MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
nasıl bir şeyki o plastik?
İsmini hatırlamıyorum jant göbeğinin içinde bilen biri vardır illaki cevaplar heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
ferhatkars adlı üyeden alıntı
nasıl bir şeyki o plastik?
Jant göbeğinin içindene bilya ve rulman var değişme vakti gelmiş sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
DamienRice adlı üyeden alıntı
Egzoz da eriyen bez plastik kalıntılarını nasıl temizleyebilirim ?
Bulaşık sungerinin sert tarafından temizlersin
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Reklamlar
-
DamienRice adlı üyeden alıntı
Egzoz da eriyen bez plastik kalıntılarını nasıl temizleyebilirim ?
Maket bıçağı ile sıyırın çizmeden, sonra kağıt zımpara ile üzerinden geçin.
Karalı motosikleti sattın mı ? cbr 600 filan diyorsun abi ?
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
Karalı adlı üyeden alıntı
Jant göbeğinin içindene bilya ve rulman var değişme vakti gelmiş sanırım[COLOR="Silver"]
onları değiştik zaten... ilk aklımıza gelen onlar olmuştu zaten...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
onları değiştik zaten... ilk aklımıza gelen onlar olmuştu zaten...
Ne bileyim ben senin oraya bakıp değiştirdiğini...kusura bakma Özür dilerim!
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
Karalı adlı üyeden alıntı
Ne bileyim ben senin oraya bakıp değiştirdiğini...kusura bakma Özür dilerim!
estağfurullah abicim...
ön takımla ilgili ne gerekiyorsa yaptık diye düşünüyorum... acaba direksyonda ön takımda birşey yok da...
şaseden, arka maşadan olma ihtimali var mı acaba...
başına böyle bir sorun gelen varmı ki...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
Kuba XCG 150 aldım 3 haftam ilk yağ değişimini daha yaptırmadım 750 kilometrede motor giderken istop etti durdum çalıştırdım birazdaha gittim yine istop etti bidaha calışmadı eve kadar ittim sonra arkadas geldi ondada küba var o 2 senedır kullanıyo o da calıştıramadı bujiyi yağlıyo dedi sorunu nasıl çöze bilirim acaba acilll yardımlarınızı beklıyorum !!!!!!!!!!!
-
Motorun üstünde önceki sahibinin aldığı 'Devil Master Carbon' straight pipe egsoz var. Egsoz sapasağlam fakat görseli sorunlu,daha önce SS bir makinedeymiş ve kaza sonucu Karbon fiber olan dış yüzeyi 1-2 kat hasar görmüş.
Şimdi gelelim soruya,tekrardan en az 1 kat karbon fiber kaplanabilir mi? Stickerlarını nerede bulabilirim? Alternatif bir önerisi olan varmı. Karbon Fiber görünümlü stickerlar tutmaz diye düşünüyorum zira ısınan bir parça.Daha da beter bir hale gelebilir.
Egsoz sargı bezi ile sarmayı düşündüm fakat görselliğin içine edecek.
Youtube :
Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
-
Motoruma telefon şarj aleti bağlamak istiyorum. Kendi aracımda bulunan çakmaklık soketinden aküye kablo çekeceğim fakat bu çakmaklık soketlerinin hangi kısmı + hangi kısmı - dir acaba? Ters bağlayıp duman atmayalım.
-
01 Kasım 2015, 13:37
#889
Dostum çakmaklıktakı DIŞ KABUĞA GİDEN SOKET eksidir,
ortaya giren SOKET artıdır,,,
o sekılde baglarsan sorunsuz kullanabılırsın,
Sadece sarj edeceksen herhangı bır kablo kullanabılırsın,
DAHA KALIN KABLO Kullanırsan su ısıtıcısı ve çakmaklık kullanabılırsın,
İnce kablo ıle bunlar mumkun olmayabılır,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
01 Kasım 2015, 17:53
#890
Çok saol dostum. Her ihtimale karşı zaten kalın kablo ile yapacağım ama su ısıtıcısı gibi şeyleri kullanacağımı sanmıyorum. Çoğunlukla kamera şajı, telefon şarjı gibi şeylerde kullanacağım. Belki birde pompa kullanmak için kullanabilirim.
-
13 Aralık 2015, 00:18
#891
camez97 adlı üyeden alıntı
Kuba XCG 150 aldım 3 haftam ilk yağ değişimini daha yaptırmadım 750 kilometrede motor giderken istop etti durdum çalıştırdım birazdaha gittim yine istop etti bidaha calışmadı eve kadar ittim sonra arkadas geldi ondada küba var o 2 senedır kullanıyo o da calıştıramadı bujiyi yağlıyo dedi sorunu nasıl çöze bilirim acaba acilll yardımlarınızı beklıyorum !!!!!!!!!!!
750 km deki bir motor nasıl buji yaglarki. Ya subap lastiklerinde bi montaj hatasi oldu oradan yanma odasina yag aliyor yada sifir motoru baya zorlayip yağ sekmanlarini eline aldin başka turlu yaglamasi imkansiz. Eğer o sebeptense bujiyi degistirip motorunu calistirabilirsin ve direk servise gidip olayı anlat garantisi var sonucta
-
13 Aralık 2015, 00:28
#892
USB Soketim var şuan aküye direk bağlı bunu nasıl fara bağlayabilirim yardımcı olabilir misiniz
-
13 Aralık 2015, 00:29
#893
2 zamanlı motor kullananlar Husqvarna marka yağ var 2 zamanlı yağı genelde motorlu testerelere koyuyorlar halk dilinde dumansiz yağ ondan koyunca hatta yağı fazla bile kacirsaniz istediğin kadar gaz bas duman cikmiyor minsk 125 marka 2 zamanlı motor var onda denedim
-
18 Aralık 2015, 11:59
#894
ustacığım ben yeniyim fakat motor konularında iyiyimdir faydam olursa memnun olurum saygılar
-
19 Haziran 2016, 10:35
#895
Arkadaşlar ön janti bir inç büyütmenin zararı olurmu ( motor 2015 ybr)
-
03 Temmuz 2016, 07:07
#896
Selamın aleyküm bu gün 100 km lik bi yola gittim geldigimde motorun vites gostergesi bozulmus,1 viteste kalkista gidon titremeye basladi.duz yolda giderken gidon asiri tiremeye basladi bunlar hakkinda bilgisi olna varsa yardimci olursa sevunirim bu arada motor motoran mt150
:( cok moralim bozuldu
-
11 Temmuz 2016, 15:47
#897
ben eksozu pas sökücü ve zımpara ile temziledim ilk bas anti-pas attım sonrada uzerine 25 tl aldım 200 dereceye kadar dayanıklı sprey boya aldım.Oto sanyılerde var.Boyadım ; boya deılde alttakı abyı-pas yandı .sonra sadece sprey boya attım bır sorun yok
-
09 Ağustos 2016, 17:33
#898
Herkese merhabalar, ben alüminyum şase olan motorumu boyamak istiyorum (Mat siyah) ama sanayide boyacılar boya kalkar diyor ne dersiniz üstadlar, nasıl boyarım alüminyum şaseyi?
-
02 Eylül 2016, 15:36
#899
Sizce bu icat,dublex lastiklerde iş,görür mü?
Lastiğin havası komple indip, sıfıra düştüyse
Lastik tüpü kullanıyorum
Vidoadaki aparat hakkında görüşleriniz 03:13-03:30
Bu aparatın adı nedir,yada farklı önerilerinz nelerdir
-
02 Eylül 2016, 15:58
#900
Süper Moderatör
Tubeless lastiği cant yanaklarından düşürmek çok ama çok zor.
Mantar yama yapayım diye sökmeye çalıştım, levye ile filan olacak iş değil. işgence ile deneyeyim dedim, yine olmadı. İki kişi uğraştım ama nafile.
Yeni lastiği takmanın çok daha kolay olacağına inanıyorum, ama canta oturan lastiği çıkarmak çok zor bir iş.
Plastik kelepçe taktiğini biliyordum, fakat şpanzet (adı bu, farklı ölçüleri vardır) iyi numaraymış
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)