Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kymco Ck 125'in yokuş tırmanma değerleri bumudur?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Kymco ck 125 için

    orta eğimli yokuş 3.vites 40 km/h.
    dik yokuş 2.vites 20 km/h.

    rodaj da(500km.de) olan motorumun kış şartlarında yokuş tırmanma değerleri bunlar...

    Motorumun yokuş tırmanmasını berbat buluyorum. Bu arada yokuşu hızlı çıkması için gaza aşırı bir yüklenme yapmıyorum. Gazı yediği/yiyebildiği kadar veriyorum. Benim motorumda mı bir sorun var. Yoksa Kymco ck 125'in yokuş tırmanma kapasitesi bu mudur? Sorun varsa ne olabilir. Motorun 300 km. bakımını yaptırdım. 95 oktan kurşunsuz benzin kullanıyorum. Kymco ck 125 kullanıcıları tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kymco ck 125 için

    orta eğimli yokuş 3.vites 40 km/h.
    dik yokuş 2.vites 20 km/h.

    rodaj da(500km.de) olan motorumun kış şartlarında yokuş tırmanma değerleri bunlar...

    Motorumun yokuş tırmanmasını berbat buluyorum. Bu arada yokuşu hızlı çıkması için gaza aşırı bir yüklenme yapmıyorum. Gazı yediği/yiyebildiği kadar veriyorum. Benim motorumda mı bir sorun var. Yoksa Kymco ck 125'in yokuş tırmanma kapasitesi bu mudur? Sorun varsa ne olabilir. Motorun 300 km. bakımını yaptırdım. 95 oktan kurşunsuz benzin kullanıyorum. Kymco ck 125 kullanıcıları tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.
    benim cbr 125 16.000 km deki motor o hızda çıkıyo seninki bence gayet iyi bile artı rodaj bakımı nasıl 300 km anlıyamadım?
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  3. #3

    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir,,astrahan
    Motosikleti
    cbf 150:::::08
    iyidir iyi fazla zorlama motorunu ,, hem dik yokuşta 20 ile giderken neden 2. viteste gidiyorsun ki at 1e,,
    _ hatta aklıma bişey geldi beyaz ın bi reklamı vardı orda bağırttırma şunu 3 e al diyordu bende sana
    _bağırttırma şunu 1 e all
    [COLOR="Red"][I]meğer gurbet dediğin mapuslukmuş güneşli avlularda yaşanırmış,öylesine,dönüşümde ne bulurum bilemem bildiğim döneceğim,,verilmiş sözüm edilmiş yeminim,,elbet birgün döneceğimm,,[I][/I][/I][/COLOR]

  4. #4
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim cbr 125 16.000 km deki motor o hızda çıkıyo seninki bence gayet iyi bile artı rodaj bakımı nasıl 300 km anlıyamadım?
    Kymco CK 125'in ilk bakımı 300km.de yapılıyor. Onu kasdetmiştim.

    Duruma bakılırsa bu değerler normal. Bu duruma göre 250cc.den aşağı motora hiç binmemeli.

  5. #5
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    300 de yapılması senin avantajına, motordan çıkan yağa baktınsa içinde talaşlanmış şekilde silindirden sıvanan bolca parçacıklar görmüşsündür
    temiz yağ ile rodaja devam etmen dediim gibi senin artına..

    hızlanmalara gelince rodajdaki 125lik bi motor için normal gibi geldi ama bahsettiğin rampaların diklik seviyesini tam olarak hayal edemedim
    GKN MOTORS

  6. #6
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    evet hocam gkn'ninde dediği gibi rampanın diklik derecesi çok önemli 1,
    ve seninde dediğin gibi 200-250 likten aşağı makinaya binmemek gerek(imkan dahilinde) 2.
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    17 Şubat 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KV 250 AGUİLİA
    Bu arada yokuşu hızlı çıkması için gaza aşırı bir yüklenme yapmıyorum. Gazı yediği/yiyebildiği kadar veriyorum. Benim motorumda mı bir sorun var.
    Sorun motorunda değil, sende!
    Rodajdaki motora yediği/yiyebildiği kadar gaz verilmez! Rodajdaki motor mükmün olduğunca düz yollarda ve artçısız olarak (zorlamadan) kullanılır. Bu aşamada motorunu rampalara vurup deneme tahtası yapmanın alemi yok; bu tür denemeleri rodajdan sonra yapmalısın!
    ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!

  8. #8

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    bu başlığın açılması güzel oldu. yaz başında bitane de ben alcam inşallah kırmızısından. evet made in korean ck125 kullanan arkadaşların görüşlerini bekliyoruz...

  9. #9
    SeRHaTeKiNci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kymco (Satılık)
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu başlığın açılması güzel oldu. yaz başında bitane de ben alcam inşallah kırmızısından. evet made in korean ck125 kullanan arkadaşların görüşlerini bekliyoruz...
    Kardeşim bende alacağım Kymco CK125.
    Ama Kore malı degildir Kymco. Tayvan malıdır.
    Yanlış bilgin var sanırım.
    Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
    Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..

