Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
42. sayfa BirinciBirinci ... 324041424344 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    REKLAM ALANI
  1. #821
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı Bafrali55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar abiler bide 100cc motor hızlandırmak için napmalıyım şizce
    satıp daha yüksek olanlarını alabilirsin.
    zilecef2676 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #822

    Üyelik
    15 Nisan 2014
    guzel bı yer olmus tebrıkler

  3. #823

    Üyelik
    24 Haziran 2014
    Avcilardaki dukkanimiza ustabasi araniyor. bilgi icin 0532.725.9061

  4. #824

    Üyelik
    31 Temmuz 2014

    MOTOR

    Ustadlarım Ben Ankaradan Eren Foruma Yeni Üye Oldum El Becerim Gayet İyidir Fakat Motorla Yeni Tanıştık. Elimde 10-15 Senedir Çalışmamı PUSH Motor Var Tek Motor Alırken Sorunsuz Dediler. Bu Motoru Nasıl Çalıstırırım? Benim Yaptım:Motoru Söktüm Üst Kapak Falan Tertemiz Temizledim GM Marka Buji Taktım Yağını Koydum Buji Deliğinden Benzin Koyup Push Yazan Kapağın Altındaki Yere İp Bağladım Çektim.Fakat Çalısmadı Farklı Yollarla Çevirdim Gayet Hızlı Bi Şekilde Ama Çalıştıramadım Bi Elin Atında Çalıştıralım.Acil Çözersek Sevinirim.

  5. #825
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    O ringli zinciri 10w-30 yağla yağlarsak,oringlere zarar verirmi?

  6. #826
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı fz6_fazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ringli zinciri 10w-30 yağla yağlarsak,oringlere zarar verirmi?
    Zarar vermez ama o yağ işe de yaramaz. 2-3 km sonra heryer yağ olur, zincirde yağ kalmaz.
    fz6_fazer bunu beğendi.
    Ducati 1198SP _ RedLove

  7. #827
    emredrmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd 2011
    Öncelikle herkese selamlar

    Bende 2011 ybr 125 kullanıcısyım motorum suan 20 bin km de motor calısır ve yürür durumdayken şakur şukur sesler geliyor. Motoru subap ayarı için tamirciye götürdüğümüzde komple krankın değişmesi gerektiğini be bunun içinde çok fazla masrafın gideceğini söyledi .bazı forumlarda krank bilyalarını değiştirenler var. bu tür sorunla karşılaşan oldumu ve yardımlarınızı bekliyorum

  8. #828
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Egzantrik zincirini değiştir. Ondan sonra dene.

  9. #829
    emredrmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd 2011
    Rolantide de ses kendini belli ediyor
    Servis krank değişimine 750 tl fiyat çekti.

  10. #830
    Dusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda TransAlp XL650V
    Selam arkadaşlar, 2 sorum var, başlık açmak istemedim, burada soruyorum

    Brincisi elektrikle ilgili, topcaseimin reflektörlerinin içine benden önceki kullanıcı led şerit yapmış ancak sonra da topcase düşmüş ve sistem bozulmuş. Ben sistemi onardım, ledleri uygun şekilde + - bağladım, sokete kadar senkron bir şekilde getirdim. Herhangi bir kısa devre ya da yanlış bağlantı bıraktığımı düşünmüyorum ama gene de motora bağlmadan denemek istiyorum. Nasıl deneyebilirim, illa bir tesisatçıya mı gitmem gerekir? + ve - kutuplar ters bağlanmışsa motosiklete zarar verir mi?

    İkinci sorum, zincirim hayli gevşemiş durumda. 2bin km kadardır da zinciri yağlayamıyorum yoğunluktan. Bisiklet tamiri konusunda herhangi bir sıkıntım olsa da motosiklette yeniyim, bir sorun olması da 100km~ hızlarda sorun olması demek olduğu için hafif ürküyorum. Sorum şu, normal bisikletteki gibi arka tekerin sağ ve soldaki civatalarını gevşetip, tekeri hafif arkaya çekip, civataları geri sıkmak sorunumu çözecek midir, başka yapılması gereken bir şey var mıdır? Yoksa direk ustaya götürmeyi mi önerirsiniz?

    Çok teşekkürler şimdiden
    oyunageldim bunu beğendi.

  11. #831
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Alıntı Dusty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, 2 sorum var, başlık açmak istemedim, burada soruyorum

    Brincisi elektrikle ilgili, topcaseimin reflektörlerinin içine benden önceki kullanıcı led şerit yapmış ancak sonra da topcase düşmüş ve sistem bozulmuş. Ben sistemi onardım, ledleri uygun şekilde + - bağladım, sokete kadar senkron bir şekilde getirdim. Herhangi bir kısa devre ya da yanlış bağlantı bıraktığımı düşünmüyorum ama gene de motora bağlmadan denemek istiyorum. Nasıl deneyebilirim, illa bir tesisatçıya mı gitmem gerekir? + ve - kutuplar ters bağlanmışsa motosiklete zarar verir mi?

    İkinci sorum, zincirim hayli gevşemiş durumda. 2bin km kadardır da zinciri yağlayamıyorum yoğunluktan. Bisiklet tamiri konusunda herhangi bir sıkıntım olsa da motosiklette yeniyim, bir sorun olması da 100km~ hızlarda sorun olması demek olduğu için hafif ürküyorum. Sorum şu, normal bisikletteki gibi arka tekerin sağ ve soldaki civatalarını gevşetip, tekeri hafif arkaya çekip, civataları geri sıkmak sorunumu çözecek midir, başka yapılması gereken bir şey var mıdır? Yoksa direk ustaya götürmeyi mi önerirsiniz?

    Çok teşekkürler şimdiden
    Ledin artı ve eksi kutuplarına 12 volt enerji verirsen durumu gözlemleyebilirsin,12 volt adaptör yada akü ile deneyebilirsin
    Ters bağlı olsada motora bir zararı olacağını sanmam,ya ledlerde sorun oluşur,yada sigortan atar

    Nasıl bir yoğunluktur ki bu zinciri yağlamaya 2 dakika ayırılmasın
    Arka tekeri tutan milin somununu iki tur gevşetin,her iki tarafta tekeri geriye doğru çekmeye yarayan ufak somun yada civatalar vardır
    Zincirin gerginliğini buradan ayarlayabilirsiniz
    Zinciri alt kısmından ortasından aşağı yukarı oynattığınızda esneme payı 2cm yi geçmemeli
    Eleştirmek kolay ama üretebilmek zordur. Yıkmak, yaralamak için eleştirmek, aciz ve beceriksiz insanların işidir.
    http://yu-mu.blogspot.com/2012/12/fotograflar.html

  12. #832
    Dusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda TransAlp XL650V
    Alıntı oyunageldim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ledin artı ve eksi kutuplarına 12 volt enerji verirsen durumu gözlemleyebilirsin,12 volt adaptör yada akü ile deneyebilirsin
    Ters bağlı olsada motora bir zararı olacağını sanmam,ya ledlerde sorun oluşur,yada sigortan atar

    Nasıl bir yoğunluktur ki bu zinciri yağlamaya 2 dakika ayırılmasın
    Arka tekeri tutan milin somununu iki tur gevşetin,her iki tarafta tekeri geriye doğru çekmeye yarayan ufak somun yada civatalar vardır
    Zincirin gerginliğini buradan ayarlayabilirsiniz
    Zinciri alt kısmından ortasından aşağı yukarı oynattığınızda esneme payı 2cm yi geçmemeli
    Çok teşekkürler. Gün aşırı 24 saat nöbet tutuyorum şu sıralar,motor da berbat durumda,selenin artçı kısmı bile çamur
    Motorun bazı paslı kısımları,onarılacak bi iki kozmetik parçası vs var. Şöyle bikaç saat zaman yaratıp kirini pasını alıp,cilasını atıp,yağlama yapmak istiyorum,ha bugün ha yarın diye diye bekliyorum işte

    Tekrar teşekkürler bilgiler için.

    Elektrik için de bi gidicem sanırım,sigorta nerde onu bile bilmiyorum

  13. #833
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Sünger hava filtresinin kirlenmesi Motosiklet'te neyi etkiler?

  14. #834
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Emişten yeteri kadar hava alamayıp,hava-benzin karışımının bozulmasına,bunun sonucunda çekişin düşmesine,fazla yakıt tüketimine ve motor içerisinde kuruma sebep olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

    Alıntı oyunageldim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ledin artı ve eksi kutuplarına 12 volt enerji verirsen durumu gözlemleyebilirsin,12 volt adaptör yada akü ile deneyebilirsin
    Ters bağlı olsada motora bir zararı olacağını sanmam,ya ledlerde sorun oluşur,yada sigortan atar

    Nasıl bir yoğunluktur ki bu zinciri yağlamaya 2 dakika ayırılmasın
    Arka tekeri tutan milin somununu iki tur gevşetin,her iki tarafta tekeri geriye doğru çekmeye yarayan ufak somun yada civatalar vardır
    Zincirin gerginliğini buradan ayarlayabilirsiniz
    Zinciri alt kısmından ortasından aşağı yukarı oynattığınızda esneme payı 2cm yi geçmemeli
    Zincir için ilave bilgi olarak;esneme payını tekerleği çevirip farklı yerlerinde kontrol edin.Zincir her yerinden aynı oranda uzamayabilir.Uzamış kısımda yapacağınız ayar,uzamayan kısıma geldiğinde kasıntı yapabilir.Kolay gelsin
    Karalı bunu beğendi.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  15. #835
    Dusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda TransAlp XL650V
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emişten yeteri kadar hava alamayıp,hava-benzin karışımının bozulmasına,bunun sonucunda çekişin düşmesine,fazla yakıt tüketimine ve motor içerisinde kuruma sebep olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------



    Zincir için ilave bilgi olarak;esneme payını tekerleği çevirip farklı yerlerinde kontrol edin.Zincir her yerinden aynı oranda uzamayabilir.Uzamış kısımda yapacağınız ayar,uzamayan kısıma geldiğinde kasıntı yapabilir.Kolay gelsin
    Teşekkürler bilgi için,deneyeceğim. Ancak bu durum zincirde bi sorun olduğunu göstermez mi? Hani her yerinde aynı esneklik olması gerekmez mi? Normal midir bu bahsettiğiniz durum?

  16. #836
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Rica ederim.Belirli oranlara kadar kabul edilir.Zinciri en gergin yere kadar çevirip,o kısımda ayar yapılır.Bu ayarda uzamış kısımlara gelindiğinde aşırı bol ise zincir değişmesi gerekir.
    Dusty bunu beğendi.

  17. #837
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    selamlar. haftasonu zinciri gerdim. gerginliği iyi oldu fakat sağ ve sol taraftaki çentikler birbirini tutmuyor. sağda 5 diş varken sola da 5 diş koyduğumda motosiklet çekme yapıyor sağa sehpa üzerinde de sanki yamuk gibi duruyor. ama solu 5 te tutup solu 4 e indirdiğimde ok gibi gidiyor düz de görünüyor. farklı bi noktadan bu ayara bakılıyor olabilir mi veya bu kadarlık şey normal midir?

  18. #838
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar. haftasonu zinciri gerdim. gerginliği iyi oldu fakat sağ ve sol taraftaki çentikler birbirini tutmuyor. sağda 5 diş varken sola da 5 diş koyduğumda motosiklet çekme yapıyor sağa sehpa üzerinde de sanki yamuk gibi duruyor. ama solu 5 te tutup solu 4 e indirdiğimde ok gibi gidiyor düz de görünüyor. farklı bi noktadan bu ayara bakılıyor olabilir mi veya bu kadarlık şey normal midir?

    Normal şartlarda aynı çizgide olmaları gerekir.Şasenin gönyesi ile ilgili yada arka çatal bağlantıları ile ilgili bir sıkıntı olabilir.
    telike bunu beğendi.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  19. #839
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar. haftasonu zinciri gerdim. gerginliği iyi oldu fakat sağ ve sol taraftaki çentikler birbirini tutmuyor. sağda 5 diş varken sola da 5 diş koyduğumda motosiklet çekme yapıyor sağa sehpa üzerinde de sanki yamuk gibi duruyor. ama solu 5 te tutup solu 4 e indirdiğimde ok gibi gidiyor düz de görünüyor. farklı bi noktadan bu ayara bakılıyor olabilir mi veya bu kadarlık şey normal midir?
    Motosikletinin uzunluğunda düz bir tahta yada ince bir profil bul,bunu ön ve arla tekerleği geçecek şekilde lastiklere yandan daya
    Çaplık yada yamukluk varsa böyle anlayabilirsin
    Tahta yada profilİ teker merkezlerine ne kadar yakın tutabilirsen o kadar anlaşılabilir olur
    telike bunu beğendi.
    Eleştirmek kolay ama üretebilmek zordur. Yıkmak, yaralamak için eleştirmek, aciz ve beceriksiz insanların işidir.
    http://yu-mu.blogspot.com/2012/12/fotograflar.html

  20. #840
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal şartlarda aynı çizgide olmaları gerekir.Şasenin gönyesi ile ilgili yada arka çatal bağlantıları ile ilgili bir sıkıntı olabilir.
    şasede sıkıntı olsa başka başka problemlerle de karşılaşırım gibi geliyor. muhtemelen dediğiniz gibi arka çatalı kontrol edicem ama önce

    Alıntı oyunageldim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletinin uzunluğunda düz bir tahta yada ince bir profil bul,bunu ön ve arla tekerleği geçecek şekilde lastiklere yandan daya
    Çaplık yada yamukluk varsa böyle anlayabilirsin
    Tahta yada profilİ teker merkezlerine ne kadar yakın tutabilirsen o kadar anlaşılabilir olur
    oyuna gelen arkadaşımın tavsiyesini yapıp anlamayı düşünüyorum. gündüz gözüyle deneyeyim. yardımlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
    ergün1968 bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can


42. sayfa BirinciBirinci ... 324041424344 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)