Bilmiyodum hocam ilk defa sizden duydum gaz yağlı bezi.tesekkur ederim denicem insallah
Bilmiyodum hocam ilk defa sizden duydum gaz yağlı bezi.tesekkur ederim denicem insallah
yahu abiler, arkadaşlar bende honda cbf 150 var. Motoru bilenler farın ayar vidası var ve farın yüksekliğini ayarlar bu vida grenaja bağlı olan plastik parçadan ya çıkmış yada o plastik parça kırılmış farı nasıl sökebilirim ve plastik parça kırılmış ise grenajı değiştirmeden nasıl tamir edebilirim birde kafa koruma demirini sabitleştiren direksiyonun hemen altına kafa koruma demirini bağlayan demir parçam kayboldu yardım edermisiniz lütfennn
arkadaslar dragstar 650 arkadaşlar sol sinyali actıgımda arka 2 sinyal sol ön sinyal,
sag sinyali actıgımda arka 2 sinyal yanıyor sag ön yanmıyor buna karsılık sol ön cok hafif yanıyor alarme bastıgımdada sag ön haric 3 üde yanıyor...
fikri olan varsa cok sevinirim..
Kurtlarla arkadaş ol, yalnız elinden baltayı bırakma..
mazota karşıyım bazı plastık aksamlarda matlaşma yapar örnek olarak eski 302 otobuslerın arka stop ve sınyap lambaları mazotu görünce beyaz bir tabaka oluşuyor. en iyisi gaz yagı.
ham petrolün nasıl parlattığına inanamazsınız.ve zincir yağlamasıda cabası.
asıl mesele aslında orası.
ben gidip Tüpraştan almıştım.
zincir yağlamada kullanıyorum ve çok güzel sonuç veriyor.
bunun yanında lastikleri çok güzel parlatıyor.ama grenajlara sürmeye cesaret edemedim henüz.
birde petrol tankerinin birine sormak lazım.belki yardımcı olur.
unutmadan! plastik şişeye koyupta ağzını sıkı bağlamayın.çünkü çlkalandıkça gaz açığa çıkıyor ve bundan dolayı elinizde patlayabilir(patlarken yanarmı bilmem)
pisetli şişeye koyup hafif çalkalıyordum ve petrol,ben şişeyi sıkmadan kendisi akıyordu
Boya üzerine sürmeni tavsiye etmem sonuçta benzinin hammaddesi,boyayı besleyeceği yere inceltip metal aksamı da paslandırabilir. Uçuculuğu olan her şey yanar.Mazotta uçuculuk miktarı düşüktür.
Ham petrol,düz zincir yağı olarak bir derece kullanılabilir. O yüzden ilgimi çekti.
Mazot temizlik amacıyla kullanıldığında toz kaplar,gazyağında toz kaplama durumu yoktur,toz tutmaz.
öyle fakat kimyasal yapıları farklı oldugu için boyaya zarar vermeyebilirde hem burada boyanın kimyasalı da işin içine girer.
bir kez deniycem ama.bütün kimyasallar yanar ama kimisi kimisine göre daha kolay yanar. zaten uçuculuğu yanma sıcaklığını ele verir(benzin-40c de ark sonucu tutuşur)mazotta ise daha yüksek.bunun yanında ham petrolü yine kolay yakamayabiliriz(kibrit atsanız yine yanmaz)
konuyla alakasız olacak ama, ben yeni bir konu açmak istiyorum.bunu nasıl yapabilirim?
selam a agalar abiler bana yardımcı olursanız sevinirim tamirden anlamam bana yardım edecek bir usta arıyorum motorum tvs apache saglam bakım olsun tık demesın istiyorum motor memleket 01 haberınız ola kalın sağlıcakla...
benim motorsikletim Mondial 150 HS.
Motorsikletim biraz fazla yakıt yakıyordu ( 100 km/ 3.8 - 4.0 )
Her zaman gittiğim ustama danıştım,
bana bagaları değişirsek sorun kalmaz dedi.
sonra ön variator içindeki bagaları daha ağır olanlarıyla değiştirdi.
Acaba bu gerçekten yakıt tasarrufu sağlar mı?
Teşekkürler.
[B][I][COLOR="Purple"]Balıkların gözyaşları denizde belli olmaz[/COLOR][/I][/B]
arkadaşlar motorumda yağlama sorunu diye sandığım şey meğer platinin eskimiş olmasından kaynaklanıyordu.platin ve meksefeyi değiştirdim sorunum kalmadı.artık motorum teklemiyor.yağını fazla kaçırsamda sorun olmuyor.işçilik dahil 20 tlye halloldu.çok yakıyor ama motorumu seviyorum.canavar gibi çekiyor.bütün işimi görüyor.yalnız kitapçığında 100 km.de 3 ile 5 lt.arası yakar yazıyor.fakat sürekli kontrol etmeme rağmen 5.5 - 6 lt den aşağı yaktığını görmedim.acaba yakıtını nasıl düşürebilirim.neden fazla yakıyor.bilgisi olanlar yardım ederse memnun olurum.sağlıcakla kalın
Jawa Ts350'lerde devir göstergesinde ekonomik kullanım aralığı yeşil olarak belirtilmiştir.2500-5000 d/d olması lazım tam hatırlayamadım.
Senin platin ayarın çok açık....Haliyle iyi çeker ama çok yakar.....
Biraz daha binip ustaya tekrar ayarlatmanız gerekiyor....
Bunun yanında hava filtresi ve bujinede baktırmanızı öneririm....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------
Bagaların daha ağırları ile değişmesi kalkışta seriliğin artmasına ama son hızın düşmesine sebep olur....
Yakıt durumunun değişeceğini sanmıyorum....
Bu durumda az değil daha çok yakacağını düşünüyorum....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------
Anes motor un lastik kampanyaları yaptığını biliyorum..Sitemizde de mevcut....
Arama butonundan tarattırırsan bulabilirsin...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
sabah motoru çalıştırmak için jikleyi cektim. ( havalar cok soğuk işi garantiye alayım bir seferde calışsın diye ) bastım marşa motor bir seferde aldı, aldı ama devir önce 4000 e sonrada jikleyi kapatasıya kadar 7000 devire cıktı. derken jikleyi kapasamda devir bir türlü düşmüyor.
bir garip durum. gaz kolu gayet güzel çalışıyor. gaz verdıyım zaman çalışıyor.
her tarafa baktım gaz teli karburator pistonu iğne. sebebini bir türlü bulamadım. gözden kaçan bir yer var ustası baksın diye ustaya göturdum. adam işi biliyor tabi. gaz kolunun dibinde iki vida var onu söktu gaz teli acığa cıktı orayı yağladı olay tamam.
sizinde başınıza gelirse oraya bakmanızda fayda.
arkadaşlar hava filtresinindeki süngeri sabunlu suyla yıkayıp yeine taktım bi faydası olurmu??? birde motorun açılması için ne yapmalıyız?? bnde çelik 100 cup motor var normal 90 yapıo yokuş aşağı 100 yapıo hız arttrmak için ne yapmalıyz?? şimdiden teşekkürler
bi yere mi yetişicen
süper başlık...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)