Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

NGK Bujide problem!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    champıon buji ile NGK seri numaraları elbet farklı olacak. Benim söylemeye çalıştığım 7 numarada başka seçenek NGK IRIDIUM da yok.
    CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX. NGK SPARK PLUG CO.,LTD. NAGOYA JAPAN.
    Bu arada üstte yazdığım gibi sorun çözüldü arkadaşlar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    zakof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2007
    Şehir
    ayvalık
    Motosikleti
    honda nx4 falcon
    buji lerin topiği var arkadaşlar o topikte ngk bujilerin adresine girin hangi motora ne buji takılacak araştırın 250 lik motora iridyum buji takılırmı takılmazmı bakın.En iyisini motorun teknik tarifnamesi bilir.

  3. #23

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Şehir
    Gölcük/Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati
    Alo,
    C : 10mm civata disli capi
    R : resiztanli
    7 : isi degeri (yüksek perfosmansta direncini koruyabilen! 8 daha cok performans icin...)
    H : 12,7 civata disli boyu
    IX : iridyum orta elektrot
    buyinin bilirkisi sifresi...

    kolaygelsin

  4. #24

    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Today 50cc
    Hangi buji kodunu hatırlıyormusun.

    Buji aynı zamanda yanma odasındaki ısıyı bloğa iletir. Burada ısı değeri önemlidir. Yani 7 ise 7yi kullanmak gerekir.

  5. #25
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    daha önceki konularda yazdık resimde koyduk ama nafile demekki
    http://www.ngksparkplugs.com/techinf...ey.pdf#search=
    burda kodları yazıyor daha önceki konuda da NGK buji resmini koyduk rakamlarıyla alla alla ya
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  6. #26

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Yeniden sibob ayarı yapılması gereke bilir...

  7. #27

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Muttaki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun çift silindirli ise bişey olmaz, ama tek silindir motora iridyum buji ciddi hasarlar verir


    ben 30 km dır kullanıyorum ırıdyumu hatta zongsen 200 kullanan bır arkadas 1000 km devırdı hıc bır sey yok
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #28

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Şehir
    Gölcük/Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati
    Alıntı muratti_R1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski bujiyi tak birde öyle dene eğer eskiyi takınca sorun kalmazsa demek ki sorun iridyum bujideymiş dersin
    Slm,
    viceroy`un da tespit etdigi gibi; sorun bir buji degil! borudaki catlakliktan dolayi meydana gelen benzin-hava karisimdan!!

    Iridyum bujiderde cogunlukla iki zamanli motorlarda görülen bir problem ama 4 zamanlilarda da olan bir sorun! Karisimin bozuklugu, toprak elektrodun isolatorayagi ile gövde arasindaki nefesboslugundaki birikmeler sonucu meydana gelen derenc degerinin degismesi! Bagli olarakta isolatordaki malzeme asinmasi ve buji icerisinde bulunan iletgen cam eriginin bozulamasin yol acmasindan....
    Bu bujilerde karisim cok önemli....


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)