Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Transalp Arka Lastiği Seçimi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    tifosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2003
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC 750 X
    Arkadaşlar şu ana için erken belki benim için ama, merak ettiğim bir nokta var. Paylaşmak istedim...

    Motorumun orijinal arka lastiği ölçüsü : 120/90-17M/C 64-S

    Bu lastik ölçüsü arkadan bakıldığında motorun kalıbına göre çok ince kalıyor..Doğrusunu isterseniz buda benim hoşuma gitmiyor. Lastik değişimi yapılırken 130 140 yada 150 ile değiştirmek mümkünmüdür. Hangisi daha uygun gelir.. Zira orijinalini araştırdığım bir listede göremedim.. Yorumlarınızı bekliyorum..
    İZMİR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Bi TA m olsa keşke de tek derdim lastiğim olsa
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  3. #3
    tifosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2003
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC 750 X
    dıshy inşallah seninde birgün TA'n olur.. Sendeki bu TA aşkını benimkine benzetiyorum... Ama bugün, ama yarın ama 50 yaşımda illaki motorum olacak demiştim sabırla beklemiştim ve nihayet bir gün sahibi oldum... İnşallah sende 50 yaşını bweklemeden bir TA sahibi olursun...
    İZMİR

  4. #4
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Aminnnn aminnnnnnnnnn ağzından bal damlıyor, ama 50 yi bulmaz kanımca
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #5
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    eger 120 gözüne ince geliyorsa 130 ile cok birsey fark etmeyecek.

    honda kendiliginden 90/90-21 54S (ön) ve 130/80-17 65S (arka - orijinal ölcüsü bildigin gibi 120...) ebatlarina "izin veriyor".

    türkiye'de ne taktigini ve takilip takilmayacagini herhalde kimse sormaz ama yine de belli basli üreticilerin uygunluk testlerinden gecmis lastikler kullanmakta bence fayda var ...

  6. #6
    gazman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    moskova
    Motosikleti
    HONDA XR600R
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aminnnn aminnnnnnnnnn ağzından bal damlıyor, ama 50 yi bulmaz kanımca
    bende aminnn diyimde su bekleme suresi kisalir bakarsin ..hatta insallah pembe olur..
    once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:

  7. #7
    nurisevinc63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul-Ümrniye
    Motosikleti
    Kawasaki KLE 500 idi.
    Bende kle 500'üme 140/80/17 pirelli taktım. Gayet iyi oldu daha diri oldu. Üzerinde 130/80/17 vardı benimde gözüme ince gözüküyordu.

  8. #8
    transelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    honda transalp / SH300i /cb125e
    130 80 17 iyidir.

    arkadaşlar transalp yere ceylan gibi basar. yeryüzüne abanan 180 200 235
    gibi lastik kullanan alet edevatla karıştırmamakta yarar vardır
    aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....

  9. #9
    tifosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2003
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC 750 X
    paylaşımlarınız için teşekkürler...

    bu durumda 130 dan daha geniş lastik pek uygun olmadığı sonucu ortaya çıkıyor..
    İZMİR

  10. #10
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı gazman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende aminnn diyimde su bekleme suresi kisalir bakarsin ..hatta insallah pembe olur..
    Amin ahhhhh renk önemli değil boyarız
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  11. #11

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    ramzey Qm 250 zongshen 200 gy_2a mondial 151 rs yukı 100 cup
    abıler ya lastıklerı degıstırmeyı dusunuyorum jantlar tel cant motorsıklercı dubleks yapalım dedı bıldıgıme gore tel jantta dubleks olmuyo bılenınız warmı aydınlatırsanız sevınırım tsk

  12. #12
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Sürtünme yüzeyi arttıkça yakıt tüketimi artar ve maksimum hız düşer. Ayrıca izin verilen ebatlar dışına çıkmayınız.

    Bu arada TA'nın yakıt tüketimi daha ne kadar yükselecekse bilmiyorum
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  13. #13
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    Alıntı motoemin09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abıler ya lastıklerı degıstırmeyı dusunuyorum jantlar tel cant motorsıklercı dubleks yapalım dedı bıldıgıme gore tel jantta dubleks olmuyo bılenınız warmı aydınlatırsanız sevınırım tsk
    olmaz çünkü tel bağlantıları hava kaçırmaya müsaittir. iç lastiksiz hava kaçar. jantları değiştirmen gerekir.

  14. #14
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Tel jantta tubeless lastik pekala olur. Bkz. BMW R1200GS. Ancak normal tel jant değildir üstündeki, zaten normal olsa çifti 1500 euro olmaz
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler