Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKİ BURGMAN UH 200
    benimde bir katkım olsun o zaman,arka fren kampana olan motosikletlerde arka fren hassas değilse kitleme yapıyorsa, servis balatalar sertleşmiş bir daha bakımda değişiriz derse, öncelikle fren kam milini kontrol edin balataları frene bastığında harekete geçiren kam mili yağsız kaldığında sertleşmiş hissi veriyor, kam mili arka fren temizliği yapılırken gres yağı ile yağlarsanız yumuşaçık frenlere sahip olursunuz.
    SUZUKİ BURMAN UH 200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    arkadaslar deponun ıcındekı pası nasıl temızlerız.....ben gecenlerde aku asidiyle temızledım baya bı pas cıkardım......ıyı sökmus pası yanıı.....sonrada musluktakı suzgecı erıtmıs...ıcınde kalan pasıda komple karburatöre sokmus......nörecık sımıd depodakı pası komple atmak ıcın.........

  3. #83
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    güzel bi başlık bence teknik bilgilerde olursa daha çok rabet görür
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  4. #84
    Starsailor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 Dark
    Yılın topiği seçiyorum ,süper bir çaılşma elinize sağlıık
    Ducatista:)

  5. #85
    erodesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    KTM 250 EXC 2T
    Alıntı killing_machine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bağlantı kulaklarındaki lastik takozları değiştirimesi yoksa lastik takoz konulması gerekir diye biliyorum

    bide sorum olacak bende jawa 350 var karbüratörün hava filtresine arabalara takılan sport filtre taktım ve motor son gazı yemiyor söküyom hiç bişey takmıyom yiyiyor neden olblir.
    hava filtresinin yapıldığı malzeme motosiklet için uygun degildir. son gaz da motosiklet yeterli havayı alamıyordur. daha açık gözenekli bir filtre ile problem çözülecektir...

    kolay gelsin

  6. #86
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    Alıntı erodesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava filtresinin yapıldığı malzeme motosiklet için uygun degildir. son gaz da motosiklet yeterli havayı alamıyordur. daha açık gözenekli bir filtre ile problem çözülecektir...

    kolay gelsin
    ozman elime bi tornavida alıp delecem hava filtresinin sağını solunu
    bilgi için tşk abi.

  7. #87
    007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Şehir
    Etiler
    Motosikleti
    Burgman AN 650 Executive
    Super topic alkışlıyorum...
    Cüneyt Eralp

  8. #88
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Alıntı killing_machine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ozman elime bi tornavida alıp delecem hava filtresinin sağını solunu
    bilgi için tşk abi.
    Bence delmesen daha iyi yaparsın. Çünkü deliklerden toz alıp motoruna zara verir. Piston içine kaçan tozlar gömlekte ve pistonda çiziklere yol açabilir buda zamanla kompresyon kaybına ve motosikletin yağ yakamya başlamasına yol açar.

  9. #89

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    benim motorun plastik çamurluğunda eksik olan parça yerine nalburda derz için fiber file satılıyor, fiber file, epoksi reçine ve çelik macun ile eksik bölgeyi kapamayı düşünüyorum. sorun ise şu yapmış olduğum yer için gerekli olan boyama işlemini nasıl yaparım. gri renkli sprey boyanın üzerinde sentetik esaslı olan boyalar üzerinde sorun olur diyor. komple zımpara ve ince bir çelik macun ile astarlayıp mı boyasam daha iyi olur. bu şekilde tamir yenisini almaktan daha ucuza çıkacak gibi çamurluk için bi kaç yere sordum 40 - 60 YTL arası fiyat verdiler. çelik macun ve fiber file ile başka çatlayan yerler için onarım yapmak için fazlasıyla malzeme kalıyor. ne yapsak daha iyi olabilir?
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  10. #90
    ArdaTugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2006
    Şehir
    çapa, fındıkzade
    Motosikleti
    Keeway ARN 150 cc
    motorunuzdaki ufak tefek çizikleri büyük marketlerde veya nalburlarda satılan sprey boyalarla eski haline getirebilirsiniz renk çeşidi çok fazla çizikleri hiç kafanıza takmayın yani basit bi bilgi ama paylaşmak büyüklüktür

  11. #91
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence delmesen daha iyi yaparsın. Çünkü deliklerden toz alıp motoruna zara verir. Piston içine kaçan tozlar gömlekte ve pistonda çiziklere yol açabilir buda zamanla kompresyon kaybına ve motosikletin yağ yakamya başlamasına yol açar.
    ewet abi dediğin doğru ama şu anda filtre sökük sökük sürüyorum biz pek aldırış etmiyoz öyle şeylere ama gerçekten zararı çok olabilir.

  12. #92
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorun plastik çamurluğunda eksik olan parça yerine nalburda derz için fiber file satılıyor, fiber file, epoksi reçine ve çelik macun ile eksik bölgeyi kapamayı düşünüyorum. sorun ise şu yapmış olduğum yer için gerekli olan boyama işlemini nasıl yaparım. gri renkli sprey boyanın üzerinde sentetik esaslı olan boyalar üzerinde sorun olur diyor. komple zımpara ve ince bir çelik macun ile astarlayıp mı boyasam daha iyi olur. bu şekilde tamir yenisini almaktan daha ucuza çıkacak gibi çamurluk için bi kaç yere sordum 40 - 60 YTL arası fiyat verdiler. çelik macun ve fiber file ile başka çatlayan yerler için onarım yapmak için fazlasıyla malzeme kalıyor. ne yapsak daha iyi olabilir?

    ben kırılan çamurluğumda polyester yapmıştım onun yanında da elyaf gibi birşey var eksik parça şeklinde kesip polyester karışımını hazırlayıp sürmek gerekir. bna çamurluk için 120 ytl demişlerdi ben deneme amaçlı yaptığımda boya dahil 20 lira falan tutmuştu. daha kaliteli yapmış olsaydım en fazla 25-30 ytl falan tutardı. fiberini macununu çek hazırla çamurluğunu ver boyaya çok bir para tutacağını sanmıyorum.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #93
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı bahadinli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar deponun ıcındekı pası nasıl temızlerız.....ben gecenlerde aku asidiyle temızledım baya bı pas cıkardım......ıyı sökmus pası yanıı.....sonrada musluktakı suzgecı erıtmıs...ıcınde kalan pasıda komple karburatöre sokmus......nörecık sımıd depodakı pası komple atmak ıcın.........

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  14. #94
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Depo bosken icine pas sokucu sIk, biraz bekle, sirke ile doldur yine biraz bekle. Sonra bo$alt.. iyice kurusun benzin koy, bilirsin keskin sirke küpüne zarar
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  15. #95

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    depodaki pas için içine ince kum konulup bir süre kuru olarak çalkalamanın yararından söz eden yazı vardı. pası kumlama ile sökmek mantıklı geldi
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  16. #96
    roadmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    ist kadıköy
    Motosikleti
    TRANSALP
    Depoyu temizlemenin en iyi yolu içine biraz benzin 30 cm kadarda zincir atıyosun iyice çalkalıyosun benzini değiştirerek birkaçkez tekrarlarsan temizlenecektir. Bu arada benzin musluğunu sökmeyi unutma süzgeçleride yenilersen rahat edersin.Kolay gelsin.
    TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR

  17. #97

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    http://www.dansmc.com/spark_plugs/sp...s_catalog.html
    bu adreste bujilerin kirlenmesi ile olan bozulmaların nedenlerini bir katalog halinde bulunabilir. sürekli buji değişimi gerektiren arızalarınız için inceleyiniz
    http://www.dansmc.com/MC_repaircourse.htm bu lik ise diğer bilgilerin bulunduğu sayfanın bulunduğu adres
    Mesaja Ek: bir kaç link daha ekleyeyim
    http://www.4strokes.com/tech/seat_paint/ (eskiyen koltuklarınız için boyama tarifi)
    http://www.4strokes.com/tech/ (çeşitli püf noktalarının anlatıldığı ana sayfa)
    http://www.4strokes.com/tech/gearing_calc.xls (dişliler için hesaplama excel sayfası (ingilizce tercüme edecek kadar ingilizcem yok))
    http://www.crustyquinns.com/tech/gears.html (vites kutusu ile ilgili resimli açıklamaların bulunduğu sayfa (ingilizce))
    http://www.crustyquinns.com/tech/stator.html (yanmış startor sarılması ile ilgili sayfa (ingilizce))
    Artes bunu beğendi.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  18. #98
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    benim bujiler 3.resimdeki gibi yanık benzinle kapkara kalıyor.ateşlemedemi sorun var ki.
    duyduğuma göre platin tam ayarlı olduğunda buji beyaz oluyomuş.
    benim platin ayarsız mı yani??
    MoToCroSS RuLeZZ

  19. #99

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    yarım yamalak ingilizcem o şekilde bozulmanın nedeni
    1) buji yüksek ısıda çalışan bir buji fakat düşük sıcaklıkta çalıştırılıyor.
    2) zengin karışım
    3) ateşleme sistemi sorunu
    4) egzost sisteminde soğutma sorunu
    olarak açıklanmış
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  20. #100
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    aboow hiç sormamış oluyum aklıma bi takılırsa hepsini söküp dağıtırım.
    ama bilgiler için çok teşekkür ederim tuğrul abi.
    MoToCroSS RuLeZZ


5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)