Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ampul dayanmıyor!....

    REKLAM ALANI
  1. #21
    gokhan150zat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2005
    Motosikleti
    Fiddle
    bnm motorun hiç bir ampulu dayanmıyodu ne stop ne far meğersem konjektör tesisatı yakmış o bu şu derken servis kagıdı 300 ytl hoop içime kaçtı aksatmadan yap çünkü konjektör 35 ytl civarında bi parça

    garantin devam ediyosa garanti ye sokmaya çalış


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    starblazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yoktur
    osram ampul bile sıcakken ac kapa , cukura gir aksiyonlarinda kesebilir
    tecrube ile sabittir
    2 sene kullandigim osram lar degistiten 2 gun sonra kesmis ti simdi gene osram var 3 ayda teki gitti , degistirdim
    (bu arada motor degil arabadan bahsediyorum)

  3. #23

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    konjektör arızası olup olmadığını bir voltmetre ile (avometre) far yuvasındaki voltaja bakarak anlaşılabilir. motor devri yükseldikçe voltajında yükselmek yerine 2000 devirden sonra sabit kalması gerekir.
    tamirciye gitmedende basit bir şekilde
    far yuvasından ölçümle sorunun elektirik beslemesinden kaynaklımı değilmi bakmak daha mantıklı. çoğu tamirci konjektör değişip biraz dolaş yine yaparsa bakarız mantığı ile hareket ediyor. boşuna 15 YTL konejrktör + işçilik vermektense bu şekilde bir test daha mantıklı.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  4. #24
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Kontrol kısmına katılıyorum bence de o yontemle kontrol edılebılır ancak işcilik ucreti vermeye gerek olmadıgını dusunuyorum cunku takması sokmesı cok kolay bı parca zaten soketlı bı yapıya sahıp kendınızde halledebılırsınız.
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  5. #25
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Dostum bu tip dusuk cc modellerde far rolesi bulunmamaktadir. Sen akimi direk konjektor ve akim verici den direk aliyorsun , yer yer yaptigin gaz asilmalari ampule yersiz direnc uygulamaktadir, buda onu yakar. Bunun onune gecmenin bir kac yolu var

    1- Role taktirmak

    2- sigortayi yukseltmek

    3- ampul yuvasindaki sarsintiyi minimuma indirmek

    Bu saydiklarimi takmasini yada yapmasini bilmiyor isen bir elektrikciye yaptirman faydali olacaktir. Toplam maliyeti cok ucuz olan bu iscilik yersiz ampul masrafi yapmani engeller.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  6. #26

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontrol kısmına katılıyorum bence de o yontemle kontrol edılebılır ancak işcilik ucreti vermeye gerek olmadıgını dusunuyorum cunku takması sokmesı cok kolay bı parca zaten soketlı bı yapıya sahıp kendınızde halledebılırsınız.
    çin motosiklet devriminden sonra tamircilere selam bile para oldu
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  7. #27
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    kardeşampul osram kulan birde ampul yuvaları oksit yapmıştır temizlemen gerekir oksitli olunca tam voltaj gelmiyor

  8. #28

    Üyelik
    12 Ocak 2007
    Şehir
    Sinop merkez
    Motosikleti
    şimdi yok
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ampul değiştirmekten bıktım. Halojen far takmak çözüm olur mu?
    kardeslık hiç akü nün kutup başlarına baktınmı sıkı mı değilmi diye birde arkadasların yaptıgı konjektor tahmınıne bende katılıyorum ama şöyle bişeyde var eletirik tesisatında fara giden kabloda sorun varsa da yapma ihtimali var o yüzden sen en güzeli servise bir git
    ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ MOTORUMU SATTIM :salut::queen::flower::sunny:::unsure::::whip::::146::

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin motosiklet devriminden sonra tamircilere selam bile para oldu
    ağzına sağlık çin sevgilisi yamyam tamirciler yüzünden kendi motorumuzu kendimiz tamir ediyoz iyide oluyo oh olsun..

    beni düşünmeyeni ben hiç düşünmem..

  10. #30
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250

    Teknik bilgini kutlarım...

    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadasım bı ara benımde habıre kesılıyordu anlamıyordum meger konjektor arıza yapmıs fazla vooltaj verıyormus oda ampulun cok yanmasına ve omurnu bıtmesıne sebep oluyormus.Sımdı hıc bı sorunum yok.Bence sen Konjekturunu bı degıs derım.Denemekle zarar etmezsın cok pahalı bı parca degıl.
    nitrious81 arkadaş; doğru tesbit yapan başka arkadaşlar da oldu ama konjektör arızası olduğunu ilk olarak sen söyledin. Teknik bilgini tebrik ederim.
    Motoru İstanbul Kızıltoprak'taki İstanbul motor'a götürdüm. Usta gayet iyi ilgilendi. Konjektör arızalı çıktı.Garantiden yeni konjektör siparişi verildi.

    Bende sıfır olarak almış olduğum Kymco CK 125 motorun depo kapağı bozuk olmasının yanı sıra konjektörü bozuk olarak da gelmiş olduğunu öğrenmiş oldum. Ne Şans. Depo kapağı için 4 hafta beklemiştim. Umarım konjektör için çok beklemem. Motoru bu şekilde kullanmayıp yeni konjektörü bekleyeceğim. İyi sürüşler.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    benim de bi sorum olcak. ampul başlığı açılmış hazır. sl 150 war bende ve gaz verirken ya da gazı keserken far ışığı değişkenlik gösteriyo. yani ışık çıkarma gücü bi azalıyo bi artıyo ? ne iş

  12. #32
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı HeadbaNgeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim de bi sorum olcak. ampul başlığı açılmış hazır. sl 150 war bende ve gaz verirken ya da gazı keserken far ışığı değişkenlik gösteriyo. yani ışık çıkarma gücü bi azalıyo bi artıyo ? ne iş
    Ustanın bana yaptığı açıklamayı aynen aktarıyorum. Doğru-yanlış onu bilemem. Motosikletlerde akü ve alternatör otomobillerde olduğu stabil elektirik veremiyor. Sisteme verilen akım motor devrine bağlı olarak 16volt'a kadar çıkıyor. Konjektör voltajı bu değerde sabit tutuyor. Eğer benim motosikletteki gibi konjektör arızalı ise gazladıkça sisteme 20 volttan daha fazla elektirik gidebiliyor. Ben bunu gazladıkça farın çok parlak hale gelmesi şeklinde izleyebiliyordum. Bu durumu bir cihazla tesbit edebiliyorlar. İyi sürüşler.

  13. #33
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Acemi arkdasım yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana bu arada cok ucuz bısı ıcın o kadar hafta beklemek cok zor olacak gercı cokkullanmıyorsan beklenebılır.Hayırlısı olsun.Bu arada AKU ye sarj olark fazla Voltaj gıttı Akude kaynama yapmıs olabılır sıvı durumunuda kontrol ettır eksıkse bakımını yaptır.Ben uyanana kadar AKU yu kaynatıp yemıstım.
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi arkdasım yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana bu arada cok ucuz bısı ıcın o kadar hafta beklemek cok zor olacak gercı cokkullanmıyorsan beklenebılır.Hayırlısı olsun.Bu arada AKU ye sarj olark fazla Voltaj gıttı Akude kaynama yapmıs olabılır sıvı durumunuda kontrol ettır eksıkse bakımını yaptır.Ben uyanana kadar AKU yu kaynatıp yemıstım.
    hadelen benim fikrimi çaldın hırkıs çabıh geri vir..

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustanın bana yaptığı açıklamayı aynen aktarıyorum. Doğru-yanlış onu bilemem. Motosikletlerde akü ve alternatör otomobillerde olduğu stabil elektirik veremiyor. Sisteme verilen akım motor devrine bağlı olarak 16volt'a kadar çıkıyor. Konjektör voltajı bu değerde sabit tutuyor. Eğer benim motosikletteki gibi konjektör arızalı ise gazladıkça sisteme 20 volttan daha fazla elektirik gidebiliyor. Ben bunu gazladıkça farın çok parlak hale gelmesi şeklinde izleyebiliyordum. Bu durumu bir cihazla tesbit edebiliyorlar. İyi sürüşler.
    teşekkürler.bi baktıriyim ben buna...

  16. #36

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bu tip dusuk cc modellerde far rolesi bulunmamaktadir. Sen akimi direk konjektor ve akim verici den direk aliyorsun , yer yer yaptigin gaz asilmalari ampule yersiz direnc uygulamaktadir, buda onu yakar. Bunun onune gecmenin bir kac yolu var

    1- Role taktirmak

    2- sigortayi yukseltmek

    3- ampul yuvasindaki sarsintiyi minimuma indirmek

    Bu saydiklarimi takmasini yada yapmasini bilmiyor isen bir elektrikciye yaptirman faydali olacaktir. Toplam maliyeti cok ucuz olan bu iscilik yersiz ampul masrafi yapmani engeller.


    arkadaşım iyi hoşda sigorta bana mantıklı gelmedi çünkü ortalama 10 amperlik sigorta kullanıyoruz birisi görür 25 amperlik sigorta takar ondan sonra şase sigortayı yakmaya yetmez bütün elektrik aksamı gidebilir yanlış anlamayın ama tavsiye yazarken yanına ufak açıklamalar yapın , motora bınıp daha subab denılen parcanın motorda sadece tekerlekte oldugunu sananlar var aramızda ama burdan degıl baska topıclerde
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler