1-) Motor soğuduktan sonra susturucu borusunun üzerine plastik bir torba geçirin.
2-) Buji başlığı da dahil olmak üzere bütün kapakların ve elektrik konnektörlerininsıkıca takılmış olduğunundan emin olun.
3-) Karter üzerindeki yağ yağınığı gibi çıkarılması zor kirleri yağ temizleme maddesi ve fırça ile temizleyin. Ama arkadaşlar bu tür pas giderici ürünleri keçelere, contalara, spoketlere, tahrik zincirine ve tekerleklere sürmeyin. (ben sürdümde )
4-) Güçlü asit içeren temizliyicileri özellikle teller için kullanmaktan kaçının. Çıkarılması zor kiri çıkartmak için bu tür ürünleri kullanırsanız belirtilenden daha uzun süre yüzeyde bırakmayınız.
5-) Yanlış temizlik ön cama, rüzgarlıklara, servis kapaklarına, ve diğer plastik parçalara zarar verebilir. Plastik parçaları temizlemek için yumuşak bir deterjan ve suyla yine yumuşak bir bez veya sünger kullanın.
6-) Plastik parçaları temizlerken kesinlikle sert maddeler kullanmayın. Güçlü veya aşındırıcı temizlik ürünleri kimyasal çözücü veya tiner, yakıt, pas çıkarıcılar veya önleyiciler, fren hidroliği, antifriz veya elektrolit bulaşmış bez veya sünger kullanmaktan kaçının.
7-) Yüksek basınçlı su buharlı temizleme aletlerini kullanmayın çünkü şimdi yazacağım parçalarda su sızıntısına veya bozulmaya neden olabilir.
- contalar ( tekerlek rulmanlarında, salınım kolu yataklarında, rulmanlarda, çatalda, ve frenlerde)
- Elektrikli parçalarda (konnektörler, bağlantılar, göstergeler, düğme ve lambalar)
- havalandırma hortumları ve havalandırmalar.
NORMAL KULLANIMDAN SONRA:
Kiri, yumuşak deterjanlı ılık su ve temiz yumuşak bir süngerle temizleyin. daha sonra bolca su ile durulayın.
yağmurda deniz kenarında veya tuz dökülmüş yollarda kullabdıktan sonra deniz tuzu veya kışın yollara dökülen tuz, suyla birlikte aşırı derecede zararlıdır. Yağmurda, deniz kenarında veya tuz dökülmüş yollarda her kullanımdan sonra şunları yapın;
1-) motor soğuduktan sonra motosikleti soğuk su ve sabunla temizleyin.
2-) paslanmayı önlemek için bütün metal yüzeylere paslanmaya karşı sprey sıkın.