bugun motorumun hava filteresini ve bujisini temizledim hava filtresini açtıgımda hava filtresi olarak görev yapan sünger epeyce benzinliydi. bunun sebei yada sebepleri ne olabilir? yardımlar için şimdiden teşekkürler
bugun motorumun hava filteresini ve bujisini temizledim hava filtresini açtıgımda hava filtresi olarak görev yapan sünger epeyce benzinliydi. bunun sebei yada sebepleri ne olabilir? yardımlar için şimdiden teşekkürler
scooter diil VESPA
Ya jiklen çekili kalmış ya da kompresyona çok bindirmişsin......
Normalde çalışmasında sorun varmıydı?.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
normal çalışmasında sorun yok ilk çalıştırma problem oluyordu ki bu da buji başı epeyce krumlanmıştı bu yüzdendi. kompressör fazlaca yaptırdıgım da dogru tespit. Helal olsun abii
scooter diil VESPA
rup geçmiş olsun nazar değdi herhalde pazar gününden sonrsa senin vespa'ya
Eksozundan üfle................
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
kompresyon yapıyosundur, cvt ise yüksek devirde gazı birden kesince kendi kendine kompresöre biniyodur, genelde benzin deği yağ olur bu durumda ama..
motor ne 2 zamanlıysa benzin olması çook normal..
GKN MOTORS
yahu ben de onu sormak için girmiştim foruma ve karşıma başlık çıktı şansa bak! dün sym mio100'ü 1000 bakımına götürdüm, hava filtresinde yağ vardı. ne alaka anlayamadım onu sorucaktım. tek sebebi bu mudur? zararı var mıdır?
arkadasla bazı scooter veya normal motosikletlerın hava filtresi (hava filtresi sunger olanların) etrafına ozellikle yağ sürülür... nedeni ise tozun sungere değıl yağ a yapışması böylece hava filtresi uzun sure temız kalır... dedıgım olayı yetkili servis olsun sadece servisler olsun motosikletin km bakımlarında yapıyo...
ι ωαѕ вσяη ωιтн ωяσηgℓу ωαу вυт ι мυѕт ℓινє
Buji fazla kurumluysa zengin karışım yapıyosun demektir. Yada hava filtren kirlenmiş demektir.
Eğer hava filtresine benzin doluyosa ya kompresyonda tepiyodur.
yada karışım zengin olduğu için tepiyodur.
Bir ihtimalde karbüratör şamandırsının iğnesi aşınmıştır. Motor durnca benzin akıtmaya devam ediyodur. Ya şamandırayı değiştireceksin yada benzini her durduğunda musluktan kapatacaksın
hava soğutmalı 4 zamanlı çinlilerdede yağ olur, oda kompresyondan,
sıcağında etkisi var tabi, terleme yapıyor..
GKN MOTORS
arkadaşım 2 zamanlı vespa sanırım, bu motorlarda geri tepme sorunu oluyor motor yıprandığında krank emme manifoldunu tam kapayamıyor ve sıkışan gaz karburatorden dışarı benzin atıyor bu filtreni dolduruyor bu jindeki kurum kalitesiz yağ yüzünden oluyor bu kurum küçük çiziklere neden olup vespayı öldürüyor geçmiş olsun.
Vespa Et4 4zamanlı bir motora sahip. Kompresyondan kaynaklanır genellikle hava filtresine yağ dolması.
bir ara aynı problemi bende yaşamıştım...
subap üst kapağı ile havafilitresi arasındaki hortumun (yada boru neyse artık) içindeki tek yönlü plastik parça (sadece havayı bırakması gereken ve subaplardaki yağın filtreye gitmesini engelleyen) yerinden çıkmıştı...hortumun içinde, boşta dolaşıyormuş.. onu yerine takınca problem kalmadı.. belki sizdeki problemde bunla alakalı olabilir...
arkadaslar bendede 2 t piaggio nrg var hava fıltresi benzin doluyor neden olabılır acaba yardımlarınızı beklıyorum tesekkurler .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)