAR UYGULADIGIM KULLAMA SEKLİM SÖYLEDİKLERİNİZLE BÜYÜK ORANDA TUTUYOR. MOTORA İLK YAG DEGİŞİMİNDE MOTOR KORUYUCU KATKI MADDESİ KOYMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ÖNEREBİLECEGİNİZ BİR MOTOR KORUYUCU KATKI MADDESİ VAR MI ?
    ASAGIDA EKLİ LİNK DEKİ MADDE HAKKINDA BİLGİNİZ VARSA YARDIMCI OLMANIZI RİCA EDERİM.
    http://www.bidolu.com/Bascuda.aspx?c...&aType=product

  5. #25

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    motosikletler için motorlara koruyucu hiç bir katkı kullanılmaz.
    yağ üreticilerinin tavsiyelerinide bu yönde
    eğer kullanırsanız debriyaj balatalarında sorun çıkarması halinde garantiniz devre dışı kalır
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  6. #26
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR VERMİŞ OLDUGUNUZ BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.MOTOR SUAN 850 KM YE GELDİ BUGUNE KADAR UYGULADIGIM KULLAMA SEKLİM SÖYLEDİKLERİNİZLE BÜYÜK ORANDA TUTUYOR. MOTORA İLK YAG DEGİŞİMİNDE MOTOR KORUYUCU KATKI MADDESİ KOYMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ÖNEREBİLECEGİNİZ BİR MOTOR KORUYUCU KATKI MADDESİ VAR MI ?
    ASAGIDA EKLİ LİNK DEKİ MADDE HAKKINDA BİLGİNİZ VARSA YARDIMCI OLMANIZI RİCA EDERİM.
    http://www.bidolu.com/Bascuda.aspx?c...&aType=product
    bende cbf 150 var...hayatta katkı maddesi duymadım..kullanmadım...

    servisi dinle...1000 bakımdan sonra kökle makinayı ara ara...dip gaz yap...açılsın biraz...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler