MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
-
Honda innova-i 125 yarı otomatik vites motorum var düz yol acık egzoz ile 120-125 /kmh yapıyor.
kimi arkadaşlarda aynı model motor direk 140-150 yapıyor tabi oynanmış motorlar dişli,buji vs..
benim motorun daha cok yuzeysel yani çok fazla orj parça değiştirmeden
nasıl çekişini arttırabilirim eğer motora zararı olmazsa her şeyi yapabilirim
%100 sentetik yağ kullanıyorum şuan memnunum performansından..
yardımcı olursanız çokk sevinirim abilerim saygılar...
Reklamlar
-
marş sorunu !
motor tıkır tıkır çalışıyordu 3 ay yattı sonradan çalışmadı farlar yanıyor herşey sorunsuz fakat marşa basınca tık yok motorun markası yzf 600r thundercat
ve akü denendi takviye yapıldı sıkınt yok ancak söyle de bir durum var farlar açıkkan marsa bastıgımda ışıklar kısılıyor bırakınca normale dönüyör deliricem acil yardım
vurdurunca çalışıyor
-
sigortalar kontrol etmekte fayda var sağlam görünseler de soketler oksitlenmiş olabilir. Diğer ihtimal ise marş rölesi çalışmıyor olabilir. marşa bastığınızda röleden tık diye ses gelmeli gelmiyorsa arıza oradadır.
farların kısıldığını söylemişsiniz o halde röleye kadar devrede sıkıntı yok demektir. röleden her basışınızda tık sesi gelmiyorsa röle arızalıdır.
-
yalnış başlık
-
14 Nisan 2013, 14:30
#785
Merhaba,
Belkide forumun en büyük problemimi güzelliğimi desem bilemediğim durumu sayfaların ve iletilerin fazlalığı. Okumaya Fırsat varsa güzel, Yoksa "tepeden inme" oluyor açtığınız konular.
ikinci elden Yeni Aldığım GS500 ün km saati çalışmıyor. Ustam "Hallederiz" dedi ama benim oraya bir LCD gösterge yapma düşüncem var. Sonrasında Devir ve Vites Göstergesinide ekleyebilirim. Hız ve Devir bilgisini Bir şekilde Alırım. (Sonuçta Dönen bir sistemle gelen bilgiyi okurum.) Ama Vites Konusuda Nasıl bir yerden alabilirim bu "Hangi viteste olduğunu" ?
Saygıyla..
https://www.youtube.com/@yolsakini
-
14 Nisan 2013, 14:34
#786
valla sizin motoru bilemiycem ama cg tip motorlarda vites topundan bu bilgi alınır. vites bos lambasına gelen kabloları takip et bunlatdan birisi oradan geliyor olmalı
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Nisan 2013, 14:45
#787
Hocam Oradan Muhtemelen "Boş" sinyali geliyordur. Orada Vites Göstergesini "0" larım. Ama diğerlerinde yani vites arttırırken yada düşürürken başka bir elektriksel sinyal geliyormudur? gelmiyorsa vites koluna iki adet sensör koymayı düşünüyorum..
https://www.youtube.com/@yolsakini
-
14 Nisan 2013, 15:12
#788
-
14 Nisan 2013, 15:17
#789
Konuyla Alakalı Yeni Bir Başlık Açalım.
https://www.youtube.com/@yolsakini
-
14 Nisan 2013, 15:22
#790
valla sen bilirsin baslık acmayı ama benim senin motor hakkında bilgim yok dediğim gibi bakman arastırman kabloyu takip etmen lazım
devir saati cok kolay bobinin girişine baglarsın ama vites cıkısını bilemiyecem
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
19 Nisan 2013, 12:12
#791
Merhaba arkadaşlar nereye yazıyım bilemedim en son buraya yazmaya karar verdim
2 çift lastik var üsküdarda garajımda duruyor isteyen ihtiyacı olan gelip alabilir
bir takım sym wolf ün orijinal lastikleri 2000 km kullanıldı arka lastikte bir adet vida mevcuttur vida üzerinde 300km kullandım hava kaçırmıyor yani onarılabilir
ölçüler:
ARKA 140 / 70 / 17
ÖN 110 / 70 / 17
bir takımda cbr 125r ın orijinal lastikleri oda 3500 km kullanıldı önmüydü arkamıydı hatırlamıyorum birinde bir adet fitil var
ölçüleri:
100/80-17 ön
130/70-17 arka
ücretsiz vericem lastikleri saat 7 den sonra Üsküdar gelip alabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:34 ----------
Sym nin lastikleri gitmiştir cbr duruyor hala
-
20 Nisan 2013, 20:43
#792
cbrın lastikleride gitti bilginize
-
22 Nisan 2013, 14:39
#793
xanka adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar nereye yazıyım bilemedim en son buraya yazmaya karar verdim
2 çift lastik var üsküdarda garajımda duruyor isteyen ihtiyacı olan gelip alabilir
bir takım sym wolf ün orijinal lastikleri 2000 km kullanıldı arka lastikte bir adet vida mevcuttur
vida üzerinde 300km kullandım hava kaçırmıyor yani onarılabilir
ölçüler:
ARKA 140 / 70 / 17
ÖN 110 / 70 / 17
bir takımda cbr 125r ın orijinal lastikleri oda 3500 km kullanıldı önmüydü arkamıydı hatırlamıyorum birinde bir adet fitil var
ölçüleri:
100/80-17 ön
130/70-17 arka
ücretsiz vericem lastikleri saat 7 den sonra Üsküdar gelip alabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:34 ----------
Sym nin lastikleri gitmiştir cbr duruyor hala
Tekrar çok teşekkürler Cemalettin. Lastiklerin projemiz için çok destek olacak
-
26 Nisan 2013, 12:06
#794
-
21 Mayıs 2013, 15:41
#795
Şöyle bir konu Açtım belki birilerinin işine yarar..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116631-suzuki-dl1000-klv1000-amortisor-kece-degisimi.html#post3038577
-
08 Haziran 2013, 07:40
#796
s.a arkadaşlar bu ön çatallara ne kadar yağ konuluyodu bilen bi arkadaşyardımcı olabilirmi
-
08 Haziran 2013, 18:08
#797
hocam motordan motora değişklik gösteriyo bu misal beni KLV1000 de 505 ml koyulması gerektiği yazıyordu Services manuelinde..
http://tr*****ibd.com/doc/36949038/TVS-Apache-RTR-180-Service-Manual
şurdaki Apache rtr 12-80'in services manualinde 140ml koyulması gerektiği yazıyor sizinkiyle aynımıdır bilemem bir inceleyin isterseniz..
-
25 Haziran 2013, 23:28
#798
arkadaşlar merhaba. mondial 150 mcx motorun sinyallerini değiştireceğim. arka bağlantıları nasıl yapıyoruz bilginiz var mı? anahtar sokacak yer yok o kısımda somunu gevşetmek için.acil yardımınızı bekliyorum.
-
27 Haziran 2013, 19:29
#799
-
27 Haziran 2013, 19:41
#800
Değiştir sen...
Kabloları kesrsin , yeni sinyallerini tak...
Kablo bağlantılarını yap bantla...
Kolay bir iş...
Önemli olan sinyal lambalarını takabilmek..
Kablo bağlantısı kolay..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)