Motorda hiç yağ kalmamış:(
-
motosikletin altına temiz bir yoğurt kabı koyun yağ tahliye tıpasını çıkarın eski yağı tamamen boşlatın (yağ tahliye esnasında motor ılık olmalıdır) daha sonra yağ tahliye tıpasını iyice sıkıştırın yağ üst kapaktan 750ml kadar doldurun bazı motorlar 900ml olabilir bunun için motorun kitapçığına bakabilirsiniz.
şayet yağı fazla doldurursanız bir (5cc lik şırınga)enjektör yardımı ile gerekli olduğu kadar boşaltın sakın pipet yada hortum gibi bişeyle denemeyin maazallah yutarsanız cırcır olursunuz.
yağ doldurma işlemi tamamlandıktan sonra motorun üst yağ kapağını sıkıştırın
5-10 dk rölantide çalıştırın motoru stop ettikten 5 dk sonra yağ çubuğunu kontrol edin yağ istenilen seviyedeyse sorun çözülmüştür..
kazasız sürüşler dileğiyle..
Reklamlar
-
valla bişey diyemicem arkadaşım servise baktır en iyisi sen... en mantıklısıda o zaten geçmiş olsun...
-
slayer2694 adlı üyeden alıntı
20 w50 hangi diferansiyelde kullanılıyo aykan bi sölesene?ayrıca kalın yağ değil ince yağ kolay sızar.karter contasını da yağın hallettiğini ilk defa duyuyorum!karter contasları diğer contalardan farklı özelliktedir yağı görünce şişer ve kuru halinden daha zor sızdırır!
arkadaşlar sağdan soldan duyduğunuz bilgilerle gelip burda bilmeyen insanların kafasını karıştırmayın.bilmediğiniz konularda kendinizi yorum yapmak zorunda hissetmeyin.2 tane granaj söken kendini usta sanıyo arkadaş bu nedir yaa?
ilk önce yazıdaki yazım hatası için özür ikincisi karter contasını yağ değil kalitesiz meteryal kullanılması veya aşırı sıkmak vs sebepler bozar difransiyellerde 90numara yağ kullanılır ama lafın gelişi 20/50 demiştir şaka mahiyetli 20/50 gibi yağların ömrünü çabuk yitirdiği bilimsel olarakta açıktır.. üçüncüsü gerenaj değilde benim gibi 15 sene şanzuman difransiyel sökseydin böle bi hakarette bulunmazdın dostum üzüldüm....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)