Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

CBF 500'üm (KARAYILAN'ım) için Aksesuar Tasarımlarım

    REKLAM ALANI
  1. #21
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Gayet başarılı bir çalışma olmuş yakışır. Uya bilecek parçalarıda iyi bulup, uydurmuşsunuz. Paylaşım için sağolun. Çoğu kişiye fikir verebilecek çalışma.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    aspuzu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2007
    Şehir
    E5&TEM sol şerit...
    Motosikleti
    cbf 250
    tek kelimeyle harika keşke bizimde zamanımız olsada uğraşıversek ... ellerine sağlık yanlız ön çamurluğu neden kesme gereği duydun orjinali iyi diilmiydiki?

  3. #23

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    Hatay/Reyhanlı
    Motosikleti
    Honda, 2008, CBF 150/ Karaböcük Namı diğer KAĞNI
    Ön çamurluk çok kısa. Böyle olunca yerden aldığı çamur ya da çamurlu suyu olduğu gibi yukarıya fırlatıyor tabii hedef direk motor blokunun üzerine ve radyatör peteklerinin içine doluyordu, motor blokunun üzerine dolanlar sorun olmayabilir belki ama, radyatörün içine dolan çamurların zamanla radyatöre zarar verme riski vardı. Benim yaptığım, aynı ende çamurluk bulunmadığından, uzatma işlemini piyasada ucuza satılan bir başka motorun çamurluğunu alıp oraya uygun hale getirmek oldu.
    [COLOR="Blue"][FONT="Verdana"][SIZE="1"][I]Delikanlılığın kitabını yazdım ama basacak matbaacıyı bulamadım:wiinkk: [/I][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [SIZE="1"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"][I]C.SÜĞÜRTİN__[/I][/COLOR][/FONT][/SIZE]

  4. #24

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    abicim helal olsun ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş...
    hele sisy bar çok rahatlık olacağını düşünüyorum artçı için, sürekli bi yerlere tutunmasına gerek kalmaz...bende mi yapsam acaba öyle birşey benim motora

  5. #25

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul_maltepe
    Motosikleti
    hyosung gt 250r turuncu-siyah...... favorim; HONDA CB 1300S ABS
    eline sağlık. güzel olmuş

    yetenek meselesi, herkes yapamaz
    herkese;kazasız,belasız,
    özgürlüğe doğru iyi yolculuklar...:bounce:

  6. #26
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    abi çok güzel düşünmüşsün hepsini.motorunu geri aldın sanırım hayırlı olsun
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  7. #27
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    tebrikler ... İşte en güzel cevap motor aksesuarlarını 120 öro dan satan zihniyete.... En az 400 öro kardasın... Bunun için de ayrıca tebrik ederim....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #28
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Orjinal motor aksesuarları pahalı değil sadece azcik soygun yapıyolar el emeği göz nuru diye buna denir çok güzel olmus bizimle paylastiğin icinde ayrıca teşekkür ederim!

  9. #29
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    djelals,kardeşim ellerine sağlık bu caponların boyu küçük beynide küçük onların yapamadığını sen yapmışsın herşey dörtdörtlük pvc borunun işlevselliğini arttırmışsın yakında pvc boru fiyatları artar.Emeğine sağlık kazasız keyifle kullanmam dileğiyle,Adanayada bekleriz kardeşim sağlıcakla
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  10. #30

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    Hatay/Reyhanlı
    Motosikleti
    Honda, 2008, CBF 150/ Karaböcük Namı diğer KAĞNI
    Alıntı msoysarac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok başarılı çalışma olmuş.. Bir PVC borunun bu kadar faydalı bişe olacagı hiç aklıma gelmemişti dogrusu.. emeğine sağlık...
    Teşekkürler msoysarac. Yazın Ceyhan'da ahmetnr'nin yanında görüşmüştük. Ceyhan'a selamlar.

    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bravo gerçekten çok güzel ve başarılı,vede az maliyetli çalışmalar
    Aslında çevremizde o kadar çok malzeme var ki. Beğenmeniz beni teşvik ediyor.

