MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!
Reklamlar
-
yasaraycin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorumda yağlama sorunu diye sandığım şey meğer platinin eskimiş olmasından kaynaklanıyordu.platin ve meksefeyi değiştirdim sorunum kalmadı.artık motorum teklemiyor.yağını fazla kaçırsamda sorun olmuyor.işçilik dahil 20 tlye halloldu.çok yakıyor ama motorumu seviyorum.canavar gibi çekiyor.bütün işimi görüyor.yalnız kitapçığında 100 km.de 3 ile 5 lt.arası yakar yazıyor.fakat sürekli kontrol etmeme rağmen 5.5 - 6 lt den aşağı yaktığını görmedim.acaba yakıtını nasıl düşürebilirim.neden fazla yakıyor.bilgisi olanlar yardım ederse memnun olurum.sağlıcakla kalın
benimde ilk motorum planet idi.Yakıt hep fazla yakardı ama çok zevkliydi emektar.Hala memelekette 150 lira sıkışmış bi yerlerine yatıyor...
Ben jawa 250 ceylan karbüratörü takmıştım.Ne kadar fark etti şimdi pek hatırlamıyorum ama bi takıp deneyebilirsiniz.Uyum sorunu hiç olmamıştı Çanakkaledeki ustam halletmişti herşeyi kolayca...kolay gelsin.
Reklamlar
-
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Ham petrolü nereden alacağız
Gitcen bi siteye kapici ya dicen abi kazan mazotlu mu yoksa 5 numara yakitlami calisiyo eger 5 numara yakitla calisiyor derse su pet siseye biraz attiriver dicen doldurur sayin hocam.4 numara yada 3 numara derse de olur yani.sonucta hepsi ham petrol birisi biraz ince birisi biraz kalin o kadar..yalniz eski elbise giy bu petrol biyere bulastimi neyle yikarsan yika cimiyo meret....
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
yaw arkadaslar pejo mobiletin platin ayarı nasıl yapılıo ?
-
cub motor da hava filtresi nerde yağ filtresi nerede bilen varsa yazabilir mi?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
bend bişiler yazim ozaman;yağ değiştirirken ilk olarak motosikleti rahat işlem yapacağımız bir alana çıkarıyoruz,motosiklet motoru soğukken çalıştırıyoruz(rölanti de)30sn çalıştırıyoruz(bunun nedeni motordaki yağ ısınır ve akışkan hale gelir) daha sonra kontağı kapatıp atık yağ kabını motosikletin altına yerleştirip yağ tapasını çıkarıyoruz ve atık yağın kaba boşalıp bitmesini bekliyoruz,yağın akışı nerdeyse bitti derken motosikleti tekrar rölantide gaz vermeden çalıştırıyoruz(bunun nedeni daha önce yağın akışkan olması için motoru çalıştırdığımızda yağ pompası silindire ve üst kapağa yağ yollamıştı kalan bu yağın kartere inmesini sağlıyoruz) biraz daha yağ akınca atık yağ tapasını motorun altına yerine vidalıyoruz,yağ filtresini söküp benzinle yıkıyoruz(tek kullanımlık olanlar yeni yağ filtresi takıyor),yağ doldurma tapasını açıp huni yardımıyla temiz yağı motosiklete boşaltıyoruz ve motosikletimizi yine rölantide 30sn çalıştırp yeni yağın yağ pompası sayesinde motosikletin heryerine dağılmasını sağlıyoruz 30sn sonra kontağı kapatıyoruz..motosikletimiz kullanıma hazır...atık yağı ise hani 5 litrelik yağ tenekeleri varya veya plastik bidon da olabilir 5 litreyi geçmeyen(bunun sebebi 5 litrelik bidonu tam dolu iken taşıması atık yağ toplayan yere teslim etmesi kolay olur)yağ boşaltma kabından 5lt lik tenekelere doldurup en yakın yağ toplama istasyonlarına veriyoruz.
-
Arkadaşlar selam,
Teknik servis'in konusuna girer mi girmez mi tam bilemiyorum aslında ama, bütün ilgili arkadasşlar burayı okuyor diye yazayım dedim.
Geçen bir ilanda gördüm, arkadaşın biri motoru siyah bir malzeme ile kaplatmış. Karbon değil, başka bir şey, yapıştırma gibi. Üzerinde hafif bir desen de vardı yine siyah tabi.
Bu malzeme nedir ne değildir? nerde yapılır kaça yapılır? zararı yararı var mıdır? bilen birileri bilgi paylaşırsa sevinirim .
Saygılarımla
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
08 Nisan 2011, 14:51
#728
Kocaeli İl Temsilcisi
tühhhh bende yanlış yere konu açmışım sitenin acemiliğinden olsa gerek herkeze selam bu garibana da bir yer varmı
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...imi-buggy.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------
pre_lude adlı üyeden alıntı
arkadaslar dragstar 650 arkadaşlar sol sinyali actıgımda arka 2 sinyal sol ön sinyal,
sag sinyali actıgımda arka 2 sinyal yanıyor sag ön yanmıyor buna karsılık sol ön cok hafif yanıyor
alarme bastıgımdada sag ön haric 3 üde yanıyor...
fikri olan varsa cok sevinirim..
sevgili arkadaşım büyük ihtimal elektirik tesisatından flaşörden yada, hat üzerinde kısa devre şase durumları var bir şekilde kablolar temas ediyor olabilir tesisatı bir gözden geçmesinde fayda var
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
14 Nisan 2011, 18:21
#729
selamın aleyküm arkadaşlar benim motosikletin silindir üst kapagın ordan yag damlatıyor egzoz un baglandıgı yerin ordan egzoz u tatan iki vidanın oralardan damlıyor yag conta takımı taktırtım ve o rıng ı de degiştirttim sorun yine aynı usta diyorki slindir üst kapak degişecek o da 100-150 tl tutar dedi bende motoru satacagımdan dolayı yaptırmadım sorun çıkarmıyor ama motor yagı eksiliyor satacagım arkadaş a söyledim dedim benim için pek sorun olmuyor istersen yaptırırsın dedim bir sorn yok dedim tamam dedi ustanın dedigi dogru olabilir yada şöylemi yapsam 2 tane conta takımı alıp taksammı ikisinide belki sorun çözülür
-
12 Mayıs 2011, 22:32
#730
slm.. benim motorda sürekli sigorta patlatıyor...el marşını kullanamıyorum ayak marşıda beni bitiriyor sabahları zor oluyor çalıştırması ne yapmalı??
-
13 Mayıs 2011, 02:57
#731
şigorta atıyorsa elektirik sisteminde kaçak veya marş motoru gibi elektirikle çalışan bir yerde arıza var demektir. kaçak kontrolünü gözle de yapa bilirsin ( kabaca ) sonra en basitinden bantla kapatır tamir edersin. ama arızalı parça dan dolayı oluyorsa o parçayı deyiştir. Çinlilerin parçası da ucuz mesela sürekli marşa bastığında sigortayı attırıyorsa marş motorunu değiştirmek en güzel çözüm 25 lira civarı bir motor al kendinde değiştire bilirsin
-
17 Mayıs 2011, 20:45
#732
Arkadaşlar ben daha yeni bir üyeyim ama bi sorum olacak size
1-) Motorumu daha yeni aldım ve motorun gazını bırakınca biri arkadan çekiyomuş gibi oluyor
2-) Motorum heralde daha açılmadı çünkü 40 varmadan çok bağırıyor
Bunlara bir çözüm bulabilirseniz çok memnun olurum herkese iyi ve güvenli sürüşler
-
19 Mayıs 2011, 00:02
#733
motordan cok fazla bir beklentin olmasın ama kaldıki fren ler cok sıkı ve boşluk yoksa bazı sıkıntılar yaşata bilir.aynı motoru kullanan arkadaşlar sana yardımcı olabilir.
-
19 Mayıs 2011, 00:07
#734
alıntı;
Arkadaşlar ben daha yeni bir üyeyim ama bi sorum olacak size
1-) Motorumu daha yeni aldım ve motorun gazını bırakınca biri arkadan çekiyomuş gibi oluyor
2-) Motorum heralde daha açılmadı çünkü 40 varmadan çok bağırıyor
Bunlara bir çözüm bulabilirseniz çok memnun olurum herkese iyi ve güvenli sürüşler
debriyaj kaçırıyordur.0 km de motorsa ayardan,ikinci el ise muhtemelen balata bitmiştir.
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
-
27 Mayıs 2011, 11:10
#735
benim motor un sag tarafın contasına ne oldu ise yag sızdırıyor anlamadım contasını ben degişmeyi düşünüyorumda tekte olmaz motor aşagı inmesi lazım bide yaparsam ilk motor indirip açmış olucam motor açmış birisi olursa yanımda daha iyi olur diye düşünüyorum
-
04 Eylül 2011, 02:58
#736
Bendende bir ipucu, paylaşıldımı bilmiyorum ama Diyelimki motorunuza bırden bakım yapasınız geldi ama elinizde malzeme yok hemen bir el kremi arko krem vs. alın önce motorunuzu yıkayın kuruluyayın sonra grenajlara depoya far'a egzoza parmak ucu (nohut tanesı kadar sürün yapmak ıstedıgınız yere) sonra temız bır bez ıle yedire yedire sürün pasta ciladan daha orjinal olucagından emın olabılırsınız.
Bendende bu kadar İyi forumlar =)
-
04 Eylül 2011, 03:02
#737
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
04 Eylül 2011, 03:05
#738
Seger125 adlı üyeden alıntı
Bendende bir ipucu, paylaşıldımı bilmiyorum ama Diyelimki motorunuza bırden bakım yapasınız geldi ama elinizde malzeme yok hemen bir el kremi arko krem vs. alın önce motorunuzu yıkayın kuruluyayın sonra grenajlara depoya far'a egzoza parmak ucu (nohut tanesı kadar sürün yapmak ıstedıgınız yere) sonra temız bır bez ıle yedire yedire sürün pasta ciladan daha orjinal olucagından emın olabılırsınız.
Bendende bu kadar İyi forumlar =)
Sürdüğün yerler yağlandığı için parlıyor. Böyle bir uygulama hem çok toz çeker hem de temizlendiğinde parlaklığı kaybolur. Eğer illa yağlansın motorum dersen gazyağı sür çok daha kalıcı ve tozlu olur.
F54 adlı üyeden alıntı
krom egsoz da işe yarar mı? bilgiler için tşk pratik bi çözüm ve de ucuz
Krom parçalar için Metylan kullanabilirsin. Yaklaşık 5 TL bir fiyatı var ve hem krom temizliği hem de parlatılması konusunda çok etkili.
-
04 Eylül 2011, 13:07
#739
v motorlrla ilgili bütün sorunularınızı sorabilirsiniz arkadaşlar
-
Merhaba üstadlar arkadaşımın planet 5 inin debriyaj balatasını değiştireceğiz, debriyaj kablosu sağ kapaktan geliyor debriyaj batalatasıda sağ kapaktadır herhalde diye düşünüyorum eğer sağ kapaktaysa büyük ihtimalle yağsızdır ve contayla uğraşmayız, birde bu motorların platinide aynı sağ kapaktamıydı? eğer ordaysa açmışken onuda değiştirelim şimdiden teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)