Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motosikletim çok duman atıyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Arkadaşlar iyakşamlar herkeze.
    Ben de bi Bws var ve motosikleti 2.el almıştım ve 17 bin km de idi.
    Şu an 24 binlere ulaşmış bulunmaktayım ve motoru alırken aldığım arkadaşa motorun nelerinin değiştiğini sorduğumda gaz telinden başka hiç bi şeyinin değişmediğini söylemişti ve bende bundan hareketle size bişeyler sormak istiyorum.

    2 hafta önce bi uzun yol yaptım İst-Küçükkuyu ve geri döndüm, o geziden sonra motosikletim bir hayli duman atmaya başladı ve eskiden yaklaşık 700-800 km de yağ alırken şimdi 200-300 km anca yağ gitmeye başladı ve daha öncede başlıklar açmıştım gerçi de kalkışlarımda titreme ve çok dik rampalarda (genelde atçılı ama artçısızda yapıyor) çekiş anormal düşüyor ve bazen iyiyce yavaşlayıp gaz yemediği bile oluyor.

    Sormak istediğim şu, motorun ilk sahibinin dediğine göre gaz telinden başka bi yeri değişmeyen, motor kısmı açılmayan bu motosiklet sizce piston segman mı istiyor yenilenmesi mi gerekiyor ve de bnm motosikletin debriyaj balatası çok çabuk ısınıyor ve bi tanıdığımla debriyaj kısmını açtığımızda balataların biraz inceldiğini gördüm ayrıyeten kayışında varyatör kapaklarında izlerini gördüm ve zımparaladık ve kalkışlarımın daha seri olması için ön varyatör kısmına bi kaç pul koyduk ama son hızım 5 km/s kadar düşsede cok da az olsa kalkışlarım serileşti.

    Diyeceğim o ki 24 bin e gelmiş bi bws nin şu aşamada motorunun, debriyaj balatasının yenilenmesi mi gerekiyor ; tecrübe sahibi ve bu işten anlayan arkadaşlarımın yorumlarını ve yardımlarını bekliyorum.

    Ustaya da gitcem ama ramazan ayının geçmesini bekliyorum, belki açlık falan ustanın tam verimli çalışamamasını sağlayabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    motor bitmek üzere gibi
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #3
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    motorun yag yakıyor büyük ihtimal.. Bws lerin duman atması normal cünkü iki zamanlı ama oldugundan fazla atıyordur yag yaktıgı için... Cekişinin düşmeside monifoldda delinme olmus olabilir. Bi kontrol edersen sorunu anlayabilirsin...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  4. #4
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    2zamanlı motorların kalkışları zaten serii sıfır bir balata, Piston,sekman motorunun düzenli çalışmasına büyük etki yapacaktır. Ayrıca pistonu yerli değilde ital alırsan sağlam bir piston olursa uzun yıllar/KMler dayanır. Birde yeni debriyaj balatası taktığında araya attığın pulları çıkar. Bu arada zannedersem silindirin içide kurum bağlamış olabilir tabii pistonda, parçalar değiştirildiğinde eğer silindiri değiştirmeyeceksen içindeki kurumu temizletme az bir miktar olsada boşluk yapar ve çekişten düşer. Zaten piston sekman yenilenince onlarda temizleme gibi bir durum olmaz, Pistonuda yüzü parlak değil mat görünenlerinin daha sağlam ve dayanıklı olduğunu duydum. Kısaca motoru rektefiye ettirmen gerekiyor olabilir. yinede araştırmanı tavsiye ederim....
    Umarım yardımcı olabilmişimdir....
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  5. #5
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun yag yakıyor büyük ihtimal.. Bws lerin duman atması normal cünkü iki zamanlı ama oldugundan fazla atıyordur yag yaktıgı için... Cekişinin düşmeside monifoldda delinme olmus olabilir. Bi kontrol edersen sorunu anlayabilirsin...
    Monifold ne dir acaba

  6. #6
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Motorunun birşeyi yok korkma....

    Sadece y6ağ ayarın bozulmuş..Çok yağlama yapıyor...Yağını çabuk bitirmesi ve duman atması da ondan....

    Çekişi biraz düşürür....Ama korkulacak bişey yok...Sanıldığının aksine 2 zamanlılar daha uzun ömürlüdür.... Yağını eksik etmediğin sürece.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #7
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    D- hiçbir.
    Benzine fazladan yağ kattınızmı?
    Eğer yağ pompalı tipse gaz koluna 2 adet tel gelir birisi yağ pompasınındır,takılı kalmış olabilir.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  8. #8
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı THE_LANCET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2zamanlı motorların kalkışları zaten serii sıfır bir balata, Piston,sekman motorunun düzenli çalışmasına büyük etki yapacaktır. Ayrıca pistonu yerli değilde ital alırsan sağlam bir piston olursa uzun yıllar/KMler dayanır. Birde yeni debriyaj balatası taktığında araya attığın pulları çıkar. Bu arada zannedersem silindirin içide kurum bağlamış olabilir tabii pistonda, parçalar değiştirildiğinde eğer silindiri değiştirmeyeceksen içindeki kurumu temizletme az bir miktar olsada boşluk yapar ve çekişten düşer. Zaten piston sekman yenilenince onlarda temizleme gibi bir durum olmaz, Pistonuda yüzü parlak değil mat görünenlerinin daha sağlam ve dayanıklı olduğunu duydum. Kısaca motoru rektefiye ettirmen gerekiyor olabilir. yinede araştırmanı tavsiye ederim....
    Umarım yardımcı olabilmişimdir....
    Teşekkür ederim

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunun birşeyi yok korkma....

    Sadece y6ağ ayarın bozulmuş..Çok yağlama yapıyor...Yağını çabuk bitirmesi ve duman atması da ondan....

    Çekişi biraz düşürür....Ama korkulacak bişey yok...Sanıldığının aksine 2 zamanlılar daha uzun ömürlüdür.... Yağını eksik etmediğin sürece.....
    Yalnız 2 zamanlılar ın ömür olarak daha kısa olduğunu duymuştum
    İnşallah dediğiniz gibi bisorunu yoktur

    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D- hiçbir.
    Benzine fazladan yağ kattınızmı?
    Eğer yağ pompalı tipse gaz koluna 2 adet tel gelir birisi yağ pompasınındır,takılı kalmış olabilir.
    Benzine bi keresinde yağ bidonunun kapağı kadar yani çok az bi benzin katmıştım ama tabi motorun ayrı bir yağ haznesi var.

    Yağ pompalı olup olmadığını bilmiyorum ama gaz telinin deişmesi ile bi bağlantısı olabilir mi ve yağ pompalı olduğunu nsl anlarım

  9. #9
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Ayrı bir yağ haznesi olduğunu söylüyorsunuz......
    Gaz verdikce artan oranda yağ motora basılır,gaz koluna 2 tel geliyorsa yani gaz kolunu çevirince 2 teli birden çekiyorsa biri karbüratöre biride yağ pompasına gider.O yağa kumanda eden tel çekili kalmıştır % 100 çünkü yağın çabuk bittiğini yazmışsınız.
    Telleri bir kontrol edin,gaz telini değiştireceğim derken ayarı bozmuş olabilirler.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  10. #10

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    4 zamanlı motosikletiniz olsa, duman atıyor yağ eksiliyor olsa, sebep subap lastiklerinden yada piston segmanından oldugunu söyleyebilirim,
    Ancak motorunuz iki zamanlı ihtiyar ın dediği gibi tel takılı kaldıysa fazla yağ gönderiyor bu sebepten yağınız eksiliyor, fazla yağı mecbur yakmak zorunda olduğu içinde duman atıyor olabilir.

    Iyi bir servise götürsen?

  11. #11
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    az çok sorun belli gibi
    motorun 2 zamanlı ve doğal olarak yağı yakrak gidiyor
    büyük bi ihtimal benzin yağ mix ini sağlayan yağ pompanın ayar çıbuğu kırıldı ve yağı bolca basıyor yada pompada genel bi ağrıza yada ayarsızlık var
    doğal olarak fazla yağ basıyor silindirin içine
    neticede motor bol yağ yakıyor ve bol bolda duman atıyor
    2 zamanlıdan anlayan adam gibi bi servise götür
    bence en kötü ihtimal yağ pompan ağrızalanmıştır..
    GKN MOTORS

  12. #12
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    bişey diyecem fazla yağ yakması aynı zamanda motorun teklemesinede neden olur hatta ara ara stop eder yada çalışmakta zorlanır. Çünkü aşırı yağlamada buji yağlanır ve ateşleme yapamaz. Belli km arasında bujiyi temizlemen gerekir sürekli. Böyle bir sorun varmı acaba motorunda....?
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  13. #13
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrı bir yağ haznesi olduğunu söylüyorsunuz......
    Gaz verdikce artan oranda yağ motora basılır,gaz koluna 2 tel geliyorsa yani gaz kolunu çevirince 2 teli birden çekiyorsa biri karbüratöre biride yağ pompasına gider.O yağa kumanda eden tel çekili kalmıştır % 100 çünkü yağın çabuk bittiğini yazmışsınız.
    Telleri bir kontrol edin,gaz telini değiştireceğim derken ayarı bozmuş olabilirler.
    Teşekkür ederim ama sorun sadece yağ yakması değil seri kalkamıyorum son hızım 85 i geçmiyor (Activa ya bile yetişemiyorum), üstelik Honda Activa ile artçılı çok rahat çıktığımız yollarda tekliyorum bazen gaz bile yemiyor yokuşlarda trafik ortasında bi müddet kalakalıyoruz, bunların hepsi yağ pompası ile mi veya o tel ile mi ilişkili bilemiyorum.

    Alıntı death adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 zamanlı motosikletiniz olsa, duman atıyor yağ eksiliyor olsa, sebep subap lastiklerinden yada piston segmanından oldugunu söyleyebilirim,
    Ancak motorunuz iki zamanlı ihtiyar ın dediği gibi tel takılı kaldıysa fazla yağ gönderiyor bu sebepten yağınız eksiliyor, fazla yağı mecbur yakmak zorunda olduğu içinde duman atıyor olabilir.

    Iyi bir servise götürsen?
    Zaten iyi bi servis bulamamaktan yakınıyorum; çözümü bulamıyorlar

    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az çok sorun belli gibi
    motorun 2 zamanlı ve doğal olarak yağı yakrak gidiyor
    büyük bi ihtimal benzin yağ mix ini sağlayan yağ pompanın ayar çıbuğu kırıldı ve yağı bolca basıyor yada pompada genel bi ağrıza yada ayarsızlık var
    doğal olarak fazla yağ basıyor silindirin içine
    neticede motor bol yağ yakıyor ve bol bolda duman atıyor
    2 zamanlıdan anlayan adam gibi bi servise götür
    bence en kötü ihtimal yağ pompan ağrızalanmıştır..
    İsa ustaya götürdüm tabi o zamanlar yağ yakmıyodu; rampa yukarı teklemeler için götürmüştüm ama sorunu bulamadı motoru, kayış vs. kısımlarını söküp tek tek incelemesi gerektiğini söyledi ; yakında yine kendisine uğrayabilirim.
    İsa usta cok iyi bi insan ama sanırım biraz Ybr üzerinde yoğunlaşmış birisi gibi me geliyor; İnşallah çözer işi

    Alıntı THE_LANCET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bişey diyecem fazla yağ yakması aynı zamanda motorun teklemesinede neden olur hatta ara ara stop eder yada çalışmakta zorlanır. Çünkü aşırı yağlamada buji yağlanır ve ateşleme yapamaz. Belli km arasında bujiyi temizlemen gerekir sürekli. Böyle bir sorun varmı acaba motorunda....?
    Evet ara sıra stop ediyor ve çalışırkende eskiye göre az da olsa daha zor çalışıyor ama buji değişelide tabi 2 000 km olmuştur
    Ama bnm genel sorunum Yağ yakması, çekişimin ilk kalkışlarda ve özellikle rampa çıkışlarında anormal düşmesi hatta bazen hiç kalkmaması

    Belki de 25 bin e gelmiş ve buji ve gaz teli ve kayış dışında hiçbir yeri değişmemiş olan bu motor artık değişim istiyo olabilir bilemiyorum

  14. #14
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Motorunuz BVS ve 2 zamanlı galiba,anlaştık mı?
    Motorunuzun yağ yaktığını eksozdan atılan duman ile tarif ettiniz.
    Motorunuza yağ ancak 2 şekilde girebilir.
    Yağ pompalı-hazneli ise,ya da benzine yağ katılarak.
    Motorunuz yağ pompalı ise pompa teli gergin ayarlanmış yani gazı açar açmaz yoğun bir şekilde yağ pompalıyordur ya da benzine fazla yağ katıyorsunuzdur.
    Neticeyi bekliyorum en az ben de sizin kadar meraklandım
    İyi akşamlar sağlıcakla kalınız.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  15. #15
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz BVS ve 2 zamanlı galiba,anlaştık mı?
    Motorunuzun yağ yaktığını eksozdan atılan duman ile tarif ettiniz.
    Motorunuza yağ ancak 2 şekilde girebilir.
    Yağ pompalı-hazneli ise,ya da benzine yağ katılarak.
    Motorunuz yağ pompalı ise pompa teli gergin ayarlanmış yani gazı açar açmaz yoğun bir şekilde yağ pompalıyordur ya da benzine fazla yağ katıyorsunuzdur.
    Neticeyi bekliyorum en az ben de sizin kadar meraklandım
    İyi akşamlar sağlıcakla kalınız.
    Teşekkür ederim Motorumun ayrı bir yağ haznesi var evet pompa teline baktırmam gerek yada bakmam Bakar mıyım bilemiyorum ama yarın servise gitme ihtimalim var olmazsa komple bi değişim yaptiriyim diyorum
    Allah ne verdi ise balatadan, segmanından, pistonuna, gaz telinden ,yağ teline herşeyine.
    Çünkü daha öncede dediğim gibi rampaları artçılı zor kalkıyorum hatta kalkamıyorum ve hızımı aldığım halde bi honda activaya bile yetişemiyorum; kalkışlarımda baya bi titreşimli

  16. #16
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D- hiçbir.
    Benzine fazladan yağ kattınızmı?
    Eğer yağ pompalı tipse gaz koluna 2 adet tel gelir birisi yağ pompasınındır,takılı kalmış olabilir.
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrı bir yağ haznesi olduğunu söylüyorsunuz......
    Gaz verdikce artan oranda yağ motora basılır,gaz koluna 2 tel geliyorsa yani gaz kolunu çevirince 2 teli birden çekiyorsa biri karbüratöre biride yağ pompasına gider.O yağa kumanda eden tel çekili kalmıştır % 100 çünkü yağın çabuk bittiğini yazmışsınız.
    Telleri bir kontrol edin,gaz telini değiştireceğim derken ayarı bozmuş olabilirler.
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz BVS ve 2 zamanlı galiba,anlaştık mı?
    Motorunuzun yağ yaktığını eksozdan atılan duman ile tarif ettiniz.
    Motorunuza yağ ancak 2 şekilde girebilir.
    Yağ pompalı-hazneli ise,ya da benzine yağ katılarak.
    Motorunuz yağ pompalı ise pompa teli gergin ayarlanmış yani gazı açar açmaz yoğun bir şekilde yağ pompalıyordur ya da benzine fazla yağ katıyorsunuzdur.
    Neticeyi bekliyorum en az ben de sizin kadar meraklandım
    İyi akşamlar sağlıcakla kalınız.
    bu kadar güzel acıklamayı sana tamirci ustasi bile yapamaz ihtiyar abim yapmiş ama..
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  17. #17
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz BVS ve 2 zamanlı galiba,anlaştık mı?
    Motorunuzun yağ yaktığını eksozdan atılan duman ile tarif ettiniz.
    Motorunuza yağ ancak 2 şekilde girebilir.
    Yağ pompalı-hazneli ise,ya da benzine yağ katılarak.
    Motorunuz yağ pompalı ise pompa teli gergin ayarlanmış yani gazı açar açmaz yoğun bir şekilde yağ pompalıyordur ya da benzine fazla yağ katıyorsunuzdur.
    Neticeyi bekliyorum en az ben de sizin kadar meraklandım
    İyi akşamlar sağlıcakla kalınız.
    Bu kadar
    sonucu yaz ki bizde bilelim, Modern motosiklet motorları öyle kolay segman piston değiştirilecek kadar çabuk aşınmazlar sağlıcakla kal, götüreceğin güvenilmez ustaların absürd yorumlarına inanma, yaz biz destekleyelim
    Poturdak

