Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Amortisorun birini devre dışı bıraksam ne olur ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul Erenköy
    Motosikleti
    Honda CG 125 2006.
    Selamlar, ustalara benden meraklı bir soru;
    bugun motorumun arka iki amortisorunden birini devre dışı bıraktım ve daha çok yaylandığını ve daha konforlu hale geldiğini gözlemledim, servislere bişey sormaya gelmiyor. acaba sizler ne dersiniz ? tek kişi ile olur mu ve tek kalan amortisor patlarmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Yüksek hızlarda, virajlarda ve frenlemeli ani virajlarda dikkat derim
    Poturdak

  3. #3

    Üyelik
    11 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul Erenköy
    Motosikleti
    Honda CG 125 2006.
    teşekkürler, acaba savurup atarmı bizi, kampanaya etki edermi

  4. #4
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Kullanma kılavuzunu oku derim ben zaten 5 kadamelik yay ayarına sahip olması gereken bi model diilmi seninki Tek kişilik kullanımda 1. kademe (asfalt ve uygun yol) kullanılır ve ayrıca lastik hava değerleri de tek kişi için farklı olmalıdır(tek:25-29 yük:25-33 benim titan)
    Bende düşündüm senin gibi ama arka maşa mafsalına binecek dengesiz yük Türkiye yol şartlarında zaman içinde kötü sonuçlar doğurmazmı sencede?
    Saygılar sevgiler...
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  5. #5

    Üyelik
    11 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul Erenköy
    Motosikleti
    Honda CG 125 2006.
    ama çok hoş oluyor, scooter dan daha çok yaylanıyor, activa benim motordan 600 lira daha pahalı ne yapalım

  6. #6
    ENENDURO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2006
    Dinamiğini değiştirmiş olursun ve mutlaka zaman içerisinde problem çıkarır...Mühendislik hesaplarıyla yapılanları bozmak,değiştirmek doğru değil bence ! Hem,tek amortisör olacak olsaydı,maliyeti düşürmek için firma kullanırdı . Amortisörler,yol tutuşuyla da direkt ilgili elemanlardır ! Dikkatet derim... Sevgiler !

  7. #7

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    yaylanmak hoşuna gidiyosa bunu motosiklette deneme derim.2 teker üstündesin yere ne kadar sağlam basarsan o kadar iyi.amortisörü devre dışı bırakırsan dikkat et sende devre dışı kalmayasın.özellikle virajlarda!!!!yapma derim ben gereksiz bişey.

  8. #8

    Üyelik
    11 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul Erenköy
    Motosikleti
    Honda CG 125 2006.
    hepinize teşekkürler, bu bir çılgınlık

  9. #9
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Birini devre dışı bırakırsan ayıp olur, virajlarda binecek yanal yük tek kalan amortisörü kırılmaya kadar götürebilir, çok tehlikeli bir şey yapıyorsun.

  10. #10
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Yerden aldığın etkiye motorunun vereceği tepki daha az olacağı için sert kasis çukur ve engebelerde tüm yük şasiye ye dolayısıyla senin beline binecektir.Çok uzun dayanmaz ve kırılır.
    İlla ki tek amortisör tutkunuyum diyorsan amortisörünün kaç newtonmetreye dayanıklı olduğunu tespit et 2 katı büyüklükte bi başka amortisör dene diyecem de onuda sen yapmazsın

  11. #11
    ENENDURO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2006
    Kanguru gibi zıplayan bir motosiklet görürsek yolda,sen olduğunu anlarız....

  12. #12
    limp65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    devre dışı bırakılan amortisor arkandan ağlar şaka bi yana bu çok tehlikeli özellikle virajlarda, aman diyim...

  13. #13

    Üyelik
    20 Nisan 2007
    Şehir
    kocaeli/başiskele/karsıyaka
    Motosikleti
    jawa white style 350 ve kuba kb100-6 cub
    arkadasım bende jawa 350style var benımkınde de tek amortısor patladı ve suan tek te vırajlarda savrulma yapıyor ama dedıgın gıbı guzel zıplıyor tek amortısor sevıyorsan orjınalı o sekılde olan modeller var onlardan al derım mesela su cın mallarından cheeta ve bısan terra da var arka tek amortısor cok rahat ama bu sekılde fazla kullanma yada canını nerde bulduguna baglı ıster kullan ıster kullanma
    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
    kocaeli başiskele :bounce:

  14. #14
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    fazla kurcalama istersen senin hayatından daha onemli mi senin yolda giderken daha fazla yaylanman...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  15. #15
    Bradley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Asya 150 T
    Arkadaslar Kanuni hussar la popcorn Hatta peugout aprilla scotorlar in arkasinda tek amotisor var ...Onlar neden tek kullanmis o zaman ????

  16. #16
    caya104 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    05 Honda Today-99 Honda Transalp vardı
    Tek amortisör ortatan dengeli bir yaylanma sağlar.Sağlı sollu iki amartisörün birinin iptali diğerinin merkezden uzak olması nedeniyle denge sorunu yaratır.
    " Hayat üçbuçukla dört arasındadır.

    Ya üçbuçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın..."

  17. #17

    Üyelik
    24 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    inşallah gt 250 r olacak
    bence sen o motru eski haline getir.aksi taktirde fazla yaşamazsın....

  18. #18
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı Bradley adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Kanuni hussar la popcorn Hatta peugout aprilla scotorlar in arkasinda tek amotisor var ...Onlar neden tek kullanmis o zaman ????
    CBR600F'de de tek amortisör var arkada, önemli olan ilk tasarım. Üç bacaklı sandalyeler de var ama dört bacaklı sandalyenin bir bacağını kesersen düşersin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)