Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Dişli hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    simdi motor kimin ise kim 4kusur lirayı bastırıp alıyorsa isterse dişli takar isterse apaçi yapar isterse arkasına geçer..bu yüzden saygı çerçevesini asmamak lazım koray ve acur kardeşlerım..sidik yapıştırmanin anlamı yok..ybr de kendini kanıtlamis bir motorsiklettir hele ki km bazında 80bin 100 bin km deviren commuterler benden alkışı hakeder kötülemeyı değil


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    bu ybr cbf kavgası ne zaman bitecek çooook merak ediyorum herkes binsin motoruna baksın keyfine herkesin kendi tercihi adam beğenmişki almış bize hayırlı olsun demek düşer

  3. #43

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    koray bu yorumun u görmek bile istemiyorum. bune ya yakışmadı sana.

  4. #44
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koray bu yorumun u görmek bile istemiyorum. bune ya yakışmadı sana.
    Kardeşim bak yorum yapmayalım ,eminim ki insanlar buradan istedikleri bilgileri alamıyorlar.
    Sende biraz yorumlarını dikkatli yaparsan zaten olay çözülür.. Ne gerek var polimiğe.. Sanki
    honda yamaha adam gibi hakiki made in japon motor getirdide biz almadık..250 cc sınıfı getirdiler
    ondada pişman oldular.. Fiyattan ötürü kimse alamadı.. Sen kimsenin motorunu kötüleme.. Herkes tırnaklarından
    arttırıp alıyor. Sorun varsa çözüm üret.. Benim motorumu kötülen veya kötülemedin davası değil bu ,sen her yorumda insanları kırıyorsun
    yoksa bana kalsa ybr ye ne dersen de anahtarı bende ben biniyorum.. İster 250 yapsın ister 20 yapsın.. Anahtar bende, ruhsatta adım yazıyor..
    Bu bana yeten bi mutluluk.. Neyse eğer yorum yapmak istersen bu grafikteki bilgilere nazaran motorun devir hızı 8000rpm olarak alınmış..
    Bu durumda ; arka dişli ile oynamakla ön dişli oynamak arasında farklılıklar var.Sonuç olarak aralarında ki ne gibi fark var..




    ---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:32 ----------

    Yada şöyle grafik göstereyim..

    ÖN 15 ARKA 45 50 KM/SA HIZLA GİDERKEN RPM DEĞERLERİ



    ÖN 14 ARKA 43 50 KM/SA HIZLA GİDERKEN RPM DEĞERLERİ


  5. #45

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    kısaca şöyle toplayayım. ön dişliden bir diş oynanası demek arka dişliden 3 diş oynaması anlamına gelir.
    10 HP-7.800 devirde max güç
    0.97 kg-m-6.500 devirde tork başlangıç seviyesi.
    onun için 8 binden sonra güç eğrisi azalıyor.
    fakat rüzgar ve üzerindeki ağırlık,sürtünme güçleri eklenince kağıt üzerindeki verileri yakalamak mümkün olmuyor.
    honda cg 125 2003-2006 modellerdede vites oranları 4 vites 100 km ye çıkmadan vites attıldığında motor 5 inci vitesi yimiyordu. 5. vitese erken attılınca 4 vites hızına bile ulaşılamıyordu. titan lar vardı.2002 öncesi 4 vites 80 de iken 5 inci vitese atar motor devamlı 5. viteste devam ederdi.
    ybr 125 dekide şimdi böyle aslında 5 vitesi her koşulda yediği söylenemez. dişli oranları bana göre 5 vitesi rahat götürecek şekilde olsa çok daha verim alınır.

  6. #46
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Son olarak 100 Km /sa ile giderken arka 43 T 7829 rpm



    100 km/ sa ile giderken ön 15 dişli 7647 rpm


  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    kanka 1,3 ve 5 vitese bak ben 2 ve 4ü hiç kullanmıyorum gibi geçiş vitesleri benim için genelde 1,3,5 gidiyorum ama arkaya 2 diş küçültmek öne bi diş büyük takmaktan daha fazla rahatlatir diye düşünüyorum çünkü arada zincir esneme yaparak motoru zorlamıyor ani yüklenmelerde

  8. #48

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    orjinal dişlilerin sayısını tam bilmiyorum. ön aynı kalmak şartıyla arkayı 2 yada 1 diş büyüterek yaz sonucu burda paylaş eminim en iyi sonuç bu olacak

  9. #49
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanka 1,3 ve 5 vitese bak ben 2 ve 4ü hiç kullanmıyorum gibi geçiş vitesleri benim için genelde 1,3,5 gidiyorum ama arkaya 2 diş küçültmek öne bi diş büyük takmaktan daha fazla rahatlatir diye düşünüyorum çünkü arada zincir esneme yaparak motoru zorlamıyor ani yüklenmelerde
    Arkayı düşürmek daha mantıklı 43 T le değişmek lazım..Uzun yolda 100 Km yi 7829 rpm de gitmek güzel olur..
    Rampada 1 vites düşecek değil mi?

    ---------- Post added at 15:04 ---------- Previous post was at 14:57 ----------

    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal dişlilerin sayısını tam bilmiyorum. ön aynı kalmak şartıyla arkayı 2 yada 1 diş büyüterek yaz sonucu burda paylaş eminim en iyi sonuç bu olacak


  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkayı düşürmek daha mantıklı 43 T le değişmek lazım..Uzun yolda 100 Km yi 7829 rpm de gitmek güzel olur..
    Rampada 1 vites düşecek değil mi?
    sen bana her viteste arka dişli orijinalken ve 2 boy küçükken ki tablosunu koysana..ve aynı şekilde arka orijinalken önde 15 ve 14 dişli olunca devir tablosunu koy moruk önle mı oynayalım arkayla mı oynayalim ona karar verelim kanka

  11. #51

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    46 çok güzel olur. hem şehir içi hem şehir dışı. gidilecek yol dümdüz olmadığını düşünerek ve üzerine devamlı yatıp yarış pozisyonlarında gitmeyeceğimiz düşünüldüğünde en uygunu bu derim.
    şimdi sizin bulduğunuz değerlerde dişli takın. orjinali 45t iken 43 t motorun birici vitesi iptal edecektir. biraz rampada kalkışta yapmak debriyaj balatasını bitirecektir.
    çok biliyorum demiyorum. ama yüzde doksan memnun kamazsın.

  12. #52
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    öne ya 15 koyucaz ya da arkaya 43 koyacaz bak bakalım hangisinde her viteste devir daha düşük olacak..? ona göre ya ön ya arka değişimi yapalım..önü 15 yapınca arka 43 olunca nasıl oluyor onu da merak ettim moruk

  13. #53
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    ORJİNAL DİŞLİ



    ARKA 43T


  14. #54

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    46 çok güzel olur. hem şehir içi hem şehir dışı. gidilecek yol dümdüz olmadığını düşünerek ve üzerine devamlı yatıp yarış pozisyonlarında gitmeyeceğimiz düşünüldüğünde en uygunu bu derim.
    şimdi sizin bulduğunuz değerlerde dişli takın. orjinali 45t iken 43 t motorun birici vitesi iptal edecektir. biraz rampada kalkışta yapmak debriyaj balatasını bitirecektir.
    çok biliyorum demiyorum. ama yüzde doksan memnun kalmazsın.

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    46 çok güzel olur. hem şehir içi hem şehir dışı. gidilecek yol dümdüz olmadığını düşünerek ve üzerine devamlı yatıp yarış pozisyonlarında gitmeyeceğimiz düşünüldüğünde en uygunu bu derim.
    şimdi sizin bulduğunuz değerlerde dişli takın. orjinali 45t iken 43 t motorun birici vitesi iptal edecektir. biraz rampada kalkışta yapmak debriyaj balatasını bitirecektir.
    çok biliyorum demiyorum. ama yüzde doksan memnun kamazsın.
    ben tek teker arif değilim ki 46 dişli benim hiçbir isime yaramaz ben uzun yolda kullanacağım bu defa devri sona dayayacak motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:15 ----------

    korayim öne 15 yap arka 45 olsun onu bi resimleyıp koy ve de ön 15 arka 43 olarak resimle bu yeter bize seçim yapmak için

  16. #56
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA





    Bu RPM değerleri 50 km / sa için geçerlidir

  17. #57
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    46 çok güzel olur. hem şehir içi hem şehir dışı. gidilecek yol dümdüz olmadığını düşünerek ve üzerine devamlı yatıp yarış pozisyonlarında gitmeyeceğimiz düşünüldüğünde en uygunu bu derim.
    şimdi sizin bulduğunuz değerlerde dişli takın. orjinali 45t iken 43 t motorun birici vitesi iptal edecektir. biraz rampada kalkışta yapmak debriyaj balatasını bitirecektir.
    çok biliyorum demiyorum. ama yüzde doksan memnun kalmazsın.
    abi bende 15 lik dişli var 16 bin km dir kullanıyorum şuan motor 24 binde ve çok memnunum tek bindiğim için hiç bir sıkıntı yok ama 2 kişi iyi değil tek kullananlar için çok iyi

  18. #58
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bende 15 lik dişli var 16 bin km dir kullanıyorum şuan motor 24 binde ve çok memnunum tek bindiğim için hiç bir sıkıntı yok ama 2 kişi iyi değil tek kullananlar için çok iyi
    Drur bakalım Fatihim , ordinaryus durmuş tabloları inceliyor..Şimdi bize bilgi verir

  19. #59
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    2 diş küçültseniz 9.5 olan torku 9.0 a düşüreceksiniz zaten düşük olan torkunuz iyice düşecek

  20. #60
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı ReiZzZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 diş küçültseniz 9.5 olan torku 9.0 a düşüreceksiniz zaten düşük olan torkunuz iyice düşecek
    önü 15 yapsak nasıl olur


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)