Çok kıymetli arkadaşlarım aradan yıllar geçmesine rağmen motorumun yağını değiştirdiğim sürece hiçbir problem yaşamadım. Bugün motorumun sadece marş pedalı arızalı o kadar. O da bir gün fazla zorlamadan dolayı olsa gerek marş pedalı dişlisi kırılınca meydana geldi ve yaptırma gereği de duymadım. Japon malı aldığım için şimdi çok mutluyum neden derseniz yukarıda yazdığım problemden sonra başıma başka bir arıza olayı gelmedi. Çok uzun yollar gittim gezdim doyasıya eğlendim yokuşlar çıktım ama Allah'a (cc) şükürler olsun ilk günkü özelliklerini sürekli koruyor. Herkese iyi forumlar diliyorum.
HONDA BEAT + BEN = UZUN YOLLAR
Ayak marşı dişli kırığı yoksa sadece yağsız kaldığı için düzgün çalışmaz
hemen subab ayarı demeyin şu usta bozmalari gibi subab bir motorda en son ellenecek yerdir
ilk önce karbüratöre fişek üzerinde ki kanalların konumuna bakılır 5 tane vardır çizik halinde
not. Karbüratörde fazla oynanmaz
bununla beraber hava filtresi ve bujiye bakılır
bu da çözüm değilse aktarma organlarina bakılır
kayısta istediği kadar dis olsun arkadaşlar sunuyor kuruyor iyi kavramıyor benim beat 4 lt yakiyordu şehir içi düşünün artık
gıcık oluyorum yaa hemen subab senkron ayarı diyorlar sanki streskopla motoru dinliyorlar en kral usta bile fabrika ayarında ayar yapamaz adamlar cihazkarLA yapıyorlar ayarları
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)