ustaların ustası şenol abi
ustaların ustası şenol abi
''KARANLIĞA IŞIK TUT''
Fotoğrafları görünür yapayım.
Gökhan YAŞDAL
Bu kadar çok motordan anlayan abileri gorunce sorayım dedım saygılar.BENDE çelik martiam 150 jxt scooter var.Motorda onceden 100 -110 yaprdı suan 60 70 zor goruyor karburator sıfır piston silindir saglam daha ne sorunu olabılır yardım.
şimdiden tesekkurler.
debrıyaj balatası,,,
kayış,,,
tahrik misketleri,
şimdilik bunlar görünüyor,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
abi ama benım motor scooter 150 martian jxt vitessiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
Pardon abi bu dediğin parçaların fiyatları ne kdardır
sıralı 2 silindir'de subap ayarı nasıl oluyor Volant'ta t'ye getirdiginizde 4 subap'ıda ayarlıyormusunuz ?yoksa 1 silindir emme yaparken diger silindir egzoz yaptıgında sıralama 1-3,2,4 olarak'mı subap ayarı yapılıyor.Ikı silindir için (ayrı ayrı)iki defa volant T'ye getırılıyor yanı.?
arkadaşlar ürün ismi tortu ve pislik tutucu ölçüleri 1/2" ve 3/4"ve üzeri 2 tarafıda iç dişli dir.
demem o ki depo ile yakıt musluğu arasına takılabilir. her nalbur ve mekanik tesisat satan yerlerde bulunur.
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
motorda boya yaparken özellikle sprey boya yanlıslıklabaşka yere mi fıslattınız gaz yağı ile ovdunuzama sonuc olumsuzmu , hemen bir süngere selülozik tiner döküyoruz siliyoruz 5 dk bekleyıp aynıişlemı bır daha yapıyoruz ve boyadan eser yok arkasından kalıtelı bır sabun kullanrak köpükkü su ile yıkıyoruz ışıl ışıl
Not: fabrikasyon fırınlı boya degılse yaaani , sonradan boyanmış bir aksamda olusmusssa boya lekeleri selülozik tiner alttakı boyayıda kaldırabılıyor
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
evet zeda sana katiliyorum.urunun kalitesinden cok alinan ampulun amperine bakilmasi gerekiyor.eger orjinalindan dusuk amper ise malesef surekli patliyor.buda benden
amper demişken bende yazayım. motorun elektirik sisteminde arıza var ise ve motor devirlendikçe konjektor vazifesini yapmıyor da voltajı yükseltiyorsa. bu durumda da ampüller tek tek patlamaya başlar.
sevgili arkadaşlar size danışmam gereken bir durumum var
geçen gün zincir attı motorda arka dişliye baktım sallanıyordu takozlar bitmiştir diye düşündüm gidip aldım... fakat arka dişliyi sökmeye çalışırken farkettimki 4 saplamanın ikisi içerden kırılmış ve ayrıcada yalama olmuş ne kırık olan saplamalar çıkıyor yerinden ne de arka dişli çıkıyor... mecburen taktım tekrar çaresiz lastiği... fikriniz varmı bu konu hakkında?
motor keeway s. shadow 250
şimdi bakın arkadaşlarım benım saat 12:30 ve kafamdaki soru şu gy6 yani 4 zamanlı scooter motoru yw ben bu egzantrik milini nasıl ayarlayıp takıcam yaw..????
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------
kardeşim arka debriyajı değistir yda baktır bi bitmstir bu brinci sebep birde motorun pistonu subapları temizlet subap ayarı yaptır silindir içindeki tortular silindir hacmini düşürür bujini sık sık temizle hava filtrenide tabi yagnı kontrol et motor sıkışmasın en fazla 1500km kullan yagı temiz olsun bunlar extra bakımlar sen git motorunu temızlettir subap ayarı yaptır debryajı deıştır motor kalkısta titreme yapıyosa debriyaj bitiyo demktir saygılar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
debriyaj dediğimiz baskı balata gbi bisey devir artnca kavrar cvt şanzuman yani otomatk 50 lradan fazla deıldir yokturda belki sen cebine 100lra koy tanıdıgın motorcuya git temizlet debryajı deıstır tamam
Çevir Gazı Yanlasın..:queen:[570][/570]
Benimde aklımı kurcalayan bir konu var, bir çok yerde araştırdım, videolar izledim fakat o detayı ya atlıyorlar yada öyle birşey yok benim ön dişlimde sorun var :/
Bir hafta kadar önce ön dişli muhafaza kapağını temizlemek için açtım ve ön dişlimin motora ve bana doğru 1-2 mm oynaklığa sahip olduğunu gördüm.
Teknik anlamda bi bilgim olmasada acaba deyip her iki somunuda sıkmak için yokladım fakat zaten sımsıkılar. Zincirin hareketli yapısına uyum sağlasın diye herhalde o oynama payı bırakılmış diye düşündüm.
Bu normal birşeymidir yoksa sorun ne olabilir
not: ( motosikletim 4500 km de )
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Bu bilgi içimi çok rahatlattı, öğrenmemek ayıp deyip araştırıyorum hiçbir yerdede bahsedilmiyor bu durumdan
Somunların sımsıkı olduğunu görünce kendimi kandırdım herhalde normal bişey diye ama aklımdan çıkamamış kaçgündür ki bu başlığı görünce sorayım dedim.
Bi yandan somunlar sımsıkı, acaba içerde bi dalaveramı dönüyor diyede şüphe vardı kafamda, çok saol Mengu valla içim çok rahatladı
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
arkadaşlar bu egzantrik mli nasıl ayarlanıp takılıo sente ayarıda denir gy6 motorlar için söylüyorum scooter motoru yani..
Çevir Gazı Yanlasın..:queen:[570][/570]
Faydali bilgiler
http://www.obitet.gazi.edu.tr/obitet...stemi/vvt1.htm
YAMAHA
Merhabalar;
2005 hd sportster için açık egzos ile açık hava filtresi ve dynojet kit kullanmak zorunlumudur? servisler bizleri yolunacak kaz gibi gördüğünden artık güvenemiyorum ve bu 2 parçaya yaklaşık 1.000 tl fiyat çıkartınca açık egzostan vazgeçme noktasına geldim. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)