  10. #10
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bende alıcam diyecem ama utanıyorum.siteye üye olduğumdan beri bu kim bilir kaçıncı alıyorum dediğim motor olucak,her ay fikir deiştire deiştire bi hal oldum.bi ara gs 500 alıyodum bi ara keeway supershadow bi ara cbr 125 bi ara ybr 125.....arada başka alıyorum dediklerimi hatırlamıyorum hatta
    neyse bende alıcam gibi görünüyo şimdilik

  11. #11
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı cumoni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun motorunda değil, sende!
    Rodajdaki motora yediği/yiyebildiği kadar gaz verilmez! Rodajdaki motor mükmün olduğunca düz yollarda ve artçısız olarak (zorlamadan) kullanılır. Bu aşamada motorunu rampalara vurup deneme tahtası yapmanın alemi yok; bu tür denemeleri rodajdan sonra yapmalısın!
    Bu konuya açıklık getireyim. Motoru özel olarak yokuşlarda kullanmıyorum. Malumunuzdur istanbul 7 tepe üzerinde kurulmuş. Geçmek zorunda olduğumuz yokuşları pas geçme şansımız yok. Şu ana kadar 5000 deviri hiç geçmedim. Yokuşlarda ise tutunamadığı viteste hiç ısrar etmedim. Hiç artçı ile binmedim. Kısacası motoru hiç zorlamadım. Tartıştığım motorun normalde sergilediği performans. Bana bir anormallik var gibi geldi. Serviste sordum 300 km. bakımında, motorun gayet normal olduğu söylendi. Ama tecrübeli arkadaşların bu sayfada söylediklerine bakılırsa bu hacimdeki motorda ancak bu kadar güç oluyor galiba.
    Selamlar...

  12. #12

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim cbr 125 16.000 km deki motor o hızda çıkıyo seninki bence gayet iyi bile artı rodaj bakımı nasıl 300 km anlıyamadım?
    Allah Allah senin motorda bir sorun olmasın? Rampa yukarı orta diklikte bir yokuşta yani 25-35 derecelik bir yokuşta cbr ile rahat 4. vitese kadar devir alıp 90-95 km/s hıza ulaşabilirsin daha dik yokuşlarda 3. viteste 80-85 km/s hızlara ulşabilirsin. Tabi dip gazdaki değerler bunlar.

    Hadi yokuş 70-75 derece falan diyelim (yani gayet dik) 2. vitese kadar rahat devirlenir ama yokuşun uzunluğuda çok önemli. Ayrıca ben 90 kg'yim. Sizin bahsettiğiniz yokuşlar 65-70 derece falansa birşey diyemem tabi... Eğer öyleyse Kymco'nun da cbr'nin de söylediğiniz tırmanma kapasiteleri normal. Fakat 30-35 derecelik yokuşlardan bahsediyorsanız bir sorun var demektir cbr için, kymco kullanmadığım için bilmiyorum...

  13. #13
    karmacoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    35
    üstad ben en son kendi ateşimin 39.5 dereceye çıktığını hatırlıyom gerisini hatırlamıyom havale geçirmişim
    amma çok derece demişsin
    ama benmi yanlış biliyorum hani 90 derece olunca L olmuyomu yani dik, 70-75 derece diyosun
    o derecelere en son kıbrısda bi tank çıkmıştı o da halen orda durur inemiyo geri
    May The Force Be With You

  14. #14

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah Allah senin motorda bir sorun olmasın? Rampa yukarı orta diklikte bir yokuşta yani 25-35 derecelik bir yokuşta cbr ile rahat 4. vitese kadar devir alıp 90-95 km/s hıza ulaşabilirsin daha dik yokuşlarda 3. viteste 80-85 km/s hızlara ulşabilirsin. Tabi dip gazdaki değerler bunlar.

    Hadi yokuş 70-75 derece falan diyelim (yani gayet dik) 2. vitese kadar rahat devirlenir ama yokuşun uzunluğuda çok önemli. Ayrıca ben 90 kg'yim. Sizin bahsettiğiniz yokuşlar 65-70 derece falansa birşey diyemem tabi... Eğer öyleyse Kymco'nun da cbr'nin de söylediğiniz tırmanma kapasiteleri normal. Fakat 30-35 derecelik yokuşlardan bahsediyorsanız bir sorun var demektir cbr için, kymco kullanmadığım için bilmiyorum...
    vallahi yokuşlarda bildiğiniz üzere kimse açı ölçümü yapmaz orta diklikte bir yokuşta durum bu. ha ben tam gaz pozisyonunda kolay klay gitmem motoru sıkıştırmadan çıkabildiği urumlar bunlar... arkadaşında motorunun rodaj devresinde olduğunu düşünürsek bence doğal...
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  15. #15

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    2 vıteste ne yırmısı at sen o motoru kardesım

  16. #16

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı MURATCBF150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 vıteste ne yırmısı at sen o motoru kardesım
    arkadaşın bahsettiği motor avatarındaki değil yanlız artı rodajda olan bir motor
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  17. #17

