guzel bı yer olmus tebrıkler
Avcilardaki dukkanimiza ustabasi araniyor. bilgi icin 0532.725.9061
Ustadlarım Ben Ankaradan Eren Foruma Yeni Üye Oldum El Becerim Gayet İyidir Fakat Motorla Yeni Tanıştık. Elimde 10-15 Senedir Çalışmamı PUSH Motor Var Tek Motor Alırken Sorunsuz Dediler. Bu Motoru Nasıl Çalıstırırım? Benim Yaptım:Motoru Söktüm Üst Kapak Falan Tertemiz Temizledim GM Marka Buji Taktım Yağını Koydum Buji Deliğinden Benzin Koyup Push Yazan Kapağın Altındaki Yere İp Bağladım Çektim.Fakat Çalısmadı Farklı Yollarla Çevirdim Gayet Hızlı Bi Şekilde Ama Çalıştıramadım Bi Elin Atında Çalıştıralım.Acil Çözersek Sevinirim.
O ringli zinciri 10w-30 yağla yağlarsak,oringlere zarar verirmi?
Öncelikle herkese selamlar
Bende 2011 ybr 125 kullanıcısyım motorum suan 20 bin km de motor calısır ve yürür durumdayken şakur şukur sesler geliyor. Motoru subap ayarı için tamirciye götürdüğümüzde komple krankın değişmesi gerektiğini be bunun içinde çok fazla masrafın gideceğini söyledi .bazı forumlarda krank bilyalarını değiştirenler var. bu tür sorunla karşılaşan oldumu ve yardımlarınızı bekliyorum
Egzantrik zincirini değiştir. Ondan sonra dene.
Rolantide de ses kendini belli ediyor
Servis krank değişimine 750 tl fiyat çekti.
Selam arkadaşlar, 2 sorum var, başlık açmak istemedim, burada soruyorum
Brincisi elektrikle ilgili, topcaseimin reflektörlerinin içine benden önceki kullanıcı led şerit yapmış ancak sonra da topcase düşmüş ve sistem bozulmuş. Ben sistemi onardım, ledleri uygun şekilde + - bağladım, sokete kadar senkron bir şekilde getirdim. Herhangi bir kısa devre ya da yanlış bağlantı bıraktığımı düşünmüyorum ama gene de motora bağlmadan denemek istiyorum. Nasıl deneyebilirim, illa bir tesisatçıya mı gitmem gerekir? + ve - kutuplar ters bağlanmışsa motosiklete zarar verir mi?
İkinci sorum, zincirim hayli gevşemiş durumda. 2bin km kadardır da zinciri yağlayamıyorum yoğunluktan. Bisiklet tamiri konusunda herhangi bir sıkıntım olsa da motosiklette yeniyim, bir sorun olması da 100km~ hızlarda sorun olması demek olduğu için hafif ürküyorum. Sorum şu, normal bisikletteki gibi arka tekerin sağ ve soldaki civatalarını gevşetip, tekeri hafif arkaya çekip, civataları geri sıkmak sorunumu çözecek midir, başka yapılması gereken bir şey var mıdır? Yoksa direk ustaya götürmeyi mi önerirsiniz?
Çok teşekkürler şimdiden
Ledin artı ve eksi kutuplarına 12 volt enerji verirsen durumu gözlemleyebilirsin,12 volt adaptör yada akü ile deneyebilirsin
Ters bağlı olsada motora bir zararı olacağını sanmam,ya ledlerde sorun oluşur,yada sigortan atar
Nasıl bir yoğunluktur ki bu zinciri yağlamaya 2 dakika ayırılmasın
Arka tekeri tutan milin somununu iki tur gevşetin,her iki tarafta tekeri geriye doğru çekmeye yarayan ufak somun yada civatalar vardır
Zincirin gerginliğini buradan ayarlayabilirsiniz
Zinciri alt kısmından ortasından aşağı yukarı oynattığınızda esneme payı 2cm yi geçmemeli
Eleştirmek kolay ama üretebilmek zordur. Yıkmak, yaralamak için eleştirmek, aciz ve beceriksiz insanların işidir.
http://yu-mu.blogspot.com/2012/12/fotograflar.html
Çok teşekkürler. Gün aşırı 24 saat nöbet tutuyorum şu sıralar,motor da berbat durumda,selenin artçı kısmı bile çamur
Motorun bazı paslı kısımları,onarılacak bi iki kozmetik parçası vs var. Şöyle bikaç saat zaman yaratıp kirini pasını alıp,cilasını atıp,yağlama yapmak istiyorum,ha bugün ha yarın diye diye bekliyorum işte
Tekrar teşekkürler bilgiler için.
Elektrik için de bi gidicem sanırım,sigorta nerde onu bile bilmiyorum
Sünger hava filtresinin kirlenmesi Motosiklet'te neyi etkiler?
Emişten yeteri kadar hava alamayıp,hava-benzin karışımının bozulmasına,bunun sonucunda çekişin düşmesine,fazla yakıt tüketimine ve motor içerisinde kuruma sebep olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Zincir için ilave bilgi olarak;esneme payını tekerleği çevirip farklı yerlerinde kontrol edin.Zincir her yerinden aynı oranda uzamayabilir.Uzamış kısımda yapacağınız ayar,uzamayan kısıma geldiğinde kasıntı yapabilir.Kolay gelsin
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Rica ederim.Belirli oranlara kadar kabul edilir.Zinciri en gergin yere kadar çevirip,o kısımda ayar yapılır.Bu ayarda uzamış kısımlara gelindiğinde aşırı bol ise zincir değişmesi gerekir.
selamlar. haftasonu zinciri gerdim. gerginliği iyi oldu fakat sağ ve sol taraftaki çentikler birbirini tutmuyor. sağda 5 diş varken sola da 5 diş koyduğumda motosiklet çekme yapıyor sağa sehpa üzerinde de sanki yamuk gibi duruyor. ama solu 5 te tutup solu 4 e indirdiğimde ok gibi gidiyor düz de görünüyor. farklı bi noktadan bu ayara bakılıyor olabilir mi veya bu kadarlık şey normal midir?
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Eleştirmek kolay ama üretebilmek zordur. Yıkmak, yaralamak için eleştirmek, aciz ve beceriksiz insanların işidir.
http://yu-mu.blogspot.com/2012/12/fotograflar.html
şasede sıkıntı olsa başka başka problemlerle de karşılaşırım gibi geliyor. muhtemelen dediğiniz gibi arka çatalı kontrol edicem ama önce
oyuna gelen arkadaşımın tavsiyesini yapıp anlamayı düşünüyorum. gündüz gözüyle deneyeyim. yardımlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)