ybr 125 için en kaliteli lastik tavsiyeniz
Reklamlar
-
bir araçta en önemli unsur lastiktir.misal benim 94 model düz kartalda mişlen lastik var.arabanın amortisörlerinde olmayan performans ve yol tutuş sağlıyor.
ben de aldığım ybr ye en kalite lastik takmayı düşünüyorum.mişlende motor lastik olayı yok sizce en kaliteli lastik hangisi.
not zaten ucuz motor deyip geçmemek gerek ben bu motoru yeni aldım en az 2 sene kullanıcam titremeyi azaltıp yol tutuşu arttıracak kaliteli lastik takmak istiyorum.
tavsiyeler için şimdiden teşekkürler.
bir de dubleks ve şambrel olayına ayrıntı getirirseniz sevinirim.hangisi daha iyi olur.
Reklamlar
-
bende lastik olayına takıldım orjinaller ınanılmaz kayıyor en ufak bir su veya kum da hem ön hem arka kayıyor.
fiyat performans olarak duro lastiklerini tavsiye ederim
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
ben IRC marka arka lastik kullanıyorum.çok memnunum.yol tutuşu çok iyi.
-
metzeler me22 yetrlidir ön arka 90 ytlye bulursun
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
Süper Moderatör (BBRR)
jantın şambriyelli lastiğe göre ise mecbur şamriyelli alacaksın .. her iki tür lastiğinde avantajları ve dezavantajları var. metzeller öneririm benim bildiğim en iyi lastik , eğer bulamassan dunlop oda yoksa michelin .. bu benim şahsi sıralamamdır .. goodyearı seven var pirelliyi seven var ama bence metzeller in deneyimi tartışılmaz...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
jantlar standard metal olanlardan(yani telli değil.)hani şu üç kalın metal eklemli olandan.uzun yola çıkacam motoru şehirde sürmeyeceğim.uzun yolda beni yormayacak ve patlamalarda sorun çıkartmayacak bir şey lazım.dubleks alıp yanımda şamyelle mi gezeyim ne dersiniz(gerçi dubleks olunca sübaptan dolayı şamyelleri takamam di mi?)
1.üstündeki lastikler(yani sakura )hala sağlam.ben motoru 2 sene problemsiz olsun diye değiştirmeyi düşünüyorum fikrim doğru di mi sizce de?
2.michelin ile metzer arasında kaldım siz hangisini önerirsiniz.
michelin in motor için olanı var mı(yani ybr için).
3.ankarada nereye bakayım?
-
ben arkaya 100/90/18 (dubleks) duro taktım..
yol tutuşu çok güzel ama yumuşak hamurlu çabuk eriyor..
ama metzelerden şaşma derim..
[I]Sen varken reklama gerek yok...[/I]
-
bart1969 adlı üyeden alıntı
jantlar standard metal olanlardan(yani telli değil.)hani şu üç kalın metal eklemli olandan.uzun yola çıkacam motoru şehirde sürmeyeceğim.uzun yolda beni yormayacak ve patlamalarda sorun çıkartmayacak bir şey lazım.dubleks alıp yanımda şamyelle mi gezeyim ne dersiniz(gerçi dubleks olunca sübaptan dolayı şamyelleri takamam di mi?)
1.üstündeki lastikler(yani sakura )hala sağlam.ben motoru 2 sene problemsiz olsun diye değiştirmeyi düşünüyorum fikrim doğru di mi sizce de?
2.michelin ile metzer arasında kaldım siz hangisini önerirsiniz.
michelin in motor için olanı var mı(yani ybr için).
3.ankarada nereye bakayım?
bir soru daha eklemek geldi aklıma.ben zaten yumşak hamur düşünüyordum.yumşak hamur çabuk erir dedğiniz gene sakin şekil sürüşte 25-30 bin yapar dimi?(yoksa 5000 km de erimez dimi bu meret.).sonuçta 2 yılda daha fazla km yapılmaz herhalde.
