bu resimde hava sünger içine kaçmış vaziyetteydi açtım temizledim
sanırım bu hava filtresi :D
içerisinde hafif ıslaklık vardı temizledim
bu resimde anlamadığım bi yer var sanırım yanlış yeri açtım nedir o bilen varmı
bu resimde hava sünger içine kaçmış vaziyetteydi açtım temizledim
sanırım bu hava filtresi :D
içerisinde hafif ıslaklık vardı temizledim
bu resimde anlamadığım bi yer var sanırım yanlış yeri açtım nedir o bilen varmı
Fren hidroliği gibi duruyor.Dikkat et arka frene anlarsın
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
o gördüğün atık yag haznesi motosiklet onu doldukça kendi kendine boşaltıyor tabi arada 1 sende açıp boşaltabilirsin hava filitreni ters yönden tazyikli hava püskürterek temizle sana kolay gelsin..
oradan bi hortum var 1. resimde görünüyor o boşlatma hortumu olsa gerek orayı açıp boşaltsam sorun olmaz dimi
hayır olmaz zaten o hortumda delik vardır hortumun ucundaki kapağı çıkart boşalsın ayrıca ileride acık hava filitresi alacak olursan sakın alma hiç faydası yok aksine zararlı sana kolay gelsin..
Arkadaşım üretici firma motorun yağmurlu havada kullanılacağınıda hesaba katarak tasarım yapar. Hava filtresi kazanları ve hava emiş ağızları genelde havanın rahat gireceği fakat suyun erişemeyeceği bölgelere koyulur. bu sebeple seyir esnasında su birikinrtilerine biraz hızını azaltıp girdiğinde sorun yaşamazsın.artı su birikintilerinin vites ve arka fren pedalını aşmamasına dikkat et.. Bu hem motorun üstüne gelecek suyu azaltır hemde filtrenin ğzıdan su dolmasını engelleyerek sorun yaşattırmaz... Bunun dışında arkadaşımızınd dediği gibi filtre kutularında tahliyeler mevcuttur ve genelde karbüratör yada gaz kelebeği girişi aşağıya doğru uzun yapılır bunun bir sebebide budur. su almayı engellemektir... Bu sebeple bir sorun yaşamazsın. ha bujilerin ıslanırsa genelde suyun tırnakların arasına gitmesi zor hava filtresi su çekmediği sürece genelde bujilerin bağlantı kabloları bunu yapar. bu kabloları kuru bir bezle silersen sorun çözülür buji tırnakları sorunuysa bunuda sildikten sonra çakmakla yakmanı tavsiye ederim....
diğer soruna gelirsek. aliminyum döküm motor parçaları sıcakken gelecek soğuk su çatlamalarına neden olur. bu sebeple motorun üstüne sıcakken soğuk su tutturmayın. Yolda da mümkün mertebe motora az su gelmesini sağlamak için yerde su varsa mümkün olduğunca yavaş geçin.... bir not daha sıcak fren disklerine gelen soğuk suda fren disklerini eğer bunlarada dikkat edin..
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
toprğım yaa nede güzel anlatmışsın bende bunu anlatmak istiyodum
milletin derdi ne ki açık hava filitresi takıyor anlamıyom
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)