1-100 7 sn. 120 km/hız Ateşleme Sorunu
Reklamlar
-
Reklamlar
-
direkk tamire aldın yere çekk o motoruu ahh ahh rodajj dol madan niee yağğ deiştiriosunn hata yapmıssın motoru aldın yere çekk
-
can-ahmet arkadaş (sistemexpert) sıfır aldım diye belirtmemişki belki galeriden ikinci el aldı. Tabi onu yazarsa, ben yardımcı olamam ama yardımcı olacak kişilere de daha iyi fikir vermiş olur. Hasta derdini iyi anlatacak ki teşhis iyi olsun teşhiz iyi olacak ki tedavi yerini bulsun. Vay be özlü bir söz oldu...
-
Çok özür dilerim motor ikinci el , belirtmeyi unutmuşum 24.000 km de Virago 535 ilginiz için çok teşekkür ederim. Akü den bu sorunu yaşıyor olabilir miyim ? Aküyle ilgisi filan ? Arada bitiyor.Vurdurmak zorunda kaldım 3 -4 kez.Kontak kapalı olması durumunda bile sorun yaşıyorum ateşlemeye giderken akünün fayda durumunu bilmiyorum.
Çok sevgiler.
-
İŞte bıraz kulfet cıkarırlar ama bence yetkılı servıse bı gotur dedıgıne gore motor hem 24000 km hemde 1 yıl yatmıs sen bence bı servıse getır tam bı bakım yaptır madem almısın 100 - 150 daha bayıl ıyıce bakımını yaptır.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
virago 535 4 zamanlı bir makina değilmi neden 2t motor yağı koydun ki içine? bir de 535 lerde bu tür lronik sorunlar olduğunu duymuştum. ikinci motor olarak düşünüyordum ustam 535 lerde kronik problemler çıkabileceğini son hızının düşük olabileceğini söylemişti daha sonraları tanıdığım iki motorcu abi de daha önce aldıkları 535 lerde hızlanma problemi olduğunu söylemişlerdi. hızlanmama sebebini tam olarak bilemiyorum ama mutlaka işinin ehli birisine gitmelisin ve en kısa zamanda da 4t bir motor yağı koymalısın motoruna. ayrıca benim tanıdığım 535 sahibi site modlaeından olcan138 nickli kişidir
sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Sen aldığın yere bir sorsana hava filtresi , karbüratör , sübap , akü , elektrik tesisatı ne durumda bakımları yapılmamışsa yaptır bari.
-
Abicim motorun 3 sn gibi kısa süre içinde 120 den 170 KM hıza çıktığına göre yağ yada motorun açılması gibi problemleri olmadığını düşünüyorum .
Akünün şarj olmayışıda bu sorunla alakalı bence elektrik devresinde şase (kısadevre) varsa veya şarj dinamosunda bi problem varsa yeterli gerilim sağlanamaz ve ateşleme randımanlı olmaz.
Sanırım bi kısadevre söz konusu 120 hızla giderken kısadevre kesildi ve daha verimli ateşleme yapıldı hız 170 e kadar çıktı
Diye düşünüyorum.
-
Benim tahminim karbüratör ayarları / pislik kaçması yada benzin emişi ile ilgili bir sorun olacağıdır (tıklalı hava yada benzin filtresi?) -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
Arkadaşlar motoru Atatürk Oto Sanayi de S.M. den satın aldım.Teknik servisi yamahanın resmen racing ve motorcross servisi gibi çalışıyor.Açıkçası ilgi göstermedikleri için hiç memnun değilim motoru aldıgım yerden.Sorunu böyle sizler gibi güzel insanlarla paylaşıyorum.Bugün motorda bir problem daha olan signal rölesi ve marş rölesinin aynı kutu içinde oldugu bir flashor kutusunu da arızalı buldum açıkçası motorun ilk sahibi koyduktan sonra hiçbir b.k yapmamışlar.Ne yağ değişmiş ne filtreler.Beldeyama dan 3 hafta da gelecekmiş parçalar.2T Mobil marka motor yagını da servisi bana verdi.4T olması gerektiğini düşünüyorum.Karbüratör ayarını kendim yapma şansım var mı açıkçası bilirsiniz motor hergün 5-10 harcaya harcaya harcayacak yer kalmadı.Kullanım klavuzunda '' Yamaha XV535s i satın aldığınız için sizi kutlarız.Bu Model Yamaha'nın kaliteli spor , gezi ve yarış motorlarındaki engin deneyiminin sonucudur.Bu motor , Yamahayı bu sahalrda lider yapan yüksek dereceli işçilik ve güvenirliliğini temsil etmektedir. yazıyor Kronik değildir sanırım sorun.Tüm bu sorunlar için motorun arasına bi 150 lik mi sıkıştı yoksa :( çok sevgiler.
ARBETUS adlı üyeden alıntı
virago 535 4 zamanlı bir makina değilmi neden 2t motor yağı koydun ki içine? bir de 535 lerde bu tür lronik sorunlar olduğunu duymuştum. ikinci motor olarak düşünüyordum ustam 535 lerde kronik problemler çıkabileceğini son hızının düşük olabileceğini söylemişti daha sonraları tanıdığım iki motorcu abi de daha önce aldıkları 535 lerde hızlanma problemi olduğunu söylemişlerdi. hızlanmama sebebini tam olarak bilemiyorum ama mutlaka işinin ehli birisine gitmelisin ve en kısa zamanda da 4t bir motor yağı koymalısın motoruna. ayrıca benim tanıdığım 535 sahibi site modlaeından olcan138 nickli kişidir
sağlıcakla
Ya dostum bu arada motor hakikatten kullanım klavuzu da 4 zamanlı aynen.4T lazım buna ne olur ne yapacağız acil değiştireyimmi ? 60 Lira verdim 3 litre motor yağına fitil fitil çıkarırım bi bok olsun motora.Bu ne saygısızlık böyle.
