kendin zor be adamım ben başında durdum aklım karıştı valla niye kimse ustune almak istemiyor uyum sağlamayacağından dolayımı bizim burada ustalar gelsin parasını versin yeter diyor ellerinden gelse 2000 cc araba motoru takacak
sen mondial'imi yükseltmeyi düşünüyorsun
üzgünüm ama senin iş yatar gibime geliyor
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
yha zaten 100 kh mondial onu 125 lik yaptılarmı elden debriyjlı yapmaları gerekio yarı otomatik olurmu
müşteri - Bir sinek ilacı alabilir miyim?
satıcı - Sineğinizin nesi var acaba?
bilmem adamım o kadar bilsem ustaolurdum
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
gerek yok debriyaj taktırmaya eğer motorun gitmişse yeni motor taktırmak istiyorum diyosan 180yyyttttllll 100lüğü 125lik yapman için daha sonrada şnzımancıya gider35yytttllye 5. fitesi taktırırsın daha sonraaa rödajın bitincede ön dişlini 2artırdın mı o motor tek kişi 125 çift kişi 105der.biz mondial 100kh ın sadeceön dişlisini 16lık yaptık motorun hem çıkmadığı yer yok(2kişi 85+65=150kg)2kişi 90tek kişi115irahat görüyo sen bide motoru işleyip 125lik bide 5. fitesi taktırırsan tabikide motorun daha iyi olur(bizim burdaki şanzımancı kendisi 5. fitesi eklemişti fakat sizin usta şanzıman komple değişicek diyebilir 5fites bi şanzıman 100yyytttllll)(bu arada ön dişlinin fiyatı5ytl usta ile birlikte 7-8 ytlye taktırabilirsinyha zaten 100 kh mondial onu 125 lik yaptılarmı elden debriyjlı yapmaları gerekio yarı otomatik olurmu
arkadaşlar bende 110 ft yi 125 c.c yaptım ve subablar pistona vuruyo ne yapmam gerek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 ----------
silindiri değiştirdim benim motorun orj pistonun üstü düzdü şimdiki 125 c.c pistonu üstünde ovallik var pistondaki ovalliği alırsak sorun olur mu ? cevabınızı bekliyorum .
150 silindir takınca çok güzel oluyor ama kompile motoru ayırmanıza gerek yoktu o yuvayı bloğu ayırmadanda yapabilirdiniz silindirin bloğa geçen eteğinden almanız yeterliydi çünki ilerde 125 yapmak istediğinde olmayacak silindirden almış olsaydın hiç bir sıkıntı olmazdı bende yamaha servisiyim ybr lere agk lere kt lere sürekli böyle yapıyorum ve hiç birinde bir sıkıntı yaşanmadı yani anlayacağınız motoru üstünden almanıza gerek bile yoktu
en son tiger 250cc lik motorun 300 yapıldığını duymuştum ve oldukça randımanlı çalışıyormuş, yanlış hatırlamıyorsam yine kanuni atv300 un silindir, gömlek takımını takmışlar.
üstad bir sorum olucaktı size kt125e 150cc olarak hangi silindirler uyuyor çift boğazlı 150lik oluyorsa hangi markalar uyuyor uymuyorsa tek boğazlı 150lik oluyorsa hangi markalarındır belirtirseniz çok sevinirim .
silindir değişince karbüratörde değişiyomu yoksa meme değişimi veya ayarla oluyormu?
birde silindirin eteğinden derken silindirin dış çapındanmı alınıyor yoksa silindirin gövdeye girdiği yerin sonundan üzerindendemi alınıyo.
şimdiden teşekkür ederim.
birde k125e hangi yağ konması gerekir fabrikasyon ölçüsü nedir ve fabrikasyon sübap ölçüleri nedir..
saygılar...
basmayı değil durmayı düşünüyorsan eğer, anlaki gerçek motorcusun he bide her bindiğinde heyecanlanmıyorsan eğer eksik bişeyler var be dostum....
tam randımanlı performans ıcın karburator sılındır psıton takımı ust kapak degısımı gereklıdır dedıgınız ıslem ıcın,sorunuza gelırsek 150 cc sılındır kanunı uyum saglar,ust kapak ıse cıft bogaz cıkıslı yok ancak kendı kapagına torna ıslemı ıle 150 cc subaplarını caktırıp verım alınabılır.tek bogazlı 125 cc ust kapak 125 agk uyum saglar ancak eksoz manıfoldu goze alınmalı dnenmelıdır basta.karburatoru degıstırırsen daha ıyı olur memelerın yerıne.sılındırın dıs capından alınıyor bloga oturması ıcın, bloktan alınırsa sayet 125 e gerı cevırme ımkanı olmuyor.125 kt ye 1 kg yag yeterı kadar ıhtıyacını karsılar,subap ayar olculerı ozellıkler su yaz havalarında emme:0.10 eksoz:0.15 ınce ayarla yakalabılır.
verdiğiniz bilgiler için teşekkürler sağolun..
ama kanuni silindiri oluyo derken çift boğazlı yok diyosunuz kanuni 150 seyhanın silindiri olmuyomu birbirine çok benziyo değilse kanuninin hangi modeli uyuyor?
bu arada silindir kapağı yani sübap kısmı kendi silindir kapağı yeterli gelmiyormu alınan silindirin kapağımı gerekli?
yağ mevzuuda sormuştum ölçü olarak 20/10 veya 10^40 mı demek istedim fabrikasyon yağ numaraları yaz ve kış olarak yani..
sübap ölçüleri 0.10 0.15 yaz ayı ölçüleri ydi demi kışlık ayar nedir birde bunlar fabrikasyon ayarımıdır?
çok teşekkrler saygılar...
basmayı değil durmayı düşünüyorsan eğer, anlaki gerçek motorcusun he bide her bindiğinde heyecanlanmıyorsan eğer eksik bişeyler var be dostum....
kanunı 150-c modelı kt nın aynı tıpı kısacası sılındırı uyar,ust kapak yanı eksoz cıkısı olan yerı ıse denemedıgım ıcın yazmak ıstemedım tam net bılmıyorum ust kapagı farklılık varmı yokmu!subaplar da ıse 125 ve 150 arasında cok kucuk fark var buda ıcerı gıren yakıtta dısarı cıkan eksoz dumanında etkı gosterıcektır.yag konusu ıse yazın 15/40 kısın 10/40 ıdealdır.subap ayarları soledıgım ayarlar yaz ıcın,yazın subapların sıkı olmaması ıcın subapların hafıf bır ınce ayar ıle sıkırtılı calısması daha ıyı olucaktır.solemıs oldugum olculer farbrıka ayarı degıldır fabrıka ayarının cok az ustunde olculerdır,fabrıka olculerı ıse yapmak ıstersenız yınede soyleyeyım emme:0.8 eksoz :0.10 tabıkı bu ayar fıller cakısı ıle!
ya kardeşim ugrasmayın motorla biz ugrastık degmez elletmeyın satın zaten 150-200milyon paranız gidecek iyisini alın
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
şimdi nasıl oldu motorun gidişi viteslerde dişlilerde sorun yaşıyormusun ?
silindir piston takım halinde zaten kardeşim silindiri 150 cc pistonu 125 cc diye kim dediki 80 tl 100. 125. 150 lik silindir sekman piston hepsi birbirinin aynı hangisini istersen onu al
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)