MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
Selam.10000km bakımında arka firen balatası değişti şuanda 15000km'de
Surum; ön disk pürüzsüz arka disk'te çok hafif pürüz'lü olduğunu farkettim 1mm'nin yarısı kadar belki dahada az ileride sıkıntı çıkarır mı arka firen balatası degistireyimmi ne yapayim?
Ustanın taktığı balata'mı dandik brenta marka bir fikir verirseniz sevinirim
Reklamlar
-
Sert balata geç aşınır ama disklerinizdeki aşınmayı arttırır.Sinterli tabir edilen bakır karışımlı balataları tercih edin.Hemen her marka balatanın farklı türleri mevcut.Brenta nın hangi tipi var üzerinde acaba? Hafif çizikler olabilecek aşınmalar.
-
ergün1968 adlı üyeden alıntı
Sert bata geç aşınır ama disklerinizdeki aşınmayı arttırır.Sinterli tabir edilen bakır karışımlı balataları tercih edin.Hemen her marka balatanın farklı türleri mevcut.Brenta nın hangi tipi var üzerinde acaba? Hafif çizikler olabilecek aşınmalar.
Hangi tip oldugunu bilmiyorum ebc balata'mı alıp taktirsam?ama disk ne olacak odamı değişecek?
-
Disk o şekilde kalacak,bir sorun yaratmaz.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
-
Arka frende organik-kevlar karışımı balatalardan tercih edin. Ön fren için ise sinter metal balatalar candır. Ama diski çabuk aşındırır. Diskte bariz şekilde dengesiz aşınma olursa tornalatabilirsiniz. Oto sanayideki tornacılar 10 TL ye tornadan geçiriyorlar.Yeni gibi olur. Fakat üreticinin verdiği min. disk kalınlığının altına inmemeye çalışın.
Dikkatli bakıyor musunuz?
-
Torna değilde taşlama yaptirsam daha iyi olmazmi
-
Karalı adlı üyeden alıntı
Torna değilde taşlama yaptirsam daha iyi olmazmi
Hayır. Taşlama dengesiz olabilir. En güzeli tornacılar elmas bıçakla diskin üzerinden 0.2mm- 0.3mm gibi bir miktar alıyorlar. o zaman disk yeni gibi oluyor. Tabi çok dengesiz bir aşınma varsa. Diski tırnağınızla bi yoklayın çok fazla dalgalanma varsa yaptırabilirsiniz. Fakat o kadarcık kilometrede o diskin bozulacağını sanmıyorum.
Dikkatli bakıyor musunuz?
-
mahyo adlı üyeden alıntı
Hayır. Taşlama dengesiz olabilir. En güzeli tornacılar elmas bıçakladeğiştirmekrinden 0.2mm- 0.3mm gibi bir miktar alıyorlar. o zaman disk yeni gibi oluyor. Tabi çok dengesiz bir aşınma varsa. Diski tırnağınızla bi yoklayın çok fazla dalgalanma varsa yaptırabilirsiniz. Fakat o kadarcık kilometrede o diskin bozulacağını sanmıyorum.
Çok fazla dalgalanma yok çok hafif 1mmden daha az yani balata değişimi yaparsam diski'de degistirmem yada tornaya gerek varmı?
-
Karalı adlı üyeden alıntı
Çok fazla dalgalanma yok çok hafif 1mmden daha az yani balata değişimi yaparsam diski'de degistirmem yada tornaya gerek varmı?
Gerek yok balatalarınızdan memnun değilseniz sadece balataları değiştirin yeter. Onu da kendiniz değiştirin balata değişimi içinde ustaya gitmeyin
Dikkatli bakıyor musunuz?
-
Memnunum balatalardan işte ileride sıkıntı çıkarır diye korkuyorum diske daha fazla zarar vermeden
cevapların için teşekkür ederim
-
Disk kalınlığı tek ölçü ise yani baglantı yerleri balataların çalıştığı yüzey ile aynı kalınlıkta ise satıh taşlamada taşlat, kalınlık farkı varsa diskte fatura varsa taşlayamazlar zaten. Eğer diskte elle hissedilen bariz bozukluklar varsa taşlama yada tornada tezmizlet ama temizlerken kalınlık ölçüsü limitlerden düşecek ise yenisi ile değiştirmen gerekir.
-
Selam beyler cbr600f'te kullanılmış leovince sbk karbon tüp egzozu ninja250'de kullansam sıkıntı olurmu fiyatı 500tl napayım alayımmı
-
Bu egzoz tüpü meselesini ben de merak ediyorum.
-
Egzoz konusunda bilgisi olan yokmu??
-
07 Şubat 2015, 08:55
#855
Hacılar farklı zaman ve koşullarda ikidir başıma geliyor. Normal normal hızlanıyorum, vites değiştirirken birden alet redline'a giriyor, debriyaja basılı kalmışım da gazı köklemişim gibi tepki veriyor. Öyle mal gibi kalıyorum şeridin ortasında. Bikaç sn debriyaja basıp, gazla oynayıp filan uğraştıktan sonra düzeliyor. Motor sanki biraz önce yarın yokmuşçasına bağıran benmişim gibi aslanlar gibi kaplanlar gibi yoluna devam ediyor.
Sorun ne olabilir?
-
07 Şubat 2015, 09:37
#856
Dusty adlı üyeden alıntı
Hacılar farklı zaman ve koşullarda ikidir başıma geliyor. Normal normal hızlanıyorum, vites değiştirirken birden alet redline'a giriyor, debriyaja basılı kalmışım da gazı köklemişim gibi tepki veriyor. Öyle mal gibi kalıyorum şeridin ortasında. Bikaç sn debriyaja basıp, gazla oynayıp filan uğraştıktan sonra düzeliyor. Motor sanki biraz önce yarın yokmuşçasına bağıran benmişim gibi aslanlar gibi kaplanlar gibi yoluna devam ediyor.
Sorun ne olabilir?
Hacı gaz telini, hem elcik hemde motora yakın olan baglantı yerlerini bir kontrol et .sanki gaz teli bir yerlerde takılıyor gibi....
-
08 Şubat 2015, 01:33
#857
şu eksoz olayını bilen yokmu ? misal 300 cc için akrapovic eksozu 150 cc ye ara boru yapıp takabilirmiyiz ?
-
Selam ustalar sorum şu; firen balataları bittiği zaman çakma balata çakılıyormuş istediğimiz kalitede ve gayet başarılı bir performans veriyormuş ancak diğer balatara göre biraz daha kısa ömürlü oluyormuş bu konuda bilgisi olan varmı
-
Arkadaşlar bir tane monster 600 buldum. Motor 2011 yılından beri garajda yatıyor. 2011 yılında ben kullanmıştım tıkır tıkır çalışıyordu. Ama şuanda lastikleri olduğu yerde durmaktan yırtılmış durumda. Muhtemelen aküsü de bitmiştir. Bu motoru alsam bana ekstra masraf neler çıkartır. Bu motoru kaça alırsam zarar etmem. Motor 1998 model ve 28000 km de. Motor km sini 1998 - 2006 yıllarında yapmış.
-
Arkadaşlar uzun süre yatan motor için aklınızda olsun, ilk çalıştırmada çok hassas olun, er-5 te egz. zinciri kıran biliyorum, o yüzden bence yağ değişmeli marşa basmadan önce işin ehli kontrolleri yapmalı, ben olsam bujiyi söker biraz yağ damlatır, sibop ayar kapaklarını söker içeriyi yağlar,komprasyon olmayacağı için ilk hareketi volantın ordan elle verirdim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)