    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı
    djelals,kardeşim ellerine sağlık bu caponların boyu küçük beynide küçük onların yapamadığını sen yapmışsın herşey dörtdörtlük pvc borunun işlevselliğini arttırmışsın yakında pvc boru fiyatları artar.Emeğine sağlık kazasız keyifle kullanmam dileğiyle,Adanayada bekleriz kardeşim sağlıcakla
    Eyvaah, ben ne yaptım Mecburiyet olunca insan bir şeyler yapmaya yöneliyor. İlginize ve beğeninize teşekkürler.
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı
    Orjinal motor aksesuarları pahalı değil sadece azcik soygun yapıyolar el emeği göz nuru diye buna denir çok güzel olmus bizimle paylastiğin icinde ayrıca teşekkür ederim!
    Haklısınız. Beğeninize teşekkür ederim. Aslında güzel olmasa da, ya da daha önce tasarlanmış olan alışılmışlar gibi olmasa da, benim ihtiyacımı giderecek şekildedir. O en azından benim el emeğimdir.
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı
    tebrikler ... İşte en güzel cevap motor aksesuarlarını 120 öro dan satan zihniyete.... En az 400 öro kardasın... Bunun için de ayrıca tebrik ederim....
    Teşekkürler alp_tunay. Haklısınız. Şimdi bu aksesuarlar için harcamam gereken parayı motorla daha fazla gezmeye ayırabilirim.
    Alıntı demirgursel adlı üyeden alıntı
    abi çok güzel düşünmüşsün hepsini.motorunu geri aldın sanırım hayırlı olsun
    Teşekkürler gürsel. Geçenlerde Karayılan'ımla ilgili olarak yolladığın özel mesajın beni çok etkilemişti. Çok şükür şimdi motorumu (Karayılan) geri aldım. Şubat tatilinin ikinci haftasında Adana'ya yakınlarımın yanına gelmiştim, seninle de görüşebilmeyi ümid ediyordum. Fakat hanım'ın azizliğine uğradım. "Hazır buraya kadar gelmişken bizi bir de Konya'ya götür" deyince çıktık Konya'ya gittik. Tabii seninle görüşme ihtimalim ortadan kayboldu. Dönüşte ise hiç Adana'ya uğramadan otobandan direkt Reyhanlı'ya geldik.
    Alıntı asimavi adlı üyeden alıntı
    eline sağlık. güzel olmuş

    yetenek meselesi, herkes yapamaz
    Teşekkürler asimavi. Mecburiyet + 2 gram el becerisi+2 gram hayal gücü
    Alıntı erginbay adlı üyeden alıntı
    abicim helal olsun ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş...
    hele sisy bar çok rahatlık olacağını düşünüyorum artçı için, sürekli bi yerlere tutunmasına gerek kalmaz...bende mi yapsam acaba öyle birşey benim motora
    Teşekkürler erginbay. Kendini mecbur hissediyorsan yaparsın. Bulunduğun yerde amatör fikirlere açık bir demirci-kaynakçı bulman gerekir.
    Alıntı THE_LANCET adlı üyeden alıntı
    Gayet başarılı bir çalışma olmuş yakışır. Uya bilecek parçalarıda iyi bulup, uydurmuşsunuz. Paylaşım için sağolun. Çoğu kişiye fikir verebilecek çalışma.
    Teşekkürler THE_LANCET. Forumların en güzel yanı bu olsa gerek. Yardıma ihtiyacın olduğunda ortak akla başvurmak, elindekini de başkalarının istifadesine sunmak ortak aklın faydası konusunda en güzel örnek olsa gerek.
    Alıntı karpatkurdu adlı üyeden alıntı
    eline saglık ustam guzel olmuş daha nıce tasarımlara
    Teşekkürler karpatkurdu. Ben öğretmenim. Belki "hocam" şeklindeki hitap mesleğime daha uygun olabilirdi Herşey gönlünce olsun.
    Alıntı PHAETONW12 adlı üyeden alıntı
    bravo,çok başarılı,güzel olmuş bence
    Teşekkürler PHAETONW12.
    Alıntı hedowich adlı üyeden alıntı
    pvc boru kısmı şahane fikir
    orta ayaklığın maliyeti ve montaj aşamasında dikkat edilmesi gerekenler nedir
    Fikrimi paylaşabildiysem ne mutlu.
    Orta ayaklığın maliyetinden ziyade iş bilmez adamlarla uğraşmak çok zor. Anlatıyorsun, anlamıyor, ya da anlamış görünüyor, işi yapıyor, bir de bakıyorsun ki, eğri-büğrü bir şey çıkarmış ortaya, o parçadan vazgeçiyorsun, yeni bir parçayla projeye tekrar başlıyorsun. vs. Montajında bir zorluk yok. Alırsın metreyi eline, ölçer biçer, ne gerekiyorsa onları teker teker yaptırırsın, olur biter.
    Alıntı tugcetugce adlı üyeden alıntı
    Eline ,emeğine sağlık....
    sele kendi çalışmanla iyi olmuş valla...
    bende çalışmalıyım
    Teşekkürler. Her icat, bir derin ihtiyaçtan doğuyor demiştim az önce. Nasıl bir derin ihtiyaç? Karayılan'ı aldığım zaman (Haziran 2007'de idi sanırım) eşimi gezdirmek için okulundan aldım. Yola çıktık. Önceki motorumun performans(sızlık) durumundan dolayı bu motordaki hırçınlığı bir an unutmuşum, aniden gazı açınca eşim düşme tehlikesi geçirdi. Bunun üzerine ihtiyaç hissedip, derhal sırt desteğini tasarlamak düşüncesi ortaya çıktı. Bir de düşündüm ki, yapacağım parça tek bir hedef için olmamalıydı. Topcase de taşımalıydı. Öyleyse ikisini kombine yapmalıydım. Amaa, bu motorlara orijinal aksesuar diye satılan diğer çanta demirleri gibi olmamalıydı. Bu durumda ben de motor üzerindeki yük taşıyabilecek, destekli bağlantı noktalarını araştırdım. En uygun yer artçı tutamaklarının bağlantı noktalarıydı. Ben de tasarımlarımı bu yönde yaptım. Herşey gönlünce olsun. Selamlar.
    Alıntı abal adlı üyeden alıntı
    tebrik ederim güzel olmuş gerçekten.. ayrıca o corel draw kitabı dikkatimi çekti bendede var eline sağlık..
    Teşekkürler abal. Beğenmiş olman beni daha güzel tasarımlar yapmaya teşvik edecektir. CorelDraw çok güzel bir program. İlk zamanlar sırf zihnimi dinlendirmek için uğraşıyordum. İnsanın ufkunu açıyor. Bu arada ben öğretmenim. Corel ile tanışmam tamamen tesadüfi bir şekilde oldu. Öğrenmek durumunda hissettim kendimi ve birşeyler öğrendim. Senin meslek Corel ile yapılan bir meslek mi? Mesela grafikerlik?
    Alıntı jeansatar adlı üyeden alıntı
    böyle fikirler ile tasarım yapan ve en uygun zamanda fikirlerini alternatif malzemelerle hayata geçiren motorcu arkadaşlara bayılıyorum ellerine sağlık yüreğine sağlık,helal olsun sana arkadaşım
    Teşekkürler jeansatar. Bu gün herkese hakkını helal ettirdim, artık rahatlayabilirim anasını satiim
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı
    böle adamları seviyom işte bak nasıl da yaratıcı olmuş. kimin aklına gelir pvc borudan çamurluk ayaklık biraz zayıf gibi ama işini görüyorsa tamamdır o da eline sağlık harika
    Aslında çok sevimsiz ve huysuz bir adamımdır
    Teşekkürler digi_boy26. Ayaklık zayıf değil aslında. Resimdeki görüntüler yanıltıcı olabilir. CBF 150 130 kg. Onun orta sehpasında yarım parmak boru kullanılmış. CBF 500 ise 180 kg. bunun orta sehpası için 2 mm et kalınlığında üç çeyrek çapında boru kullandık. Zaten parçaların konumuna bakacak olursan, bu değil, bunun gibi beş tane ağırlığı kaldırabileceğini anlarsın. Neden mi? Çünkü:Sehpanın en alt parçası yuvarlak ve o yuvarlağa mukavemet kazandıran yatay parça var. Ayrıca, üzeri kubbe ile örtülü yapıları, bir de tarihi köprüleri incelediğin zaman günümüze kadar gelebilen yapıların bunlar olduklarını görürsün. Hiç bir demir kullanılmadan yapılan o kubbemsi köprülerin üzerlerinden ne yüklü taşıtlar geçer de hiç bir şey olmaz. Örneğin, Reyhanlı ile Antakya arasında Demirköprü denilen bir köprü var ki, o köprünün bin yıllık olduğunu duymuştum. Hala üzerinden ağır tonajlı tırlar geçer, hatta çoğu zaman bir tane değil, aynı anda iki tane. Yuvarlak parçaların üst kısmındaki iki tane dik parça da zaten dik konumda yükleri kaldırdığı için her durumda mukavemetlidir. Geriye de dengeyi bozacak bir unsur kalmıyor.
    Alıntı TEFLON adlı üyeden alıntı
    arkadaşim hepsi on numara olmuş.kullandığında gördüğün aksaklıkları kendin tamamlamışsın. bence honda mühendislerinin seni ve yaptıklarını görüp tasarladıkları motordan utanmaları lazım. ince zekana,eline sağlık
    Hemen de abartmayalım. Şımarırım sonra Ne kadar para, o kadar köfte diyor adamlar. Bu motoru alırken ıcicik daha para verseydik iç çamurluklusunu da alırdık öyle değil mi Hatırlar mısınız? Bir zamanlar Şahin markalı arabaların sağ kapı dikiz aynasını takmadan fabrikadan satışa çıkarırlardı da, onu sonradan taktırılırdı. İçerideki teyp yerine de üç kuruşluk teyip takmaya pintilik ederler, istiyorsan sen tak diye oraya uydurma bir plastik kapakla kamufle ederlerdi

    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı
    Harika, Süper; Mükemmel,

    Mükem mel, Harika, Süper;:

    Süper;Mükemmel,Harika,
    Valla bu gün öyle bir gaz verdiniz ki bana, sabaha kadar nasıl yatacağım bilmem
    Şaka bir yana, teşekkürler.

