Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Dişli hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #61
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Drur bakalım Fatihim , ordinaryus durmuş tabloları inceliyor..Şimdi bize bilgi verir
    versin abi ben kullanıyorum zaten benim kararım değişmez isterseniz size videoda çekerim motorun sesini devrini görmek isterseniz gidişinide


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    korayim özetliyorum eğer ön 15 arka orijinal olursa 1 viteste devir çok düştüğü için güzel kalkış yaptırmaz bu kesin..ancak 90 üstü giderken motor istediğin gibi rahatlayacak bu da kesin..ama arkayı değiştirip ön 14 arka 43 iken hem devir düşecek motor inlemeyecek 90 km üstünde..hem de 1 viteste ve ara devirlerde öne 15 dişli takmaktan daha tepkili olacak motorumuz..yani önle oynamak motoru da yoracak ama arkayı küçültmek zincirın esnemesi ile beraber hem motoru yormayacak hem de 90 km üstünde devri bize yetecek kadar düşürecek..

  3. #63
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    versin abi ben kullanıyorum zaten benim kararım değişmez isterseniz size videoda çekerim motorun sesini devrini görmek isterseniz gidişinide
    o kadar tablo koyduk.. İnsanlar incelesin hataya düşmesin ... hangisi motoru rahatlatacaksa onu taksınlar..
    bende tatmin olursam takacağım.. dün geceden beri konuşuyoruz ama bir türlü tatmin olmadım..sorularımın cevabını alamadım.son olarak sana sorayım bari..
    1- motor ömrümü etkiler mi
    2- 100 km hızla giderken motor çıldırıyor gibi bağırıyor bunun devrini düşürebilirmiyim

  4. #64
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önü 15 yapsak nasıl olur
    ön dişliyle hiç oynamayın bence arkayı 44 yada 43 ki 44 daha iyi olur yapın yeter ön dişliye 15 yaparsanız gaza bastığınızı anlamayacak kadar torku düşer 8.7 falan olur tork

  5. #65
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    korayim özetliyorum eğer ön 15 arka orijinal olursa 1 viteste devir çok düştüğü için güzel kalkış yaptırmaz bu kesin..ancak 90 üstü giderken motor istediğin gibi rahatlayacak bu da kesin..ama arkayı değiştirip ön 14 arka 43 iken hem devir düşecek motor inlemeyecek 90 km üstünde..hem de 1 viteste ve ara devirlerde öne 15 dişli takmaktan daha tepkili olacak motorumuz..yani önle oynamak motoru da yoracak ama arkayı küçültmek zincirın esnemesi ile beraber hem motoru yormayacak hem de 90 km üstünde devri bize yetecek kadar düşürecek..
    yani sonuç olarak arka 43 T takıyoruz öyle mi durmuşum

  6. #66
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kadar tablo koyduk.. İnsanlar incelesin hataya düşmesin ... hangisi motoru rahatlatacaksa onu taksınlar..
    bende tatmin olursam takacağım.. dün geceden beri konuşuyoruz ama bir türlü tatmin olmadım..sorularımın cevabını alamadım.son olarak sana sorayım bari..
    1- motor ömrümü etkiler mi
    2- 100 km hızla giderken motor çıldırıyor gibi bağırıyor bunun devrini düşürebilirmiyim
    abi haklısın birde aklımdayken diyeyim motordan motora fark oluyor bak neden dersen gs500 ü olan bir abi vardı ybr sürdü orjinal birde benim motoru sürdü 15 dişlili senin motor daha seri diyor dedim abi önü birde 15 valla iyi diyordu motordan motora farkda olabilir

    Alıntı ReiZzZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyle hiç oynamayın bence arkayı 44 yada 43 ki 44 daha iyi olur yapın yeter ön dişliye 15 yaparsanız gaza bastığınızı anlamayacak kadar torku düşer 8.7 falan olur tork
    bu arada kardeş cbf150 li bir abi ile kalkış yapıyorduk ışıkda aynı kallkıyorduk hemen hemen benim motorda bir gariplik var galiba

  7. #67
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı ReiZzZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyle hiç oynamayın bence arkayı 44 yada 43 ki 44 daha iyi olur yapın yeter ön dişliye 15 yaparsanız gaza bastığınızı anlamayacak kadar torku düşer 8.7 falan olur tork
    bizim şenol abi 16 taktı ve çok mutlu.motoru ybr 125 esd ...120 ye sabitliyor gezerken, ama süremedim bakalım bi ara uzun yolda alıp deneyeceğim

  8. #68
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    korayim seninle ben hafifız arkaya da artçı almıyoruz..öne 15 takınca kıl adamlar olduğumuz için rampada tadımız kaçacak..arkaya 43 takınca hem düşük devirdeki ataklığımız 15 dişlideki gibi çok fazla değişmeyecek hem de yüksek devirde hızımız bi parça artacak ve motor deli gibi inlemeyecek rahat çalışacak..yani arkaya 45 yerine 43 takmak aynı anda öne 14 yerine 14buçuk arkaya da 45 yerine 44 dişli takmak gibi olacak tam ara değerleri veriyor yani..bu değerlerde bizim gibi kullanıcıların düşük hızlarda ataklik konusunda tadını kaçırmadan yüksek hızlarda da bağırmadan rahatca yol almamızı sağlayacak ve bunu motoru ve baskı balatayı zorlamadan yapıcaz moruk

  9. #69
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    korayim seninle ben hafifız arkaya da artçı almıyoruz..öne 15 takınca kıl adamlar olduğumuz için rampada tadımız kaçacak..arkaya 43 takınca hem düşük devirdeki ataklığımız 15 dişlideki gibi çok fazla değişmeyecek hem de yüksek devirde hızımız bi parça artacak ve motor deli gibi inlemeyecek rahat çalışacak..yani arkaya 45 yerine 43 takmak aynı anda öne 14 yerine 14buçuk arkaya da 45 yerine 44 dişli takmak gibi olacak tam ara değerleri veriyor yani..bu değerlerde bizim gibi kullanıcıların düşük hızlarda ataklik konusunda tadını kaçırmadan yüksek hızlarda da bağırmadan rahatca yol almamızı sağlayacak ve bunu motoru ve baskı balatayı zorlamadan yapıcaz moruk
    tamam kanka evet bu konuda sana güveniyorum..
    arkayı 43 yapalım , olmadı değişiriz çok büyük bir para değil..ama önemli olan motora zarar vermesin uzun vadede.. bu konuda ne düşünüyorsun

  10. #70
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    öne dokunmuyoruz kanka arkaya 43 her türlü evet hatta 4ever diyorum kanka fuara gelcen mı gelince ben değiştiririm ya kolay o iş burdan ucuza alırız dişlileri

  11. #71
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öne dokunmuyoruz kanka arkaya 43 her türlü evet hatta 4ever diyorum kanka fuara gelcen mı gelince ben değiştiririm ya kolay o iş burdan ucuza alırız dişlileri
    cumartesi fuardayım kanka.. sen ne zman geleceksin?
    bide bizim ustalara sorarım takarken tamam derlerse tadından yenmez
    kağıt üzerinde beşiktaş iyi ama galatasaray atladı o muhabbet yani

  12. #72
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    uzun vadede zararı olmaz sürekli dur kalk yapan paketci değilız ki biz baskı balatamızı hiç zorlamayacağız derdimiz yalnızca 100 km hızla giderken motorun inlemesini engellemek bunu ön dişliyi 15 ve 16 yaparak da elde ederiz ama rampadaki gidişini değiştirmeden yapmak önemli olan moruk..yeni cbflerin arka 43 değil mi?

  13. #73
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun vadede zararı olmaz sürekli dur kalk yapan paketci değilız ki biz baskı balatamızı hiç zorlamayacağız derdimiz yalnızca 100 km hızla giderken motorun inlemesini engellemek bunu ön dişliyi 15 ve 16 yaparak da elde ederiz ama rampadaki gidişini değiştirmeden yapmak önemli olan moruk..yeni cbflerin arka 43 değil mi?
    43 ama bağırıyo ben 42 yaptım rahatladı

  14. #74
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun vadede zararı olmaz sürekli dur kalk yapan paketci değilız ki biz baskı balatamızı hiç zorlamayacağız derdimiz yalnızca 100 km hızla giderken motorun inlemesini engellemek bunu ön dişliyi 15 ve 16 yaparak da elde ederiz ama rampadaki gidişini değiştirmeden yapmak önemli olan moruk..yeni cbflerin arka 43 değil mi?
    aynen kanka bravo sana boşuna ordinaryus demiyorum
    apaçi durmuş

  15. #75
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    benim usta arkadaş var dur onu arayayım bir de ona sorayım o iyice kurdu bu işin..

  16. #76
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi haklısın birde aklımdayken diyeyim motordan motora fark oluyor bak neden dersen gs500 ü olan bir abi vardı ybr sürdü orjinal birde benim motoru sürdü 15 dişlili senin motor daha seri diyor dedim abi önü birde 15 valla iyi diyordu motordan motora farkda olabilir



    bu arada kardeş cbf150 li bir abi ile kalkış yapıyorduk ışıkda aynı kallkıyorduk hemen hemen benim motorda bir gariplik var galiba
    cbf kullanan kaldıramamış yakın olsak görüşürdük

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim şenol abi 16 taktı ve çok mutlu.motoru ybr 125 esd ...120 ye sabitliyor gezerken, ama süremedim bakalım bi ara uzun yolda alıp deneyeceğim
    doğru hızı artar ama bence tork önemli

  17. #77
    ghostcorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul/Beykoz
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 esd '11
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burda işi cıvıtan sensin. ybr moktan falan diye yazan sensin. pisleyende sen oldun. ybr ye dişli takmak kadar kötü bir fikir duymadım. dişli takılacak motorlar var onlara lafım yok. ybr nin dişlileri ni mühendisler zaten yerli yerince takmış. daha dişliler ağır geliyor. bunu bilemiyecek kadar az bildiğin ortada
    ybr aldıysan çözümü yok bunu böyle seveceksin.
    bu arada insanlar konuşa konuşa hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşır.
    arkadaşım sen kendi motorundan hoşnut değilsen o senin sorunun benim motorumun ön dişlisi 16 ve ben sonderece memnunum uzun yolda hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde 120 den aşağı düşmüyor ama benim derdim hızlı gitmek değil geze geze gitmek olduğundan sorun olmuyor bu motorun en ideal süratide 80 ile 90 arası herkez uzman kesiliyor varsa bildiğiniz uyguladığınız bir şey paylaşırsınız yok paylaşacağınız birşey yoksada sükut altındır deyip susarsınız ha buarada sizi kimkokladı anlayamadım ???
    -Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))

  18. #78
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim usta arkadaş var dur onu arayayım bir de ona sorayım o iyice kurdu bu işin..
    hadi yaz bekliyorum kanka... kursa gidiyorum şimdi

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    koray kötü haber moruk istersen nosunu vereyim sen bi konuş..o bizim ne amaçla istediğimizi biliyordu daha önceden konuşmuştum..sen hiç arkayla uğraşma yüksek süratte devrin düşer ama torku da düşürürsün 5 yerine devirlensin diye 4e çekip gaza yuklenicen bu sefer çok yakacak deviri yükseltmek senı zorlayacak diyor..öne 16 hatta 17 tak ama arkayı düşürme diyor..yani 15 ya da 16 işini fazlasıyla görür sen kağıda değil bana güven diyo bide benim hayatım kadar ybr cbf geçmiş elinden ben de tamam abi dedim kanka

  20. #80
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koray kötü haber moruk istersen nosunu vereyim sen bi konuş..o bizim ne amaçla istediğimizi biliyordu daha önceden konuşmuştum..sen hiç arkayla uğraşma yüksek süratte devrin düşer ama torku da düşürürsün 5 yerine devirlensin diye 4e çekip gaza yuklenicen bu sefer çok yakacak deviri yükseltmek senı zorlayacak diyor..öne 16 hatta 17 tak ama arkayı düşürme diyor..yani 15 ya da 16 işini fazlasıyla görür sen kağıda değil bana güven diyo bide benim hayatım kadar ybr cbf geçmiş elinden ben de tamam abi dedim kanka
    kanka o zman ön dişli yi 15 yapıyoruz olay bitiyor .. motora zarar verirmiymiş 15 yapsak ..uzun vadede


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)