Arkadaşlar Acil Yardıma Ihtiyacım Var !!!!!!!
-
ARKADAŞLAR TWİSTER MOTORUMUN AKÜSÜNÜ KARDEŞİM KONTAK AÇIKKEN TERS TAKMIŞ VE ŞUAN MOTORUN HİÇ BİR ŞEYİ ÇALIŞMIYOR (IŞIKLAR, KORNA VS) BANA SIKINTINI NE OLDUĞU HUSUSUNDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM
SİGORTALARINI SÖKTÜM BAKTIM SIKINTI YOK YERLERİNİ DEĞİŞTİRDİM UYGUN AMPERLERLE AMA YİNEDE SES SOLUK YOK BİLGİSİ OLANLARIN YARDIMINA İHTİYACIM VAR
HERKESE ŞİMDİDEN TŞK LERİMİ SUNUYORUM[/B]
Reklamlar
-
birinci ihtimal aküyü kaybetmiş olabilirsin... çalıştıgından emin olduktan sonra bir daha dene istersen .. ikinci ihtimal sigortaların yanmış olabillir ama saglam diyorsun genede degiştirmende zannedersem ana bir merkezde sigorta olacak tam emin degilim .. geçmiş olsun
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
hondanın parçası pahalı modellerinden biri
sırf bu yüzden şeklini beğendiğim halde almaktan vazgeçtim
güncelleyelim
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
-
akünün tek bir tane sigortası olması lazım onu denedinmi?
kırmızı kabloyu takip et bulursun
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
sadece aküyü yanlış takmakla kalmamış topiğide il gruplarının içine açmış ÇOK TERS BİR DURUM
MT İZMİR HUZUR EVİ SAKİNİ
nereye gittiğin değil kiminle gittiğin ÖNEMLİDİR :wiinkk
CENGOMOTO
-
-
konuyu açılabilecek en yanlış yere açmışsın tebrik ederim seniii
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
Beyin YOk dimi Bu makinelerde :S
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
16 Aralık 2007, 20:35
#10
-
16 Aralık 2007, 21:19
#11
Akü kutup başının yanlış takılması halinde en fazla DC akımla çalışan üniteler arızalanır.
Aydınlatma sistemi bundan etkilenmez.
Motorunuzun elektrik sisteminde,elektrik olduğuna dair hiç bir bulgu yoksa artı (+) kutuba bağlı hat üzerinde bir diot & sigorta olabilir,onun arıza yapması yani devreyi kesmesi muhtemel çünkü kutup başı ters takılmış.
1 metre kadar bir kabloyu akünün +,plus,pozitif kutbuna değdirip öbür ucunu sigorta ünitesinde ki herhangi bir uca temas ettirdiğinizde motorunuzun elektrikle çalışan herhangi bir unsurunun çalışması lazım,eğer bu gerçekleşirse olması gereken hatta bir sorun vardır(sigorta,diot vs).
Cevaplarınızı merakla bekliyoruz.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
16 Aralık 2007, 21:26
#12
İHTİYAR adlı üyeden alıntı
Akü kutup başının yanlış takılması halinde en fazla DC akımla çalışan üniteler arızalanır.
Aydınlatma sistemi bundan etkilenmez.
Motorunuzun elektrik sisteminde,elektrik olduğuna dair hiç bir bulgu yoksa artı (+) kutuba bağlı hat üzerinde bir diot & sigorta olabilir,onun arıza yapması yani devreyi kesmesi muhtemel çünkü kutup başı ters takılmış.
1 metre kadar bir kabloyu akünün +,plus,pozitif kutbuna değdirip öbür ucunu sigorta ünitesinde ki herhangi bir uca temas ettirdiğinizde motorunuzun elektrikle çalışan herhangi bir unsurunun çalışması lazım,eğer bu gerçekleşirse olması gereken hatta bir sorun vardır(sigorta,diot vs).
Cevaplarınızı merakla bekliyoruz.
Ağabey,
bu sefer sen hızlı çekmişsin
Bir kablo ile dediğini motorun herhangi bir metal kısmına yaparsa arkadaş kıvılcım çıkması gerekecektir değilmi Bu olmuyor ise akü sigortası gitmiş demektir??? Tam tersimiydi yoksa??
Poturdak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)