ybr 125 için en kaliteli lastik tavsiyeniz
Reklamlar
-
arkadaşlar hepinize metzeler marka lastiği tavsiye ederim yalnız ömrü kısa 10000 km civarı ben ybr marka motorumu yeni aldığımda sürekli lastik patlıyordu 1 ay sonra bu lastikleri taktım yol tutuşu mükemmeldi fiyatı yaklaşık 40-60 avro olması lazım. 10000 km kullandım daha sonra maliyet yüksek geldi biraz 35-40 dolar civarı pirelli taktım. tabi tüm bu laztikler dublex.
Farınızda Yolunuzda Açık Olsun:cat:
Reklamlar
-
micheli,nin aynı desenli lastiğini 1.5 senedir kullanıyorum. ıslak yolda gayet iyiler. sanırım seçimim bunlar olacak.
-
ben prelli kullanıyorum gayet güzel hem fiyat uygun 125 tl çift i...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
michelen tercihimdir.. sadece ybr için değil tüm motorlu taşıtlar için olumlu bi lastik.. feyizoglunda ön-arka 200 tl bende alacağım
-
Kesinlikle MİCHELİN Pilot Sporty. Michelını tak, viraj tadını, fren mesafesinin kısalması, sana verdiği güvenin tadını çıkar.
Fiyat 190-200 arası. Fakat kurusu kurusuna hakeder. Dizimi yere değirmeme ramak kaldı :D
Mustafa ÇAKMAK A rh(-) Suzuki GSR 600
-
Arkadaşlar 2012- YBR 125'e aşağıdaki gibi dişli lastik takmak istiyorum işte bu noktada bana; Ön (2.75-18M/C (42P)) ve arka lastik (90/90-18M/C (57P)) için önerileriniz ne olur birde bu ölçüler dışında sorunsuz uyuşabilecek arazi tipi lastik markası / modeli ve ölçüleri ne olabilir ?
http://www.islandrentals.ph/wp-conte...olor_red01.jpg
http://www.boholmotorcycles.com/wp-c...le-rentals.jpg
-
lastikte metzeler'den sasmayacaksin gerisi fasa fiso
-
ymhybr125 adlı üyeden alıntı
bu kadar dişli değil ama ben yeni aldım memnunum tavsiye ederim
http://www.anesmotor.com/?urun-1385-...rka-Takim.html
-
fat280 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler kardeşim şimdiye kadar aldığım linkli, fotolu ve tecrübe edilerek verilmiş en net tavsiye bu! Eyvallah...
Fakat gördüğüm kadarıyla forumun genelinde pirelli marka olarak pek tasvip edilmiyor ancak kalitesiyle anılan metzeler ve michelin'in dişli modellerinin ybr 125 e uydurulup, uydurulamayacağına dairde bir netlik yok. Net'te birkaç yerde ise bunu http://www.motosikletim.com.tr/urun/...-enduro-1.aspx veya bunun gibi http://www.oponeo.com.tr/lastikleri/metzeler-enduro-2 netice itibariyle orjinal lastik ölçülerinden farklı (18 değilde 19, 21 gibi ) lastik kullandığını anlatanlar jantları mı değiştiriyorlar, bu iş nasıl olabiliyor ? Şayet öyle ise dişli lastik kullanmak amacıyla ybr 125'te ( en zararsızından ) yapılabilecek jant değişikliği için kabul edilebilir jant ölçüleri, modeli / markası ne olabilir?
Saygılar...
-
...Ve o lastikler ile örneğin buraya : http://3.bp.blogspot.com/-__RRtgZaGL...0/IMG_2026.JPG tırmanabilirmisin ?
-
ymhybr125 adlı üyeden alıntı
Tırmanamazsın.
Ybr nin gücü yetmiyor böyle yerlere tırmanmaya.Ben şehir içinde kaliteli asfaltı olan buna benzer bir kaç yokuş biliyorum.Oraya bile tırmanamıyor tek kişi.
Eskiden yazları denize gittiğim bir yer vardı.Son birkaç yüz metresi toprak yoldan dik bir yokuştu.Orada defalarca uğraşmama rağmen çıkamamıştım.Motoru orada bırakıp yürüyerek gidiyordum.Ancak öncesinde düz bir yol varsa hız alabileceğin, tam gaz gelip o şekilde belki çıkabilirsin.Aksi durumda çıkamıyor ybr.
Bir de şunu eklemek isterim.Bende geçmişte ybr için dişli lastik aramıştım.Sonra arazideki debelenmelerden edindiğim fikirle vaz geçtim.Yukarıda anlattığım gibi olay sadece lastikte bitmiyor.Ybr'nin vites kutusu dişli oranı dik yokuşlar için yetersiz kalıyor.Ancak zincir dişlilerini değiştirirsen biraz fark edebilir.Bu bir yana amortisörleri de uygun değil.Bir kros motor için normal olan yolda amortisörleri tak tuk diye tam kapanarak vuruntu yapıyor.Zaten o yüzden motorları arazi motoru commuter vs. diye ayırıyorlar.Özetle amacın ybr'yi arazide kullanmak ise pek verim alamazsın.Çok yavaş şekilde gidersin elbette ama tadı olmaz.Ben arazide kros motor da kullandım.İnan çok fark var.Büyük lastik, uzun amortisör aralığı ve 1. vitesteki düşük hız yüksek tork büyük fark yaratıyor.Ybr nin boğulup kaldığı yokuşta kros motor altından fırlayıp gidecek gibi oluyor.
Yinede aklına koyduysan pirelli'ler en azından desen olarak iş yapar gibi görünüyor.Bir de irc kış lastiği diye bir şey çıkardı.Belki bu başlıkta linki vardır ben okumadan bodoslama girdim, ona da bir bak istersen.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...s-lastigi.html
-
Dişli lastik neden?
Enduro değil commuter kullanıyosun bence diş oranına çok fazla takılmayın asfaltta rahatsızlık dahi verebilir.
Benim tavsiyem unilli olacaktır tam fiyat performans ürünü,makinalarımız racing değil pistte kulanmayacağız o nedenle alt segmentte belli stnadartların üstünde fark çok hissedilemeyecektir markalar arasında.
Buyrun;
http://www.rialli.com/urunler/motors...ss-dis-lastik/
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
Yukarıda bahsettiğim irc kış lastiğini buldum.Ön 48 lira arka 57 lira. Lastik kodu nr 50.
http://www.irclastik.net/urun.asp?ko...&anakategori=7
Ben şu anda mb 79 kullanıyorum, bir şikayetim yok.
-
Bahsetmiş olduğunuz IRC NR-50 kış lastiğini Yıldız Ticaret'ten ön+arka 150 TL (70+80) aldım. Şu an için desen düzeni olması gerektiği biçimde takıldığı halde ön lastiğin ıslak-çamurlu zeminde ayaklara, pantolon paçalarına sıçratma yapmasından başka ( Sizce sebebi nedir ? ) herhangi bir olumsuz durum söz konusu değil.
http://www.yildizticaret.com/pro/233...SS-KIS-LASTIGI
http://www.yildizticaret.com/pro/243...SS-KIS-LASTIGI
-
ymhybr125 adlı üyeden alıntı
bende sana gösterdiğim pirelliden aldım çok memnunum yol tutuşu güzel virajlara bile korkmadan giriyorum hayırlı olsun lastiklerin
-
Güle güle eskit.
Paçalara su sıçratma ybr de ben aldığımdan beri var.Kendi sakura lastikleri de sıçratıyordu.Senin daha önce kullandığın lastikte yokmuydu?Ybr scooterlar gibi değil, lastikle ilgisi yok o sıçratmanın.Motorun tasarımı öyle.Neyi takarsan tak sıçratır.
Bu arada ben fiyat diye lastiğin devam eden kodunu yazmışım daha önce, şimdi fark ettim. Fakat "TL" diye kod mu olur yahu?
-
fat280 adlı üyeden alıntı
bende sana gösterdiğim pirelliden aldım çok memnunum yol tutuşu güzel virajlara bile korkmadan giriyorum hayırlı olsun lastiklerin
jawa adlı üyeden alıntı
Güle güle eskit.
Paçalara su sıçratma ybr de ben aldığımdan beri var.Kendi sakura lastikleri de sıçratıyordu.Senin daha önce kullandığın lastikte yokmuydu?Ybr scooterlar gibi değil, lastikle ilgisi yok o sıçratmanın.Motorun tasarımı öyle.Neyi takarsan tak sıçratır.
Bu arada ben fiyat diye lastiğin devam eden kodunu yazmışım daha önce, şimdi fark ettim.
Fakat "TL" diye kod mu olur yahu?
Bir çiftte onlardan http://www.yildizticaret.com/pro/243...TUBLESS-LASTIK + http://www.yildizticaret.com/pro/243...TUBLESS-LASTIK almayı düşünüyorum. İlgi, tavsiye ve yardımlarınız için her ikinize de teşekkür ediyorum arkadaşlar...
-
12 Ağustos 2012, 15:36
#58
arkadaşlar yeni aldığım 2012 ybr motorumla üstündeki çin malı lastiklerle mıcırlı yolda nasıl olduğunu anlamadan bir anda savruldum. motor bir yana ben bir yana uçtuk. lastikleri değiştirmek istiyorum haliyle. metzeler m22 önerilmiş. araştırdım lakin fiyatla ilgili bişey bulamadım. yardımcı olabilir misiniz? bir de bu marka-model pahalıdır, gücümü aşar diye de başka marka önerebilir misiniz? açıkçası IRC bana çok güven vermiyor. michelin bu konuda nasıldır?
-
12 Ağustos 2012, 18:20
#59
Takipteyim bende cardura , bugünkü yağmurda bayır aşa inerken kaydıgını farkettim, motor 2012 ybr , virajlarıda rahat dönemiyorum tirsiyorum
-
12 Ağustos 2012, 18:46
#60
Acemisiniz acemi Benim Mondial 125MX commuter tarzı motorumda orjinalinde Yuanxing lastikler var (2.75-18, 3.00-18) çok da mennunum hiç kaymıyor, yağmurda da dikkat etmek şartıyla yol tutuşu yeterli.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)