  18. #18
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Esasında ustalarda rektifiye yi desteklemiyor ama sorunuda çözemiyolar ,geçenlerde 1 ay içinde sırf bu kalkışlarımdaki titreşim yüzünden 2 kere karbüratör temizlettim ve hiç bi faydası olmadı; birde bnm motorum 2003 model model eski gibi yani
    Esasında ist beylikdüzünü bilen arkadaşlar varsa hızımı alarak o rampayı 65-70 km/s ile çıkabiliyorum tabi arkadan poyrazın etkiside var ama gelgelelim o yokuşta hızım bi 10-20 km/h a düşsün hele artçıda varsa kalkamıyorum arabaların arasında kalıyorum çok tehlikeli bi durum işte bunu çözemedim ustada çözemedi motorun içini açıp bakmak gerek dedi ben götürmedim ama sonuçta öyle yapacağım sanırım
    Bi usta kompresörün düşük olduğunu motorun şişirildiğini söyledi , bi tanesi kompresör iyi ama titreşim neden olayı motoru açıp komple bakmam gerek dedi, bu durumda bana ne demek düşer bilmiyorum Yamaha nın ustaları kendi aralarında çelişkiye düşerken ben ne desem ki

    Yardımlarınız için yürekten tşk ediyorum; Sağolun

  19. #19
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Sorun çözüldü dediğiniz gibi yağ pompasına gaz teli ile bağlanan tel takılı kalmış şimdi az duman atıyor ama en önemli sorunu bulduk , kalkışlarımdaki titreşimin kaynağını ; neymiş o , arka varyatörde kayışın belirli hızlardan sonra ani hız düşüşlerinde tekrar yukarı çıkamamsı yani içeride sıkışık kalıyor ; problem bu ama çözüm bulamıyoruz , neden kaynaklanır bilemiyoruz

    Aklımıza gelen ilk şey kayış; evet kayış değşiminden sonra bu sorun başladı ; 2. olasılık arka varyatör içindeki yay ın gevşeme ihtimali ; 3. olasılık toptan varyatör takımının değişimi

  20. #20
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    valla ne diyeceimi şaşırdım okadar komik ve konuyla alakası olmayan cevaplar verilmiş ki

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunun birşeyi yok korkma....

    Sadece y6ağ ayarın bozulmuş..Çok yağlama yapıyor...Yağını çabuk bitirmesi ve duman atması da ondan....

    Çekişi biraz düşürür....Ama korkulacak bişey yok...Sanıldığının aksine 2 zamanlılar daha uzun ömürlüdür.... Yağını eksik etmediğin sürece.....
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D- hiçbir.
    Benzine fazladan yağ kattınızmı?
    Eğer yağ pompalı tipse gaz koluna 2 adet tel gelir birisi yağ pompasınındır,takılı kalmış olabilir.
    ve nihayet iki zamanlıdan anlayanlar gelmiş ve doğuru cevapları vermişler ama arkadaşımız yinede inanmamış çok yazık

    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esasında ustalarda rektifiye yi desteklemiyor ama sorunuda çözemiyolar ,geçenlerde 1 ay içinde sırf bu kalkışlarımdaki titreşim yüzünden 2 kere karbüratör temizlettim ve hiç bi faydası olmadı; birde bnm motorum 2003 model model eski gibi yani
    Esasında ist beylikdüzünü bilen arkadaşlar varsa hızımı alarak o rampayı 65-70 km/s ile çıkabiliyorum tabi arkadan poyrazın etkiside var ama gelgelelim o yokuşta hızım bi 10-20 km/h a düşsün hele artçıda varsa kalkamıyorum arabaların arasında kalıyorum çok tehlikeli bi durum işte bunu çözemedim ustada çözemedi motorun içini açıp bakmak gerek dedi ben götürmedim ama sonuçta öyle yapacağım sanırım
    Bi usta kompresörün düşük olduğunu motorun şişirildiğini söyledi , bi tanesi kompresör iyi ama titreşim neden olayı motoru açıp komple bakmam gerek dedi, bu durumda bana ne demek düşer bilmiyorum Yamaha nın ustaları kendi aralarında çelişkiye düşerken ben ne desem ki

    Yardımlarınız için yürekten tşk ediyorum; Sağolun
    dostum sen nerden buluyon böyle antika ve bişeyden anlamayan ustaları şaşıyom dicem ama doğuruya bunlar usta deil sadece bizim cebimizdeki parayı nasıl alsalar diye kafaları çalışıyo.
    doğuru ustayı bulmasaydın diyerleri motoru söktüm taktım sorun çözüldü deip sadece yağı telini deiştirip senin paranı alacaklardı.
    neyse fazla yazdım ama nabayım çok kızıyom böyle paragöz ve bişeyden anlamayan usta müsfettelerine.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler