bnm motorun hiç bir ampulu dayanmıyodu ne stop ne far meğersem konjektör tesisatı yakmış o bu şu derken servis kagıdı 300 ytl hoop içime kaçtı aksatmadan yap çünkü konjektör 35 ytl civarında bi parça
garantin devam ediyosa garanti ye sokmaya çalış
bnm motorun hiç bir ampulu dayanmıyodu ne stop ne far meğersem konjektör tesisatı yakmış o bu şu derken servis kagıdı 300 ytl hoop içime kaçtı aksatmadan yap çünkü konjektör 35 ytl civarında bi parça
garantin devam ediyosa garanti ye sokmaya çalış
osram ampul bile sıcakken ac kapa , cukura gir aksiyonlarinda kesebilir
tecrube ile sabittir
2 sene kullandigim osram lar degistiten 2 gun sonra kesmis ti simdi gene osram var 3 ayda teki gitti , degistirdim
(bu arada motor degil arabadan bahsediyorum)
konjektör arızası olup olmadığını bir voltmetre ile (avometre) far yuvasındaki voltaja bakarak anlaşılabilir. motor devri yükseldikçe voltajında yükselmek yerine 2000 devirden sonra sabit kalması gerekir.
tamirciye gitmedende basit bir şekilde
far yuvasından ölçümle sorunun elektirik beslemesinden kaynaklımı değilmi bakmak daha mantıklı. çoğu tamirci konjektör değişip biraz dolaş yine yaparsa bakarız mantığı ile hareket ediyor. boşuna 15 YTL konejrktör + işçilik vermektense bu şekilde bir test daha mantıklı.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Kontrol kısmına katılıyorum bence de o yontemle kontrol edılebılır ancak işcilik ucreti vermeye gerek olmadıgını dusunuyorum cunku takması sokmesı cok kolay bı parca zaten soketlı bı yapıya sahıp kendınızde halledebılırsınız.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Dostum bu tip dusuk cc modellerde far rolesi bulunmamaktadir. Sen akimi direk konjektor ve akim verici den direk aliyorsun , yer yer yaptigin gaz asilmalari ampule yersiz direnc uygulamaktadir, buda onu yakar. Bunun onune gecmenin bir kac yolu var
1- Role taktirmak
2- sigortayi yukseltmek
3- ampul yuvasindaki sarsintiyi minimuma indirmek
Bu saydiklarimi takmasini yada yapmasini bilmiyor isen bir elektrikciye yaptirman faydali olacaktir. Toplam maliyeti cok ucuz olan bu iscilik yersiz ampul masrafi yapmani engeller.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
kardeşampul osram kulan birde ampul yuvaları oksit yapmıştır temizlemen gerekir oksitli olunca tam voltaj gelmiyor
ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ MOTORUMU SATTIM :salut::queen::flower::sunny:::unsure::::whip::::146::
nitrious81 arkadaş; doğru tesbit yapan başka arkadaşlar da oldu ama konjektör arızası olduğunu ilk olarak sen söyledin. Teknik bilgini tebrik ederim.
Motoru İstanbul Kızıltoprak'taki İstanbul motor'a götürdüm. Usta gayet iyi ilgilendi. Konjektör arızalı çıktı.Garantiden yeni konjektör siparişi verildi.
Bende sıfır olarak almış olduğum Kymco CK 125 motorun depo kapağı bozuk olmasının yanı sıra konjektörü bozuk olarak da gelmiş olduğunu öğrenmiş oldum. Ne Şans. Depo kapağı için 4 hafta beklemiştim. Umarım konjektör için çok beklemem. Motoru bu şekilde kullanmayıp yeni konjektörü bekleyeceğim. İyi sürüşler.
benim de bi sorum olcak. ampul başlığı açılmış hazır. sl 150 war bende ve gaz verirken ya da gazı keserken far ışığı değişkenlik gösteriyo. yani ışık çıkarma gücü bi azalıyo bi artıyo ? ne iş
Ustanın bana yaptığı açıklamayı aynen aktarıyorum. Doğru-yanlış onu bilemem. Motosikletlerde akü ve alternatör otomobillerde olduğu stabil elektirik veremiyor. Sisteme verilen akım motor devrine bağlı olarak 16volt'a kadar çıkıyor. Konjektör voltajı bu değerde sabit tutuyor. Eğer benim motosikletteki gibi konjektör arızalı ise gazladıkça sisteme 20 volttan daha fazla elektirik gidebiliyor. Ben bunu gazladıkça farın çok parlak hale gelmesi şeklinde izleyebiliyordum. Bu durumu bir cihazla tesbit edebiliyorlar. İyi sürüşler.
Acemi arkdasım yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana bu arada cok ucuz bısı ıcın o kadar hafta beklemek cok zor olacak gercı cokkullanmıyorsan beklenebılır.Hayırlısı olsun.Bu arada AKU ye sarj olark fazla Voltaj gıttı Akude kaynama yapmıs olabılır sıvı durumunuda kontrol ettır eksıkse bakımını yaptır.Ben uyanana kadar AKU yu kaynatıp yemıstım.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
arkadaşım iyi hoşda sigorta bana mantıklı gelmedi çünkü ortalama 10 amperlik sigorta kullanıyoruz birisi görür 25 amperlik sigorta takar ondan sonra şase sigortayı yakmaya yetmez bütün elektrik aksamı gidebilir yanlış anlamayın ama tavsiye yazarken yanına ufak açıklamalar yapın , motora bınıp daha subab denılen parcanın motorda sadece tekerlekte oldugunu sananlar var aramızda ama burdan degıl baska topıclerde
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)