-
Kaliteli lastik istiyorsan Dura'dan uzak durmanda fayda var. Senin jant ölçülerine göre var mı bilemem ama michelin, metzeler veya dunlop iyi seçenekler. Ama şunu unutma bunlar güvenebileceğin lastik markaları sadece. Herbirinin farklı amaçlara göre dünya kadar seçeneği var. Yumuşak lastikler (elinle bastırarak bunu hissedebilirsin) kuru zeminde iyi yol tutar ama çabuk aşınır. Olukları derin ve çok olanlar yağışta daha iyidir. Yurtdışı lastik testlerinde ek olarak kirli yol, bozuk yol, arazi performanları da test ediliyor. Sonuç şu ki seçim zor iş ama önce hangi koşulda yol tutuşu maksimum istediğine karar verip detayına odaklanman uygun olur.
bart1969 adlı üyeden alıntı
bir soru daha eklemek geldi aklıma.ben zaten yumşak hamur düşünüyordum.yumşak hamur çabuk erir dedğiniz gene sakin şekil sürüşte 25-30 bin yapar dimi?(yoksa 5000 km de erimez dimi bu meret.).sonuçta 2 yılda daha fazla km yapılmaz herhalde.
Yapmaz Otomobil lastiği gibi düşünmeyin. Sert lastik bile 30 bin Km yapmaz. 10.000 km ortalama düşün.
-
12 Temmuz 2007, 00:46
#10
arkadaşlar ben toprak yolda kullancağım. motoru yeni aldım üstündeki lastik eski. çok kayıyor. hangi lastiği almalıyım. ve fiyatı nedir acaba
birde bu ybr lerin alım satımına ne kadar para gidiyor. benimki 2004 model.daha alım satım yapmadım.
beyaz yanak lastiklerde nasıl durur. cantları gri renkte.ya da ne tür aksesuar önerirsiniz.
yardımcı olursanız sevinirim.
-
12 Temmuz 2007, 01:09
#11
Motorun üzerinde gelen lastikler en adisi ama 30.000 Km'lik YBR 125 deneyimimde kesinlikle en hızlısı.Kaliteli lastik olarak Metzeler ya da Pirelli'nin YBR 125'e uygun dublex lastiği olan MT65 modelini öneririm.Biraz ağır geliyor motora ama yol tutuşu inanılmaz derecede kaliteli oluyor ve frene yüklendiğiniz anda hiç bocalamadan gayet güzel duruyor.Uzun yol için üzerindeki lastiğe bir şey diyemem ama Inoue marka takmıştım vakti zamanında ve Konya ovasında öyle ısınmıştı ki anlatamam.50 ton yükün altındaki kamyon lastiği bile o kadar ısınmaz eminim.Onun için ya Pirelli ya da Metzeler'i şaşmamak lazım derim...
-
12 Temmuz 2007, 01:14
#12
1.dubleks mi alayım yoksa şamyele devam mı?yani dubleks alıp şamyelle kullansam ne olacak ki?patlayınca köpük basar tamirciye kadar giderim,çukura düşünce de jant ince ama içte şamyel var hava felan inmez.olmaz mı?yoksa dubleks şamyelli kullanınca köpük işe yaramaz mı?
2.michelinler çok pahalı gibi geldi genel fiyatlarını görünce tanesi 100 euro ve üstü(2 si nerden baksan 400 ytl felan).metzeler neredeyse yarı fiyat gibi geldi.doğru mu?michelin çok daha fazla mı kaliteli?yoksa satış stratejisi problemi mi?
3.valla 10.000 km gözüme az geldi.2 seneliğine o tip bişey alsam eskiycek diye binemem valla.yol tutuş açısından her tür asvaltta yumşak iyi değil midir(hem motor uzun yolda daha az titrer belki).yoksa kullanımda sert ile fark etmez sert al 2 sene rahat kullan fazla da pahalı olmaz mı dersiniz?
4.fiyat ve model olarak benim motora uyar gibi geldi de şu lastikler nasıl(100 euroluk fiyatlardan sonra dandik bir lastik olmasın kdv dahil 24 euro)
http://www.motogiyim.com/main/produc...D=91&cat_ID=21
-
12 Temmuz 2007, 11:41
#13
kardeşim sana söylediğim gibi metzeler me22 dubleks olanıda var hamuru yumşak yol tutuşu mükemmel ben taktım 8000 km oldu ama tık yok ve hala çok kaliteli aşınma görünmüyor,taktığında virajda yatır anlayacaksın ısrarımın sebebinilinkteki lastik benim söylediğim lastik 10 numara
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
12 Temmuz 2007, 21:00
#14
sorularım tam cevaplanmamış.
1.tubeless lastiği şamyalle kullanmak yani:
patladığında lastiği sökmeden direkt hava basıp tamirciye gitmek mümkün mü?
2.daha pahalı bir lastik almak daha iyi mi dir?
3.metzeller neden michelinden daha ucuz?
4.ankarada bu lastikler nerede satılıyor(michelin ve metzeller).
5.arkadaşın dediği lastik ile diğer lastikler arası neredeyse 6 kat fiyat farkı var.bunun anlamı ne?o lastiklerle sakuralar arası çok büyük fark mı var ki yamaha bu kadar ucuzuna kaçmış.
-
12 Temmuz 2007, 23:28
#15
dubleks lastiğe şamrel takılmaz,fiat konusuna bişey diyemem ama michelinin vukuatları bulunmakta 2.3gün önce forumda karşılaşmıştım,o yüzden metzeler,sakuramıdır nedir çinde daha ucuz ondan dır derim
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
13 Temmuz 2007, 00:19
#16
bart1969 arkadaşım yaklaşık 1,5 yıl 2004 model YBR125 kullandım...aldığımda üstündeki çin malı lastikleri yerde tükürük görse kaydığı için 1 ay gibi kısa bir süre sonra metzeller dublex lastik taktırdım...motorun yol tutuşu ciddi anlamda değişti ve 1 seneden fazla gönül rahatlığıyla motoruma bindim...sanada tavsiye ederim...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
14 Temmuz 2007, 04:29
#17
http://www.motogiyim.com/main/produc...D=91&cat_ID=21
Bu lastik tam Bizim Ybr lere uyanlardanmı Metzeler ME 22 90/90 - 18 Lastik bu ebat birde bu lastik dublexmidir acaba
bende taktırmayı düşünüyorumda
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
-
14 Temmuz 2007, 10:19
#18
bu bizim motorlar rüzgardan çok etkileniyo lastiktende kaynaklanır mı?
bide bunu deneyen oldu mu?
http://www.motogiyim.com/main/produc...ID=0&cat_ID=70
-
14 Temmuz 2007, 10:39
#19
heralde metzeller
-
14 Temmuz 2007, 10:57
#20
Yapmaz Otomobil lastiği gibi düşünmeyin. Sert lastik bile 30 bin Km yapmaz. 10.000 km ortalama düşün.
önceki motorumda (2004 gs500) orjinal gelen bridgestone battlax lastikleri yaklaşık 30.000 km kullandım,motoru sattığımda da tamamen bitik değildi,şimdi 2005 fazer 600 kullanıyorum yaklaşık 15.000 km de,onunda lastikleri bridgestone battlax ve kanımca en az 20.000 kmyi görecek,yani dostum yanlış anlama ama bu lastik ömrü de diğer bir çok aksam gibi direkt olarak kullanıma bağlı olarak çok değişiyor ve bridgestone gibi dunlop gibi nispeten sert hamurlu bir lastik kullanıyorsan 30.000 km hayal değil,ama özellikle 600cc üstü bir race kullanıyorsan biraz da agresif olarak kullanıyorsan yumuşak hamurlu bir lastiği 5000 km de bitirebilirsin.
YBR 125 için tavsiyem daha önce kullandığım için metzeler me22 dir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)