Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MIZU dan gazli V-Strom

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    Linkdeki videoya bir göz atin

    http://www.myvideo.de/movie/1603871



    simdilik asagidaki motosikletlere uygulanabiliyor.
    DL 650 V-Strom, DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000.

    asagidaki marka ve modellere de yapmayi planliyorlarmis.
    Honda XL 1000 V – Varadero
    BMW 1150 GS
    1200 GS
    KTM 950 Adventure
    990 Adventure
    Yamaha TDM 900
    FJR 1300
    Aprilia ETV Caponord
    Buell XB12 X Ulysses


    video da anlatilanlari ana hatlariyla aciklayayim,
    prototip DL1000 bu motorda benzin yerine cevreye duyarli autogas kullaniliyor

    autogas sisteminde tank, gaz kontrol ünitesi , emniyet valfi kablolar, buharlastirici gerekli
    montaji 2 ila 3 gün sürebiliyor.
    elektromanyetik kapatma valfi diger bölümlere gaz sizmamasini emniyet altina aliyor.
    Autogas sivi oldugundan gaz tankindaki basinc maksimal 8 bar.
    en önemli parca Buharlastirici sivi haldeki gazi motora gaz olarak göndermekle görevli

    yanlis anlamadiysam motorun kendi sogutma sivisina baglaniyor
    her silindir icin ayri hortum kullaniliyor, dogru oranda gaz verebilmesi , dozaji ayarlamasi icinde bir kumanda ünitesi mevcut.

    yaklasik 2000€ tutuyor bu fiyata TÜV izni ve egsoz emisyon ölcümü dahil

    prototipte 6 lt' lik tank kullanilmis seri üretime gecildiginde 12lt olacakmis, böylelikle 220 km'lik menzile sahip olacak benzin tankinida ekleyince toplamda problemsiz 600km ye ulasabilecek.

    ilk calistirma benzinle basliyor daha sonra 40°C su isisina ulastiginda otomatik gaz devreye giriyor, bunun disinda istendiginde manuel olarak benzin yada gazi secebiliyorsunuz. benzinden gaza gecerken bir tikirti duymaniz tamamen normal.

    Autogas benzine göre daha sicak yaniyor gazdan benzine gecerken bu isiyi regüle eden bir sogutma sistemi düsünülmüs bu size 5 PS e patliyor.


    almanya da 2300 gaz istasyonu mevcut , sadece gaz kullanarak 60.000km den sonra kara geciyorsunuz, 2018 yilina kadar Autogas düsük vergilendiriliyor (almanya )

    ortalama litresi 60 cent benzinle kiyaslandiginda fiyat yari yariya geliyor.
    su an Euro3 normunda motosikletler üretiliyor bu Autogas sistemi ile rahatlikla euro4 normunu da gecebiliyor.

    Otobanda ani gaz acma durumunda hafif bir hickirik olabiliyor , korkmayin bu tamamen normal .
    Übung macht den Meister


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kıllıtarkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/AVCILAR
    Motosikleti
    ALMAYACAĞIM!!!!!!!
    bildiğimiz sıralı lpg ye benziyo

    yararlı bilgi saol
    [FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::

  3. #3

    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Şehir
    b.çekmece/istanbul
    Motosikleti
    Aprilia CapoNord ETV 1000
    bu motorları alış-veriş merkezlerinin otoparkına alacaklar mı??

    kendini ancak 60.000 km'de amorte edecek ise bence gereksiz.. altımda bir saatli bomba ile gezmeyi istemem doğrusu (ne yapayım, bu da benim önyargım)

  4. #4
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Bence de gereksiz bir uygulama. Bagaji kullanamaz hale geliyorsunuz, agirlik artiyor. 60.000 km az degil, ayrica bahsi gecen modelleri turkiye'de satin alanlarin bu kadar ince hesaplara girmeye ihtiyaci olmaz heralde.
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  5. #5
    Balago Zanis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 ie
    Motosiklet ömrünün 30.000 km olarak bilindiği ülkemizde kuryeler hariç kim uygular ki, ben yılda 10.000'i geçtiğimi söyleyince duyanları çoğu şaşırıyor

  6. #6

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    Alıntı slowly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorları alış-veriş merkezlerinin otoparkına alacaklar mı??



    topcase in iptal olmasi gercekten kötü,
    DL650 cok yakmiyor zaten

    fiyati 2000€ civarinda
    tek artisi Euro4

    o da motosikletlerde cok mühim degil
    ama adamlar oturup yapmislar
    Übung macht den Meister

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    bu iş yaş bulaşmayın derim benzinden aldığın verimi gazdan hayatta alamazsın..

  8. #8
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    aynısından burda da var
    http://www.motosiklet.net/forum/tekn...ional-lpg.html
    sadece bilgiler farklı sonuçta takılmaz tehlikeli
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  9. #9

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    evet bizim harved benden önce davranmis

    ama su emniyet konusunda sunu da belirtelim TÜV den onayli bu sistem.

    ben yaptirirmiyim ?
    -hayir yaptirmam.
    Übung macht den Meister

  10. #10
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Evet yani, VStrom zaten çok az yakan bir motor ki.. 100 km'de 3.5 litre filan yakıyor. Daha ne olsun...
    Üç boyoz bir kola

  11. #11

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    modifiyede son nokta diyebiliriz ancak TR şartlarında yollarda kullanılmaz. beyinleri sarsıntıdan dağılır. hele bi de v-storm enduro gibi. gerçi yastık gibi amöstisör var o motorda ama bence biz kullanamayız. hem 3,5lt depo. şehirler araaası da sorun çıkartır bu da benim görüşüm

  12. #12
    nirengi74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul / yıldırım mah.
    Motosikleti
    ninja 250 SL
    Alıntı Balago Zanis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet ömrünün 30.000 km olarak bilindiği ülkemizde kuryeler hariç kim uygular ki, ben yılda 10.000'i geçtiğimi söyleyince duyanları çoğu şaşırıyor
    walla ben 10000km yi ortalama 5 ayda yapıom hem keyfi hemde iş için ama kurye değilim
    Artık 3 Kişi Takılıyorum; BEN KEYFİM veKAHYASI

  13. #13

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    modifiyede son nokta diyebiliriz ancak TR şartlarında yollarda kullanılmaz. beyinleri sarsıntıdan dağılır. hele bi de v-storm enduro gibi. gerçi yastık gibi amöstisör var o motorda ama bence biz kullanamayız. hem 3,5lt depo. şehirler araaası da sorun çıkartır bu da benim görüşüm
    bu 3,5 litre olayi da nerden cikti ?

    yukardaki yazidan alinti yapalim

    "prototipte 6 lt' lik tank kullanilmis seri üretime gecildiginde 12lt olacakmis, böylelikle 220 km'lik menzile sahip olacak benzin tankinida ekleyince toplamda problemsiz 600km ye ulasabilecek."

    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet yani, VStrom zaten çok az yakan bir motor ki.. 100 km'de 3.5 litre filan yakıyor. Daha ne olsun...

    yok o kadarda degil 3,5 degil ama 4 lt olabilir , kullanima bagli olsa da ortalama olarak 5 -5,5 lt yakar dersek daha dogru olur (DL650)
    Übung macht den Meister


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler