Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    REKLAM ALANI
  1. #901
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tubeless lastiği cant yanaklarından düşürmek çok ama çok zor.

    Mantar yama yapayım diye sökmeye çalıştım, levye ile filan olacak iş değil. işgence ile deneyeyim dedim, yine olmadı. İki kişi uğraştım ama nafile.

    Yeni lastiği takmanın çok daha kolay olacağına inanıyorum, ama canta oturan lastiği çıkarmak çok zor bir iş.

    Plastik kelepçe taktiğini biliyordum, fakat şpanzet (adı bu, farklı ölçüleri vardır) iyi numaraymış
    Denemek lazım,lastikçinin yakınlarında bir yerde denemek gerekir,beceremezsek,yaptırırız
    Araç Yük Şabitleme Bantı,muhtemelen hırdavatçılarda bulabiliriz
    Teşekkürler Olcay Avşar
    YAMAHA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #902

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    mondial rx3i evo
    Arkadaşlar merhaba öncelikle. 125 cc sym marka bir motorum var ikinci el aldım ilk aldığımda 27 kuruş yakıyordu cikle devresini değiştirdim ciklede takılı kaldığı için ondan sonra düştü fakat motor hala km'de 20-22 kuruş yakıyor araba gibi mübarek karbüratörün benzin iğnesi ayarlı değil zaten karbüratör ayarından olduğunuda düşünmüyorum çünkü tıkır tıkır çalışıyor motor. ne yapmamı önerirsiniz?Tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden.

  3. #903
    Recep demire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ybr125 Cafe Racer
    Alıntı mustafan. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba öncelikle. 125 cc sym marka bir motorum var ikinci el aldım ilk aldığımda 27 kuruş yakıyordu cikle devresini değiştirdim ciklede takılı kaldığı için ondan sonra düştü fakat motor hala km'de 20-22 kuruş yakıyor araba gibi mübarek karbüratörün benzin iğnesi ayarlı değil zaten karbüratör ayarından olduğunuda düşünmüyorum çünkü tıkır tıkır çalışıyor motor. ne yapmamı önerirsiniz?Tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden.
    Hava filtresi ve buji kirliyse değiştir hocam. İkisi de kirlendikçe yakıtı artırıp performansı düşürür. Zaten ucuz parçalar

  4. #904

    Üyelik
    18 Ocak 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    https://www.youtube.com/watch?v=TOcfk2HsdlU

    Bu arıza hatasını çözen var mı? Yoksa direk servise mi gitmeliyim?

    Motorun en son gösterge panelindeki ve konsoldaki hareketli yerlere WD-40 sıktım ama 1 saat önce bu ikazın olmadığına eminim. Yardımlarınızı bekliyorum. daha 860 km de. Pulsar 200ns 2016 model

  5. #905
    allpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2007
    Şehir
    Bartın
    Motosikleti
    Hero xpulse 200
    Herkese merhaba. Arkadaşlar küçük bir sorum olacak.
    Motoru kapalı vaziyette orta sehpaya alıp, 1. vitese geçirip debriyajı bırakıp, arka tekeri elimizle güç kullanmadan ileri geri döndürmeyi denesek,küçük de olsa döndürebilirmiyiz yoksa yerinden kımıldamaz mı?
    Konu hakkında doğru bilgiye sahip arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
    yada kendi motoru üzerinde deneyebilecek arkadaşlarda cevaplayabilirler.

  6. #906

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı allpower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba. Arkadaşlar küçük bir sorum olacak.
    Motoru kapalı vaziyette orta sehpaya alıp, 1. vitese geçirip debriyajı bırakıp, arka tekeri elimizle güç kullanmadan ileri geri döndürmeyi denesek,küçük de olsa döndürebilirmiyiz yoksa yerinden kımıldamaz mı?
    Konu hakkında doğru bilgiye sahip arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
    yada kendi motoru üzerinde deneyebilecek arkadaşlarda cevaplayabilirler.
    Yazdıklarım TEK silindir için tecrübe ettiğim durumdur , 4 silindir/2 silindirde durumu tecrübe etmedim.

    Döndüre bilirsiniz , ancak bu dönme kuwet uygulamadan krank kolu uzunluğuna göre santimetreler ile olup , sonrasında kompresyon / sıkıştırma / üst ölü noktaya kadar cm' lerce ancak olur.

    Aksi durumda hiç hareket etmiyorsa hafif kuvvet ile , piston sıkıştırma pozisyonunda stop etmiş demektir , daha kuwet uygulanarak el ile yine döner karbüratörlü modelde nefes almaya benzer ses duyulur rahata düşüp sonrasında yine sıkışma/egzoz/emme vs durumuna geçer.
    allpower bunu beğendi.

  7. #907
    lityumiyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar 2012 ybr kullanıyorum. 12500 kmde. 2-3 hafta önceye kadar sorunsuz jiglesiz ve gaz vermeden tek seferde marşa basıp biniyordum son zamanlarda ilk çalıştırma esnasında motor zorlanmaya, gaz yememeye ve çalıştırdıkça stop etmeye başladı. Hava filtresi ve bujisi yaklaşık 200-300 km önce değişti. Sizce karbüratörü söküp temizlemeli miyim ?

  8. #908

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Enis Yıldız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2012 ybr kullanıyorum. 12500 kmde. 2-3 hafta önceye kadar sorunsuz jiglesiz ve gaz vermeden tek seferde marşa basıp biniyordum son zamanlarda ilk çalıştırma esnasında motor zorlanmaya, gaz yememeye ve çalıştırdıkça stop etmeye başladı. Hava filtresi ve bujisi yaklaşık 200-300 km önce değişti. Sizce karbüratörü söküp temizlemeli miyim ?
    Değiştiğiniz bujinin orjinal ve bir önceki ile aynı kod'da olduğunu kontrol edin.

    Benzini daima evvelden deneyimlediğiniz istasyondan alın , istasyonlar arası ciddi farlar var benzin kalitesinde..

    Bu aralar güney akdeniz açık hava ancak don ayaz durumunda , buda etken olabilir sizin izmirde kıyı olduğu halde kuru soğuk var ise normaldir.

    Benzin filitresinide kontrol edin hatta yenikeyin , su tutan filtre ayazdan donup beslemeyi geciktitiyor olabilir.

    Karbüratöre en son müdahale edin derim.

  9. #909
    lityumiyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değiştiğiniz bujinin orjinal ve bir önceki ile aynı kod'da olduğunu kontrol edin.

    Benzini daima evvelden deneyimlediğiniz istasyondan alın , istasyonlar arası ciddi farlar var benzin kalitesinde..

    Bu aralar güney akdeniz açık hava ancak don ayaz durumunda , buda etken olabilir sizin izmirde kıyı olduğu halde kuru soğuk var ise normaldir.

    Benzin filitresinide kontrol edin hatta yenikeyin , su tutan filtre ayazdan donup beslemeyi geciktitiyor olabilir.

    Karbüratöre en son müdahale edin derim.
    Buji orjinal ve olması gereken buji. Değişimini kendim yapmıştım, tork anahtarım falan olmadığı için kendim göz kararı sıkmıştım. Az ya da çok sıkılmış olması böyle bir etki yaratır mı ?

  10. #910

    Üyelik
    12 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R1 2001
    ARKADAŞLAR HERKESE SELAMLAR ÖNCELİKLE..

    BENİM R1 MOTORUM VAR 2001 MODEL DÜN 200 KM YOL GİTTİ 100 100 DİNLENDİM 2. 100 Ü GELİRKEN UZUN YOLDA 240 YAPTIM DAHADA ÇIKAMAZDIM KASKIM İYİ DEĞİL ÇÜNKÜ SONRA DEDİM ŞURDA Bİ YEMEK YİYİM KENARA ÇEKTİM Bİ BAKTIM HAFİF Bİ DUMAN GELİYOR SONRA YERE BAKARKEN BİRDEN YARIM LİTRE YAĞ BOŞALDI SANKİ ADET OLMUŞ GİBİYDİ ÇOK KORKTUM
    MOTORU HEMEN STOP ETTİM GİTTİM BENZİNLİĞİN MARKETİNDEN MOTORSİKLET YAĞI ALDIM YARIM LİTRE KOYDUM YAVAŞ YAVAŞ GELDİM EVE AMA ÇOK KORKTUM 3 GÜNDÜR SÜRMÜYORUM MOTORU KORKUDAN SİZCE SORUN NEDİR BU ARADA MOTORUN SUYU AZALMIŞTI ONDAN OLABİLİRMİ ÇOK ACİLLLL...

  11. #911
    şaban usta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    çerkezköy tekirdağ
    Motosikleti
    üç tekerli moto trıkel
    merhaba sizin anlattığınız olay bence derbriyaj la ilgili eğerki anlattığınız şekilde birinci vitese takıp debriyajı sıkmadan elle hareket etirebiliyorsanız 1 - biz ustaların değimi debriyaj kaçırıyor 2-debriyaj kaçırmıyor motor hareket ediyorsa sibap sıkmış kompirasoru kaçırıyor bu iki seçenekten biri eğerki şanzımanda bir problem yoksa
    insanın kaderi kurduğu hayali gerçekleştirmek için gösterdiği çabaya bağlıdır

  12. #912

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Merhaba binrr var ve grenajlari cin montaji allaha emanet yapmislar ama duzgun yapmaya kalksalar bile sanirim tam olmicakmis cunku vida yerleri tam olmasi gerektigi yerde degil acaba yanlis grenajmi alinmis 2008-2011 hepsi ayni diye biliyorum

  13. #913

    Üyelik
    04 Haziran 2018
    S.a. arkadaşlar 125lik driftim var 2015 model 10000 de motoru yeni aldim. Motorun kalkislari guzel 2. Viteste guzel ama diger vitesler ölü yokus asagi tam gaz ruzgarsiz bi havada 85 diyene kadar cani cikti ronaltisi falan iyi sesinde falan hicbi sıkıntı yok aceba sorun nerde olabilir. Tesekkurler

  14. #914

    Üyelik
    19 Temmuz 2018

    CBR600F 06 Sabit devirde giderken kendi kendine gaz kesip veriyor.

    Merhaba arkadaşlar 2006 model 600F motosikletimle ilgi bir sorun yaşamaktayım.Seyir halinde iken 4 ile 5 bin devirlerde sabit gaz ile giderken motosikletim çok hafif bir şekilde gaz verip kesiyor sebebi ne olabilir sizlere danışmak istedim.?

  15. #915

    Üyelik
    18 Mayıs 2021
    Faydalı başlık, teşekkürler..

  16. #916

    Üyelik
    05 Mart 2017
    tiger explorer 1200 motoruma ön disk tavsiyesi verebilecek var mıdır ?

  17. #917
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı erensey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tiger explorer 1200 motoruma ön disk tavsiyesi verebilecek var mıdır ?
    SFS Brake yazıp ulaşın İstanbul'da üretim yapıyorlar , kendimin ve arkadaşlarımın motorlarına 10 takım civari kullandık sıfır sıkıntı , Bursa da da Arman dişli varmış sitede tavsiye eden arkadaşlar oldu ben tecrübe etmedim..


46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)