Bu listedeki doğru olan tek şey tork değerleridir. Dişli küçülterek hız arttırımını düz yolda göremezsiniz. Bunun için bayır aşağı motoru sallamanız lazım. Motorda dişli değiştirip max hızını düz yolda da arttırabilmek için motoruda modifiye edip motor gücünü artırmanız gereklidir. Yani bu liste sizi şöyle yanıltmasın. Bana tork mork lazım değil. Hızım artsın yeter düşüncesiyle arkaya 38 t diş takarsanız. bahsedilen hız artşını görebilmeni için bayır bulmanız lazım. Düz yolda aynı hızı ya geçemezsiniz yada motor son hızına 4. viteste ulkaşır 5. vitese hızlanma eğilimi göstermez. Daha fazla hızlanabilmeniz için bayır aşağı bulmanız lazım. O bayırı indiniz ok güzelde bide çıkmak var arkaya 38 t demek bence 1. vitesi alenen kaybemek demektir. Bu listeden de anlaşıldığı gibi en mantıklısı bu modifi en ufak oranda tutmaktır. Verilen listedeki hız artışını görebilmek için motorun vurulması gereken yokuş açısından bahsedilmemiş. Çünki arka dişliyi küçüllttükçe motorun yüzde olarak bahsedilen son hızına ulaşması dahada zorlaşacağından bu listede her bir dişli modifi için motorun vurulması gereken yokuş açısından da bahsedilmeliydi. Çünki motor gücü arttırılmadan dişli değişimine gidiliyor. Listede bundan da bahsedilmemiş.