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı karmacoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstad ben en son kendi ateşimin 39.5 dereceye çıktığını hatırlıyom gerisini hatırlamıyom havale geçirmişim
    amma çok derece demişsin
    ama benmi yanlış biliyorum hani 90 derece olunca L olmuyomu yani dik, 70-75 derece diyosun
    o derecelere en son kıbrısda bi tank çıkmıştı o da halen orda durur inemiyo geri
    Yahu elime gönye almadım da 70 derece rampa bulabilirsin zannımca, 90 derece "L" oluyor tabiki, 70 dereceyi de "K" harfinin bir kolundan biraz daha dik gibi düşün. Fakat İstanbul'da özellikle Avrupa yakasında 65-75 derecelik rampalar var tabi net değil göz kararı söylüyorum, belki 60 derecedir belki 65. Yani çizemediğim için eğimi anlatmak için söyledim.

    Hakkaten yav amma derece demişim farkında olmadan ama... . Karmançorman abi kendine dikkat et, hemen yakalıyosun yahu sen de....

    Asi Pilot şimdi daha iyi anladım seni, zaten 13 beygir sıkıştırmadan çıkmaz.

    Yok yahu şimdi iyice düşündümde 70 derece çok dik, ilk yazımdaki 70'leri 50-55'lere düşürmek istiyorum kabul görürse...

  18. #18

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı karmacoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o derecelere en son kıbrısda bi tank çıkmıştı o da halen orda durur inemiyo geri

    evet görme şansım oldu o tankı.askerliğimi lefkoşe'de yaptım.

    rodajının nasıl yapıldıgını anlatın bu motor için. ilerde bizler için döküman olur. teknik bilgilerde rodaj başlığını okudum ama çok kafa karıştırıcı.

    bu motora sahip birisi desinki : (atıyorum örnek: ) "3000deviri ve 60km/h geçmeden 1 ay ya da 500 km bin. sonra 500 km bakımını yaptır. düz yolda deneme yap 130 km hıza çıkabiliyorum ben. sonra git istediğin yere." gibi böyle kullanıcıların kendilerinden bilgiler istiyoruz

  19. #19
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250

    Yokuşları eskidende sevmezdim zaten...

    Tartışmalara açıklık getirmek için yer adı vereceğim. Dün Üsküdar-Riva gezisi yaptım. Kymco ck 125 motorum bu yol üzerinde en dik olan yokuşu 3. vites 40 km/h ile çıkabildi(tek kişi). Bu durum normalmidir? Özellikle Kymco ck 125 kullanıcıları cevap yazarlarsa sevinirim.

    Rodaj konusunda bir arkadaşımız sorun sormuş. Öncelikle bu konuda bir kafa karışıklığı olduğunu söylemek gerekiyor. Herkes kendine göre birşeyler uyduruyor. Önemli olan Motosikletin el kitabında ne yazdığı. Tabii ki okuma özürlü olduğumuzdan bunları kimse okumuyor. Kymco ck 125 için Fabrikanın yazdığı şu; ilk 1000 km. 60 km/h. üzerine çıkmayın. Ama genel bir bilgi olarak 5000 deviri geçmeme konusunu ekleyebiliriz. Daha sonraki dönemde 7000 devir limitini ve en son olarak 9000 deviri aşmamak lazım.

    Selamlar...

    Kymco ck 125 motorum şu anda 650 km.de Üsküdar-riva arasını artçı ile beraber gittim. Motora ilk defa artçı ile biniyorum. Kardeşim 80,ben 78 kiloyum.
    Üsküdar-Beykoz-riva arasındaki yolarda 1. vites 20km/h hıza düştüğüm oldu. Dönüşte devir kaybetmemek için biraz daha dikkat ettim. Sonuç aşağı yukarı aynı. 2.vites 25 km/h. Tabii ki düz yolda değil. Düz yolda hızlanması gayet iyi. Düz yoldaki performansına hiç bir diyeceğim yok. Ama yokuşlarda verdiğim değerlere düşebiliyor.
    Bu forumlarda Kymco ck 125'in performansını iyi bulanlar pazarlamacı değilse benim motorumda arıza var.
    Özellikle Kymco kullananlardan cevap bekliyorum.

  20. #20
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250

    Motorumun sübapları gevşekmiş.

    Bugün motorumu Kızıltoprak'taki İSTANBUL MOTOR'a 1000km bakımına götürdüm. 1000 km. bakımında motorun sübaplarının gevşek olduğu ve sübap ayarı istediği tesbit edildi. Bu güne kadar şikayet etiğim yokuşlarda güç düşüklüğünün nedeni belki de budur. Motorum bakımdan bugün çıktı. Biraz kullandıktan sonra sonuçları yazacağım. Servisten dönüşte otobanda 100km hıza rahatlıkla çıktı. Hız meraklısı olmadığımdan ve motorun teknik bekgelerinde max. hız 90km/h yazdığından motoru fazla sıkıştırmadım.İyi sürüşler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler