korayim özetliyorum eğer ön 15 arka orijinal olursa 1 viteste devir çok düştüğü için güzel kalkış yaptırmaz bu kesin..ancak 90 üstü giderken motor istediğin gibi rahatlayacak bu da kesin..ama arkayı değiştirip ön 14 arka 43 iken hem devir düşecek motor inlemeyecek 90 km üstünde..hem de 1 viteste ve ara devirlerde öne 15 dişli takmaktan daha tepkili olacak motorumuz..yani önle oynamak motoru da yoracak ama arkayı küçültmek zincirın esnemesi ile beraber hem motoru yormayacak hem de 90 km üstünde devri bize yetecek kadar düşürecek..
o kadar tablo koyduk.. İnsanlar incelesin hataya düşmesin ... hangisi motoru rahatlatacaksa onu taksınlar..
bende tatmin olursam takacağım.. dün geceden beri konuşuyoruz ama bir türlü tatmin olmadım..sorularımın cevabını alamadım.son olarak sana sorayım bari..
1- motor ömrümü etkiler mi
2- 100 km hızla giderken motor çıldırıyor gibi bağırıyor bunun devrini düşürebilirmiyim
abi haklısın birde aklımdayken diyeyim motordan motora fark oluyor bak neden dersen gs500 ü olan bir abi vardı ybr sürdü orjinal birde benim motoru sürdü 15 dişlili senin motor daha seri diyor dedim abi önü birde 15 valla iyi diyordu motordan motora farkda olabilir
bu arada kardeş cbf150 li bir abi ile kalkış yapıyorduk ışıkda aynı kallkıyorduk hemen hemen benim motorda bir gariplik var galiba
korayim seninle ben hafifız arkaya da artçı almıyoruz..öne 15 takınca kıl adamlar olduğumuz için rampada tadımız kaçacak..arkaya 43 takınca hem düşük devirdeki ataklığımız 15 dişlideki gibi çok fazla değişmeyecek hem de yüksek devirde hızımız bi parça artacak ve motor deli gibi inlemeyecek rahat çalışacak..yani arkaya 45 yerine 43 takmak aynı anda öne 14 yerine 14buçuk arkaya da 45 yerine 44 dişli takmak gibi olacak tam ara değerleri veriyor yani..bu değerlerde bizim gibi kullanıcıların düşük hızlarda ataklik konusunda tadını kaçırmadan yüksek hızlarda da bağırmadan rahatca yol almamızı sağlayacak ve bunu motoru ve baskı balatayı zorlamadan yapıcaz moruk
öne dokunmuyoruz kanka arkaya 43 her türlü evet hatta 4ever diyorum kanka fuara gelcen mı gelince ben değiştiririm ya kolay o iş burdan ucuza alırız dişlileri
uzun vadede zararı olmaz sürekli dur kalk yapan paketci değilız ki biz baskı balatamızı hiç zorlamayacağız derdimiz yalnızca 100 km hızla giderken motorun inlemesini engellemek bunu ön dişliyi 15 ve 16 yaparak da elde ederiz ama rampadaki gidişini değiştirmeden yapmak önemli olan moruk..yeni cbflerin arka 43 değil mi?
benim usta arkadaş var dur onu arayayım bir de ona sorayım o iyice kurdu bu işin..
arkadaşım sen kendi motorundan hoşnut değilsen o senin sorunun benim motorumun ön dişlisi 16 ve ben sonderece memnunum uzun yolda hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde 120 den aşağı düşmüyor ama benim derdim hızlı gitmek değil geze geze gitmek olduğundan sorun olmuyor bu motorun en ideal süratide 80 ile 90 arası herkez uzman kesiliyor varsa bildiğiniz uyguladığınız bir şey paylaşırsınız yok paylaşacağınız birşey yoksada sükut altındır deyip susarsınız ha buarada sizi kimkokladı anlayamadım ???
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
koray kötü haber moruk istersen nosunu vereyim sen bi konuş..o bizim ne amaçla istediğimizi biliyordu daha önceden konuşmuştum..sen hiç arkayla uğraşma yüksek süratte devrin düşer ama torku da düşürürsün 5 yerine devirlensin diye 4e çekip gaza yuklenicen bu sefer çok yakacak deviri yükseltmek senı zorlayacak diyor..öne 16 hatta 17 tak ama arkayı düşürme diyor..yani 15 ya da 16 işini fazlasıyla görür sen kağıda değil bana güven diyo bide benim hayatım kadar ybr cbf geçmiş elinden ben de tamam abi dedim kanka
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)