    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı
    bravo gerçekten çok güzel ve başarılı,vede az maliyetli çalışmalar
    Teşekkürler ozrace. Herşeye de para verilmez ki kardeşşşim. Ona buna para vermekten gezmek için motora benzin koyacak para kalmıyooor
    [COLOR="Blue"][FONT="Verdana"][SIZE="1"][I]Delikanlılığın kitabını yazdım ama basacak matbaacıyı bulamadım:wiinkk: [/I][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [SIZE="1"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"][I]C.SÜĞÜRTİN__[/I][/COLOR][/FONT][/SIZE]

  11. #31

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı djelals adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında çok sevimsiz ve huysuz bir adamımdır
    Teşekkürler digi_boy26. Ayaklık zayıf değil aslında. Resimdeki görüntüler yanıltıcı olabilir. CBF 150 130 kg. Onun orta sehpasında yarım parmak boru kullanılmış. CBF 500 ise 180 kg. bunun orta sehpası için 2 mm et kalınlığında üç çeyrek çapında boru kullandık. Zaten parçaların konumuna bakacak olursan, bu değil, bunun gibi beş tane ağırlığı kaldırabileceğini anlarsın. Neden mi? Çünkü:Sehpanın en alt parçası yuvarlak ve o yuvarlağa mukavemet kazandıran yatay parça var. Ayrıca, üzeri kubbe ile örtülü yapıları, bir de tarihi köprüleri incelediğin zaman günümüze kadar gelebilen yapıların bunlar olduklarını görürsün. Hiç bir demir kullanılmadan yapılan o kubbemsi köprülerin üzerlerinden ne yüklü taşıtlar geçer de hiç bir şey olmaz. Örneğin, Reyhanlı ile Antakya arasında Demirköprü denilen bir köprü var ki, o köprünün bin yıllık olduğunu duymuştum. Hala üzerinden ağır tonajlı tırlar geçer, hatta çoğu zaman bir tane değil, aynı anda iki tane. Yuvarlak parçaların üst kısmındaki iki tane dik parça da zaten dik konumda yükleri kaldırdığı için her durumda mukavemetlidir. Geriye de dengeyi bozacak bir unsur kalmıyor.
    bu vesilyelne biraaz bişeyler örenmiş oldum sayende benim çamurluğa benzemiş aynen.


  12. #32
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Elinize sağlık. Güzel fikirler icraata geçirilmiş.

    Arka çamurluktan birde bana lazım
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  13. #33
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tebrikler ... İşte en güzel cevap motor aksesuarlarını 120 öro dan satan zihniyete.... En az 400 öro kardasın... Bunun için de ayrıca tebrik ederim....
    İşte elemeğine söylenecek en güzel sözlerden bir örnek..Maddi yönüyle...
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  14. #34
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul-bostancı
    Motosikleti
    SUZUKİ GSR 600
    ön çamurluk harika olmuş tam oturmuş yani,bence zaten fabrika çıkışı ön ve arka tıpkı senin yaptığın gibi olması gerekir eline ve emeğine sağlık
    KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!

    by tpr.

  15. #35
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    abi herzaman beklerim,geçenki gelişinde kısmet olmamış inşallah bi dahakine
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  16. #36
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Güzel olmuş orjinal olsa bu kadar iyi olurdu :D ellerine sağlık umarım uzun süre kullanabilirsin.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  17. #37

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    Hatay/Reyhanlı
    Motosikleti
    Honda, 2008, CBF 150/ Karaböcük Namı diğer KAĞNI
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık. Güzel fikirler icraata geçirilmiş.

    Arka çamurluktan birde bana lazım
    Aslında ben arka çamurluk olayında zor yolu seçtim. Ön çamurluğa uyguladığım yöntem daha pratik ve daha ucuz. 10 lira. Hem kendinden boyalı, hem de tekerleğin üzerinde daha fazla alanı örtüyor.
    İlgine teşekkürler.
    [COLOR="Blue"][FONT="Verdana"][SIZE="1"][I]Delikanlılığın kitabını yazdım ama basacak matbaacıyı bulamadım:wiinkk: [/I][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [SIZE="1"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"][I]C.SÜĞÜRTİN__[/I][/COLOR][/FONT][/SIZE]


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler