Transalp Arka Lastiği Seçimi
Reklamlar
-
Arkadaşlar şu ana için erken belki benim için ama, merak ettiğim bir nokta var. Paylaşmak istedim...
Motorumun orijinal arka lastiği ölçüsü : 120/90-17M/C 64-S
Bu lastik ölçüsü arkadan bakıldığında motorun kalıbına göre çok ince kalıyor..Doğrusunu isterseniz buda benim hoşuma gitmiyor. Lastik değişimi yapılırken 130 140 yada 150 ile değiştirmek mümkünmüdür. Hangisi daha uygun gelir.. Zira orijinalini araştırdığım bir listede göremedim.. Yorumlarınızı bekliyorum..
Reklamlar
-
Bi TA m olsa keşke de tek derdim lastiğim olsa
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
dıshy inşallah seninde birgün TA'n olur.. Sendeki bu TA aşkını benimkine benzetiyorum... Ama bugün, ama yarın ama 50 yaşımda illaki motorum olacak demiştim sabırla beklemiştim ve nihayet bir gün sahibi oldum... İnşallah sende 50 yaşını bweklemeden bir TA sahibi olursun...
-
Aminnnn aminnnnnnnnnn ağzından bal damlıyor, ama 50 yi bulmaz kanımca
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
eger 120 gözüne ince geliyorsa 130 ile cok birsey fark etmeyecek.
honda kendiliginden 90/90-21 54S (ön) ve 130/80-17 65S (arka - orijinal ölcüsü bildigin gibi 120...) ebatlarina "izin veriyor".
türkiye'de ne taktigini ve takilip takilmayacagini herhalde kimse sormaz ama yine de belli basli üreticilerin uygunluk testlerinden gecmis lastikler kullanmakta bence fayda var ...
-
once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:
-
Bende kle 500'üme 140/80/17 pirelli taktım. Gayet iyi oldu daha diri oldu. Üzerinde 130/80/17 vardı benimde gözüme ince gözüküyordu.
-
130 80 17 iyidir.
arkadaşlar transalp yere ceylan gibi basar. yeryüzüne abanan 180 200 235
gibi lastik kullanan alet edevatla karıştırmamakta yarar vardır
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
-
paylaşımlarınız için teşekkürler...
bu durumda 130 dan daha geniş lastik pek uygun olmadığı sonucu ortaya çıkıyor..
-
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
abıler ya lastıklerı degıstırmeyı dusunuyorum jantlar tel cant motorsıklercı dubleks yapalım dedı bıldıgıme gore tel jantta dubleks olmuyo bılenınız warmı aydınlatırsanız sevınırım tsk
-
Sürtünme yüzeyi arttıkça yakıt tüketimi artar ve maksimum hız düşer. Ayrıca izin verilen ebatlar dışına çıkmayınız.
Bu arada TA'nın yakıt tüketimi daha ne kadar yükselecekse bilmiyorum
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
motoemin09 adlı üyeden alıntı
abıler ya lastıklerı degıstırmeyı dusunuyorum jantlar tel cant motorsıklercı dubleks yapalım dedı bıldıgıme gore tel jantta dubleks olmuyo bılenınız warmı aydınlatırsanız sevınırım tsk
olmaz çünkü tel bağlantıları hava kaçırmaya müsaittir. iç lastiksiz hava kaçar. jantları değiştirmen gerekir.
-
Tel jantta tubeless lastik pekala olur. Bkz. BMW R1200GS. Ancak normal tel jant değildir üstündeki, zaten normal olsa çifti 1500 euro olmaz
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler