merhaba arkadaslar size 2 sorum olucak
1-motorda komprosor yok ne demek ?
2-125 cc motorum bunu 150 cc ye cıkarma ımkanım varmı ? yardımcı olursanız sevnırım saygılar.
merhaba arkadaslar size 2 sorum olucak
1-motorda komprosor yok ne demek ?
2-125 cc motorum bunu 150 cc ye cıkarma ımkanım varmı ? yardımcı olursanız sevnırım saygılar.
1 es gecıyom
2 150 cıkarsın nasıl yaparsın kayıs alırsın saglam kayıslar var motora rektıfıye yaptırıl performans egzoz performans hava filtresi takarsın degermı bence degmez sana kalmıs bır sey gıdıp oo parayla 150 cc motor al daha mantıklı olur
İlk olarak biri yanıtlayalım.
taşıt mekaniğindeçok kompresör var hangisi? kabaca 4 adet kOMPOROSOR var tabi bu sana söyleyenin yanlışlığı.. ilki kompresör mercedes firmasının kullandığı supercharger dediğimiz kayış veya dişliyle motordan hareket alan aşırı besleme sistemi. bi bakıma turbonun bir çeşidi. ikincisi ağır vasıtalarda Havalı fren direksiyon debriyaj kapılar vs... reyi çalıştırmak için geeken havayı veren kompresörler. üçüncüsü klimalı araçlarda klima gazını devir daim eden klima kompesörleri ve son olarak tahminimce söylemek istediğin ve doğrusu KOMPRESYON olan sistem var. dördüncüsü olarak algılarsak arkaaşım kompresyon un aslı içten yanmalı motorlarda pistonun alt ölü noktadan üst ölü noktaya çıktığında yani alttan yukarı çıktığında hava yakıt yada hava sıkıştırmasıdır. Ha bunun teknik terimi budur ancak bazen sanayi dilinde sıkıştırma oranıda kompresyon olarak geçer... anladığım kadarıyla motosikletinin motor hacmini büyülteceksin. Anlattığın durum mümkündür ancak fabrika motorun tüm parçalarını verdiği güce göre tasarlar bu sebeple motor hacmi dolayısıyla gücün artışı bir çok değişikliğide berabeinde getirir. illa yapacaksan yol sayarım ancak bana sorarsan 150 cc lik bir motor almak daha mantıklıdır...
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Motor gaz kesince motor freni yapmıyorsa ,
Yeterli Kompresyon yok demektir .
Örneğin motor viteste yada başka bi deyişle kavramada olduğu halde ,
Yokuş aşağı yağ gibi kayıp gidiyor , son sürat hızlanıyorsa ...
Bu Kompresör yok demektir. Doğru deyişle kompresyon ...
teşekkür ederim arkadaşlar sağolun bu bilgiler bana yeterli
125 cc den 150 cc ye cıkaracagıma satıp 150 cc sooter alayım dıosunuz yanı kısaca degmez
arkadaşım değmez denemez.. Bu zevk meselesi... mesela benim 100.000 ytl param olsa iyi bir spor arabayı hayatta almam. fiat marea alırım 15.000 ytl ye 2000 motor 85.000 ytl parayı acımam gömerim çünki hastalık zevk... ama dediğim gibi çok ince işler bide sağlıklı olacağı meçhul. ben araba modifikasyonu üzerine çalıştığım için motosikletle pek uğraşmadım bu yüzden tam bilgim yok ancak o paraya 150 lik bir motor amak daha mantıklı olur... yoksa bu ülkede 5000 ytl lik şahine 10.000 ytl para harcayanlarda var zevk meselesi kimse bişey diyemez..
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
bu arada motoru bıraktım servıse yapılıyor 125 cc yerine 150 cc yapıyorlar arada malzeme ücreti olrak 40 ytl oynuyor..
2 gün sonra motoru eline alırsın yapma 1 an önce elinden çıkar
benzin yakmaktan baska bsy farketmicek benden solemesi sana bide motrorun omrunu 1/3 kısalttın smdden hayırlı olsun
true love..
Drift Religion
bence orjinal 125cc daha performans lı olur
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
Nerden biliyorsunuz ki servisisn rektefıye pıston falan degıstıgını sanırım elıne cıkmam bı 150CC motor var bunu motora takıyorlar yoksa servıs kalkıpta ogle bısı yapmaz.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
bugun motorumu aldım servısten ve standart 125 cc olarak yaptırdım artı karburatorumde bıraz şaşırmıştı onu da değiştirdim bu arada şu an rodajda 60 km yol yaptım servıs 1000 km 50-60 arası gıdıceksın dedı,motorunun güzel acılmasını ıstıyorsan.varmı sızın buldıgınız daha guzel rodaj şekli arkadaslar ??
50 km den yukarı çıkma ani sert kalkış yapma çakıl bozuk yolları tercih etme
yavas kalk 50 yi geçme benzini shelden al en iyisi sheldeki benzin mümkün oldukça tek kişi bin motoru zorlama aklıma şimdilik bunlar geliyor motosiklet.net
forumda sanırım rodaj hakkında konuşulmuştu orayıda 1 incele sana kolay gelsin..
şu an scooterım 160 km rodajda ve dün biraz dayanamadım asıldım gaza 70-80 km hıza cıktım sizce bi sorunla karşılasırmıyım ılerde,yoksa arada bole sıkmak iyimidir ???
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)