Teşekkür ederim.
-
Mersin İl Temsilcisi
sen bence bir ustaya git ve artçı olarak arkasına bin. 15-20 dakika gidin ve görün ve sonra garantili olarak ustayla konuş. yapabilecekse yapsın. bence karbüratörü, filitreleri çıkarttır. sonra toparlasınlar ve randıma bak. ne de olsa garantili tamire sokuyorsun. sonrasında onlar uğraşsın... ama tecrübelerimden şunu gördüm kardeş : eskide rahmet olsa, bir pazarına nur yağarmış. ben bir gün 0 motor alacağım kendime....
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
SistemExpert adlı üyeden alıntı
Ya dostum bu arada motor hakikatten kullanım klavuzu da 4 zamanlı aynen.4T lazım buna ne olur ne yapacağız acil değiştireyimmi ? 60 Lira verdim 3 litre motor yağına fitil fitil çıkarırım bi bok olsun motora.Bu ne saygısızlık böyle.
Teşekkür ederim.
4t olmalı elbet çünkü 2t motor yağlarının yapısı ile 4t lik yağların farklı benim bunu söylememdeki amaç performansdan ziyade motorunun hareketli parçalarını korumaktı. çünkü 2t lik yağlar 2 zamanlı motorlarda benzinle karışıp yanması için tasarlanmıştır. 4t lik olan ise bu amaç için değildir.
bir de castrolün 4T motosiklet yağlarını bile litresini 15-18 liradan bulabildiğin istanbul piyasasında sana 20 liradan litresi 2T motor yağı veren yer neresi ise düşündürücü bence. daha ehli bir servise götür motorunu derim ben.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Slm arkadaşlar sizin gibi profesyonel arkadaşlara bir sorum olacak...
Şu anda bende 250 cc seyhan chopper var, bu motor çift karbüratör ve performans hava filtresi takmak istiyorum...
Bu hava filtrelerinden iki tane aldım, ama bunu almadan önce başka bir hava filtresi denedim[normal kutu içi filtre], ama istediğim verimi alamadım, belli bir seyirde iken motor boğulmaya başlıyor ve çalıştırırken problemler çekiyorum.
Sizlerin yorumlarınızı bekliyorum, bu motora performans hava filtresi olurmu , yada takan binen farkına varan varmı?
Acilll yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar, şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
-
Selam,
Bence hernekadar karbüratorr ile ilgili pislik ihtimali olsada 120 den sonrası gelmediği için beyin ile ilgili bir sorun varmış gibi geliyor.
-
Her nekadar konu eskide olsa birkaç fikir belirtmeden edemedim... Madem uzun süre yatmış; benzine tiner karıştırıp yüksek hızlara çıkabilirsin-ki bu motorun kurumunu falan atacaktır. KArbüratör ayarlarını kontrol ettitirip gerekirse meme ebatını en uygun hale getirtebilirsin, hava ayarı ve elcikteki gaz ayarlarını kontrol etmen motoru hareketlendirecektir. Ayrıca jikle'yide gözardı etme, zira görevini yapmayan jikle motoru sağır bile edebilir...
..Bütün bunlar az çok benimde başıma gelmiş bir durum olup, ustanın yaptığı ayardan sonra motorum kendine gelmiştir..
-
clemenze adlı üyeden alıntı
Her nekadar konu eskide olsa birkaç fikir belirtmeden edemedim... Madem uzun süre yatmış; benzine tiner karıştırıp yüksek hızlara çıkabilirsin-ki bu motorun kurumunu falan atacaktır. KArbüratör ayarlarını kontrol ettitirip gerekirse meme ebatını en uygun hale getirtebilirsin, hava ayarı ve elcikteki gaz ayarlarını kontrol etmen motoru hareketlendirecektir. Ayrıca jikle'yide gözardı etme, zira görevini yapmayan jikle motoru sağır bile edebilir...
..Bütün bunlar az çok benimde başıma gelmiş bir durum olup, ustanın yaptığı ayardan sonra motorum kendine gelmiştir..
ortak benzine hiç tiner kattın mı ben kattım benzin lapa lapa yağı dibine çöktü
içi plastik gibi oldu çamur gibi işte
sonra karburatör ün içi bu tortuyla doldu yani senin anlayacapın hapı yuttum depo u filan komple temizledim
saf tiner benzinsiz veya etanol belki olur zippo gazı da oldu denedim
ama uçarsınız muçarsınız motorunuz elinize sağlık olur ona göre
tiner katmayın!!!!!!!!
not: bendeki selulozik tinerdi
-
Benzin-tiner karışımını hiç duymamıştım, gerçekten bu doğru mu, tiner malum tehlikeli bir sıvı, kafamız bulanmasın ya da motor havaya uçmasın
-
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
ne tineri yahu. motorun içindeki bütün yağı siler. yani yağsız çalışıyor gibi olur. tiner KESİNLİKLE koymayın!!!
Birden 120den 170e çıkıyorsa bence tek silindire düşüyordur. zorlanma ve aşırı ısınma var mı?? bir de bujilerini kontrol et muhtemelen ateşlemede bir sorun var.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
evet bendeki 125lik kymco bir yıldan fazla yatmıştı biraz kullandık ama hala yatıyor garajda. tiner koysam performansı değişir mi?
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler